Am facut experimente cu capacul de la vas pana mi-am dat seama ca pe acolo mai imi scapa dupa ce am schimbat aproape cam tot ce era suspect la sistemul de racire, vas, radiator, tot ce era furtun, etc, surubele, etc. Experimentul #1 Prima oara, pana sa-mi dau seama strangeam capacul asa... sa fie strans acolo, tot pierdea apa dar nu in mod alarmant si o pierdea doar cand turam motorul pana in rosu. Experimentul #2 Am mers o perioada, cam 500 de km, fara sa turez motorul mai mult de 2500, nu pierdea apa deloc. Experimentul #3 Dupa am repetat iara, am turat motorul pana in rosu si l-am tinut turat 3-4 minute, iara pierdea apa. Experimentul #4 Dupa, am strans bine capacul de mi-am rupt mainile, nu mai scapa apa. Dupa ca sa fiu sigur ca aici era problema, am repetat dinou experimentele astea. Acelasi rezultat, trebuie strans al dracului de bine capacul. Ciudat mai e ca nu lasa vreo urma cand o scapa. Inainte de toate experimentele astea ma asiguram ca vasul de expansiune nu are urme de scurgeri. Si pe mine ma apucase paranoia cu garnitura, mai erau doar astea 2 variabile, garnitura sau capacul sa nu fie strans corespunzator.