In primul rand vreau sa te felicit pt ca vei detine (in curand sper) unul dintre cele mai frumoase modele de bmw care exista pe piata ( asta ca sa ii mai enervez un pic pe nostalgicii bmw! :blink: ) . Eu unul m-am orientat numai dupa un model pe benzina, deoarece dupa parerea mea sunt ceva mai fiabile si mai putin pretentioase decat cele diesel. Inainte de a cumpara E60-ul am studiat cu atentie majoritatea problemelor aparute la acest model (www.e60.net, diferite review-uri etc...) pt a sti cu exactitate ce sa verific. Am luat manualul modelului de pe net (http://www.e60.net/information/2005_5_Series_Manual_US.pdf sau http://www.e60.net/information/) si am cautat sa invat in primul rand cum se utilizeaza iDrive-ul . Asa... - exista cateva probleme cu scaunele incalzite asa ca trebuie verificat daca functioneaza bine si daca emana vreun miros de ars, asta poate fi dovada unei proaste functionari ...eu unul am evitat o astfel de dotare. - pneurile RunFlat, sunt sigure insa din pacate se distrug usor, sunt scumpe , sunt foarte rigide pt gropile din romania si eu cand le-am luat erau extrem de zgomotoase. - geamurile eletrice au o problema cu sistemul Antitrap, de fapt poate fi mai pretentios si nu se poate inchide geamul dintr-un click al butonului ..trebuie sa il ridici treptat din 10 in 10 cm....eu am avut o astfel de chestie si se pare ca s-a rezolvat cand au pus foliile !!! - invata toate comenzile si verifica tot ce este electric: scaune, lumini, semnal, oglinzi, AC, caldura, ventilatie in iDrive, sistemul audio, navigatia. - verifica farurile, cand sunt aprinse sa aiba sprancenele aprinse, angel eye sa functioneze toate 4, daca sunt Adaptive sa se miste amandoua stg-dreapta.. tot exista probleme cu "sprancenele" ca nu se aprind(multe ori soft-ul e problema se rezolva prin upgrade) . - daca e Steptronic ai grija cand cuplezi transmisia din in PRND sa nu bruscheze violent...se mai intampla sa mai existe probleme la cutie, putine dar sunt! - preferabil sa iei masina de la un dealer BMW si daca se poate si e nevoie sa ii faci prima revizie acolo. - daca e SH ai grija sa primesti DVD-ul cu navigatia, manualele, cartea service, roata de rezerva daca nu ai RFT-uri. - verifica daca ambele chei functioneaza bine: deschis, inchis, pornit masina. - eu unul am preferat sa iau un model mai puternic cu mai putini kilometrii si nu ful-opshanz, decat unul full si cu 150.000km si motor micut. Motorizari: pt cele pe benzina cel mai ok mi se par 2.5 si 3.0 ca putere/costuri, iar diesel 3.5d e cel mai bun, daca ai inclinatii spre sprotivitate un pic. Cele mai ieftine sunt 2.2 pe benzina si 2.5 d. Sunt ceva mai puturoase dar isi fac treaba bine si avantajos, daca nu esti prea dornic de un condus sportiv. Daca mai e ceva de adaugat sa ma ajute colegii ca acum nu imi vin in minte alte chestii.