Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/05/21 in all areas

  1. Pai aia face foarte puțin in comparație de cum face E60 meu )), este normal sa facĂŁ asa, nu știu sa ti explic de ce doar Bmw, ĂŽnsĂŁ cu toate Bmw urile care am mers, cu cat e mai denivelat drumul cu atât mai rĂŁu face volanul stânga dreapta. Ca si cum denivelĂŁrile si gropile se transmit direct in caseta-coloana.
    1 point
  2. Si masina mea are directie electrica, deci e aceeasi mancare de peste.
    1 point
  3. Nu e ala. Mi se pare ca e in spatele grilelor mici din plasticul ala. Sunt si in plafoniera din spate. Izoleaza-l si pe el fonic Schimba turbina cand ai bani. Iricum actuatorul e peun drum fara intoarcere.. mi-au zis ai mie alti cand am schimbat preventiv turba.. Asa face actuatorul pana inchizi masina; macar asa stii si tu ca ai inchis masina si pisicile au parte de liniste. :hyper: Nu adevarul e ca intra in sleep dar dupa vreo jumatate de ora dupa ce nu mai umbli pe la masina: deschizi usi, capota, portbagaj.. Vezi ca stiu? parca mai ieri imi suna si.mie in urechi bazaiala aia. O stiu; o visez, acum e randul tau )
    1 point
  4. Bine mai, tu ai pus material fonic si acum te miri ce bine antifoneaza? :nurse: Spune-ne ca ai inchis ochii si nu te-ai uitat nici pe internet, l-ai pus si ne-ai scris noua. Drept pedeapsa o sa trec pe la tine sa imi pui si mie, s'am si eu. In alta ordine de idei, te intreb asa, crezi ca bmw putea sa puna asa materiale? Si daca nu a pus, nu a pus ca nu si-a permis?
    1 point
  5. Salut, Vreau sa cumpar un BMW F30 320d sau 318d. Ca si dotari : faruri xenon, scaune incalzite si sport, bancheta rabatabila si ca bonus HI FI KM pana in 230k Pret maxim 11000 euro Multumesc
    1 point
  6. Uneori ajuta mersul pe firul evenimentelor inapoi in trecut si reamintit cu ce ocazie au aparut simptomele. De altfel, vibratii si oscilatii rapide in volan eu le-as pune tot pe seama ansamblului disc/janta/anvelopa ...pt ca in rest, orice uzuri si dereglari geometrice ai avea s-ar manifesta cu "trage intr-o parte", fluieraturi, manevrabilitate greoaie, etc. Pe e90 din cate stiu sunt cerinte la jante de ET/IS 34 pe butuc de 72,5 (scriu din amintiri, corectati-ma daca gresesc) Ok, am folosit pe alte masini si diferente de ET de 15 mm si poate ca mi-a fost afectata manevrabilitatea volanului cat si demarajul dar n-am avut probleme de vibratii si tremuraturi de volan. Totusi e mai "safe" in limita a 4 mm ET diferenta. De verificat (daca folosesti) inele de centrare (nu ma refer la distantiere) si vazut daca nu sunt uzate lasand jocuri de compensare. Adica inelul trebuie sa intre la fix atat pe butuc cat si in janta. Ca sugestie (daca e cazul de inele centrare) cauta un strungar priceput sa ti le confectioneze din aluminiu cu un "joc" de 1-2 zecimi de mm. In plus ar mai fi 2 chestii ce le-am intalnit si eu si pt care nu am o explicatie tehnica: - chiar la momentul achizitiei masinii cand eram in proba pe sosea cu proprietarul, am sesizat ca in accelerare mai brutala masina vibra toata desi volanul ramanea stabil (simteam vibratii in el dar nu avea miscari st-dr rapide) M-am obisnuit cu ea pe principiul ca "asa face ea" pana am umblat la motor (curatare EGR, inlocuire furtunase vacum, etc) si fenomenul a disparut. Probabil era dezechilibrat mersul motorului si se manifesta prin suporti motor/cutie catre caroserie. - eu am caseta directie full-electric (nu am sistem hidraulic cu ulei) si volanul il poate manevra in parcare stand pe loc si un bebelus de 4 luni ...dar am observat o treaba (si aici vreau sa ajung). Daca merg pe drum pietruit, bolovanos, pe campuri, daca cu o roata nimeresc un bolovan volanul are tendinta de "a copia" miscarea rotii ce e impinsa fortat in lateral din fata obstacolului insa instant ceva il opreste si ramane fix si ferm si totul se rezuma doar la o tendinta fina. Nu ma pricep la casete directie dar presupun ca acestea au un sistem de a impiedica volanul sa copieze miscarea rotii provocata de relieful drumului. In prezent am jante aliaj BMW cu ET 31/72,5 (am ciupit 3 mm de la STAS) si totul e in regula. Nu e o postare de tip "rezolvare" dar macar incerc sa expun niste puncte de plecare. Tot la ansamblul disc/janta/anvelopa raman ca idee de inceput. e90/320d/2007 Succes !
    1 point
  7. Baietii aia 2 care prezinta masina sunt cam pe langa. Din momentul in care au spus ca masina are faruri adaptive mi am dat seama ca habar n au despre ce vb iar faptul ca tot insistau cu 3 persoane pe bancheta din spate cand se vede clar ca masina e facuta pentru 2 persoane in spate (sunt doar 2 tetiere + forma banchetei + cotiera cu 2 “supoarte” de pahare) mi a intarit ideea. Mai bine iti prezinti singur masina decat sa pui un video cu doi maimuțoi, mai ales pe un forum BMW unde multi stiu sa faca diferenta intre faruri adaptive si non adaptive si alte nimicuri. Ca si dotari, masina e la limita de jos a unui coupe insa daca mai bagi ceva bani in ea poti avea ceva mediu ca si dotari. Pretul e f mare pentru ce ofera dar e coupe (grancoupe) si asta ridica mult pretul! Fiecare cere cat considera ca face, bafta la vanzare!
    1 point
  8. Ce sa iti fac daca am aceiasi masina cu 10 ani inaintea ta? Nu e firesc sa stiu mai multe, din experienta mea? ...ca m-am bagatt.. la inceput timid, dupa aia mi s-a lipit de suflet! ) O placere, cand stii ce faci;pana in prezent mi-a iesit, fara falsa modestie. Acu, nu ramane decat sa dau din experienta.. De scutul motor, cel de dedesupt, are o pasla in el bagata intr-o punga neagra.. lipita de plasticul scutului.. La mine, pentru ca e sparta punga aia uletima oara cand am dat scutul jos era ultra-greu si nu stiam de ce. Se adunase apa in el si se imbibase pasla aia.. Nu stiu cata protectie a caldurii da, dar sigur protectie impotriva prafului e buna, dar si a unor pietre si alte chestii ce se pot da la chestii de aluminiu; sunt destule pe acolo pe dedesupt.. Cauta un scut cu sau fara "izolatie" si ai o protectie minina.. pe alalalt din spate mai lunguietz il ai? Ca ala cade, il ia curentul de aer.. daca primul, cel mai mare nu e la locul lui..
    1 point
  9. Nu e deloc o carpa fina. E o panza subtire, da, subtire, se rupe daca te dai 3-5% muschi la ea, plina (unde trebuie ca sa ramana loc..) cu un fel de spuma uscata foarte usoara - aceea fiid izolatia fonica si termica) de acele clipsuri care se rup cand le scoti!! Chiar stiind cum sunt fixate.. Asadar nu cred ca iti ramane decat sa platesti pretul exorbitant (stii de ce(?) pentru ca fabricantul nu mai face asa ceva pentru modelul ala pentru ca e vechi modelul capotei... sau stocul e foarte mic ................... pentru ca numai nebunii ca noi cumpara nou la o masina de 14-15 ani.. de aceea sunt ATAT DE SCUMPE) de la dealer. Asa se intampla cu preturile la toate componentele care nu prea se dau jos de pe masina.. din evidenta "inutilitate", sau acele componente care se strica f.f. rar! (Intrebare)Tu crezi ca ala de iti vinde in dezmembrari ...... ARE sau nu are idee de pretul de la dealer?? Acum hotaraste-te daca mai poti! ) :hyper: Sa nu imi spui ca ai hotarat sa lasi sa ii sara vopseaua capotei de la prea multa caldura dupa ce opresti motorul. Asta in timp desigur.. Aviz amatorilor care ca si mine li s-a parut prea murdara protectia aia ..si nu mai ramas mare lucru din ea dupa o sprayere cu un spray de diluat uleiuri ...
    1 point
  10. Link-urile din tutorialul de la pagina 9 nu mai sunt valabile si mai jos gasiti noile link-uri. - copie_scr.sh - 2_BMW_CIC_FSC_Generator.exe Stie cineva daca am posibilitatea sa editez postarea respectiva si sa actualizez si acolo? Fencs!
    1 point
  11. și ? chiar nu pleacĂŁ fĂŁrĂŁ banii ceruți nu-i place concurența , prea ieftin , prea full , prea puțin rulate
    -1 points
  12. NCU, masina ta are directie hidraulica, el are electrica, e putin mai mult alta mancare de peste.. in ceea ce priveste raspunsul/reactia volanului. La tine e "naturala"/clasica, la el e asistata electric. A ta e indestructibila daca stii cand sa tragi de volan.. astea electrice.. no comment.
    -1 points
  13. Salutare, Proprietar, vand urgent BMW Seria 3, 318i facelift, an 2009, motor 2000 cmc, 143 cai. Model deosebit, revizii sau reparatii doar in service, detin facturi si devize de lucrari. Piele full, bine intretinuta, clima 100% functionala, lampi sigla BMW in portiere, lumini LED in manerele portierelor, lumini LED nr inmatriculare spate. Senzori parcare Faruri Angel Eyes originale cu functie Auto Roti de vara cu jante aliaj 18" cauciucuri run flat, cauciucuri noi-in garantie. Roti de iarna cu jante de tabla 16" cu capace BMW. Km 169000 Nu reusesc sa incarc mai multe poze Pret 5500 E negociabil
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.