Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/21 in all areas

  1. Salut, problema ta va gasi rezolvare la mecanic, citeste ce s-a scris pe subiect si actioneaza ca atare. Succes.
    1 point
  2. Salut, si eu mi-am montat pe un CIC Professional. Mi-a luat o zi intreaga si a intrat greu in spatiul acela, dar am reusit intr-un final. Merge super, cu cateva minusuri: cand e foarte cald afara si implicit si in masina dupa ce a stat in soare, atunci nu vrea sa porneasca imediat, trebuie asteptat vreo 2-3 minute pana raceste putin ventilatia. Nu stiu daca are vreo legatura, dar cand e aglomerat in oras si sunt pe Waze, uneori se mai blocheaza. Trebuie tinut pe butonul de meniu 15 secunde ca sa isi dea restart si pe urma isi revine. In rest e super, dupa parerea mea e mult peste o navigatie aftermarket prin simplul fapt ca pastrezi navigatia originala a masinii si e aproape ca si cum ai avea Android Auto/CarPlay din fabrica.
    1 point
  3. imi explici si mie cum oscileaza turometrul din cauza tamponalor motor, si invers, cum atunci cand motorul cade brusc in turatii vibratiile apar din cauza injectoarelor.
    1 point
  4. Sa nu te superi pe mine, nu o zic cu rautate. La un post in care oscila turometru ai zis tampoane motor, iar la asta unde e clar vorba de tampoane ai zis injectoare:)).Fix pe dos.
    1 point
  5. Si daca tin 150 sau 175k e bine? Uite pun cazul meu. Curand trebuie sa schimb discurile si placutele pe spate pentru ca discurile dar si placutele se intampla sa se duca spre limita minima. Acum, mai tin minte ca o singura data am schimbat pe spate discurile de cand am masina, din 2012; atunci avea 255k km. Sa zic ca am mai mers jumatate de an, vreo 10k km dupa care am pus alte discuri de la dealer luate ca deh aveam bmw.. (oricum recomand si in continuare dealer mai intai..) si am tot mers de atunci pana in prezent cand am 462352 km. Fa tu calculul ca eu cred ca sare.. Oi fi mers fara frane pana in prezent?? :nurse: totusi discurile trebuie schimbate din nou, masurate la subler.. parca erau 18-19mm acolo.. Drumuri foarte foarte multe in afara oraselor.
    1 point
  6. 2 seturi si jumatate pentru e92: - 1 set iarna Vredestein Wintrac 225 45 17 + jante tabla style 12 spec 7.5J ET34 + distantiere H&R 15mm spate - 1 set vara Michelin PS4 235 40 18 + jante aliaj Rial Salerno spec 8J ET30 - 1 pereche vara Michelin PS Cup2 235 40 18 + jante aliaj Rial Salerno spec 8J ET30
    -1 points
  7. Marius GBA, dupa cum incerci tu sa intelegi un motor diesel... este ultimul mod de abordat problema lui pe care il faci asa, scotand una sau alta de la motor ca poate, poate intelegi ce se intampla.. Eu iti dau o definitie, tu te rog rumeg-o (daca vrei) si pleaca de la ea. Un diesel este muuuult mai greu de diagnosticat in problema pe care o are fata de un motor pe benzina. La benzina (injectie directa) mai merge sa mai tragi de una de ala si reactioneaza in scurt si datorita.. /la diesel, NU MERGE asa. Si vezi nu am facut nici macar diferentierea intre vw si bmw.. Asa cum au zis si altii motorul NU se repara pe forum! Pe forum primesti idei, sfaturi; daca vrei si poti sa intelegi, poti sa ti le asumi/insusesti. Poti sa le testezi, dar NIMENI, intelegi, NIMENI nu e responsabil pentru ce incerci tu cand afli de pe forum(uri). Asa ca, sa stii ca poti sa ne faci si noua astora care ti-au dat idei, sa revii si sa spui ce ai gasiy de fapt defect. Asa mi se pare corect. Intrebi? Te faci si dator sa spui ce a a avut.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.