Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/07/22 in all areas
-
Multumesc frumos Bogdan. Trebuie sa ne revedem la o vorba odata Multumesc. Pasiune,nebunie......sinonime Multumesc. Ar fi putut, si ar fi trebuit sa fie gata intr-un an si jumatate. Dar situatia financiara nu a permis atunci. 4 ani e foarte mult pentru asa ceva. Dar pentru e9 de exemplu, am alocat 6 ani Multumesc! Ehe imi aduc aminte de e34 le tau de atunci. Vremuri frumoase Multumesc! Si eu mi-am dorit sa pun poze cu interiorul, dar nu am reusit fiindca nu mai aveam spatiu de upload. Tarziu mi-a picat fisa ca nu mai am privilegii de upload nelimitat de moderator Am atasat acum dupa ce am mai facut curatenie. Legat de suma totala, e foarte greu de estimat. Am un cost total la toate piesele achizitionate, manopera la tinichigerie si vopsitorie....dar e greu de pus un pret pe toata manopera mea, care ar fi fost costul cel mai mare daca ar fi facut cineva masina. Plus ca o sa mai inghita cateva mii bune pentru turbo. Tot ce pot spune e ca a meritat. Multumesc. Ca intotdeauna, in poze e totul mereu perfect. Dar cum stiu fiecare milimetru al masinii, pot garanta ca nu e Restul de poze: Cat era la tinichigiu, am decis sa construiesc si un model 1/18. Asa ca am luat unul, si m-am apucat sa il modific si pe ala Am gasit pe cineva care face jante custom pentru machete 1/18 si m-am apucat de bricolat.3 points
-
Dupa o foarte lunga si nejustificata pauza, am zis sa prezint un proiect aproape finalizat, care mi-a mancat ultimii ani din viata. Povestea incepe in 2018, cand intr-o seara, pe ebay (asa cum incep toate povestile de groaza) am dat peste o caroserie de M5 E34. Ii lipseau inima (motor+cutie), dar in rest destul de completa si ok pe acte. Intamplarea facea, ca aveam deja un motor de 3.8 M5 (fix motorul lipsa din acte) in Romania, uitat intr-un colt: nunta perfecta! Din pacate nu aveam cutia originala, Getrag G280, asa ca am ales sa merg pe alta varianta. Tot langa motorul S38, aveam niste jante modulare pe 18, pe care am decis sa le fac in stilul tipic (buze maaari ). Am comandat buzele monstru, reconditionat jantele, montate pe caroserie si..... Clar ca am exagerat umpic Originalitatea a iesit din discutie, asa ca am decis sa merg pe un resto-mod, facut sa para cat mai OEM in schimb. Asa ca am golit caroseria pana la tabla, am refacut absolut toate puncte de rugina ( si au fost foarte multe), si am reconstruit toate 4 arcadele ca sa pot sa inghesui jantele sub ele (2020 a fost tot alocat pentru asta). Fiecare piesa a fost schimbata sau restaurata. Din pacate e greu sa indes atata munca in cateva poze pentru un post, dar e usor de imaginat. Am luat masina de la vopsit si am inceput marea asamblare. Am avut mare noroc cu Brandex ca a avut un elevator liber si m-a lasat sa-mi fac de cap. Cuvintele sunt insuficiente sa exprime gratitudinea pentru ajutorul acordat. Din pacate am fost contra timp. Mi-am luat concediu din UK sa vin in RO sa fac toata mecanica si asamblarea. Nu am apucat sa termin tot, asa ca am pus masina pe platforma, am adus-o inapoi in UK (Octombrie 2021), unde am terminat-o usor usor in garaj. Luna trecuta am reusit sa o scot in sfarsit pe strazi. Putin poetic, fiindca am terminat-o fix la 4 ani de la achizitie (Martie 2018-Martie2022). Ce a fost adaugat fata de un M5 standard: - Cutie Getrag 265/5 Dogleg - Frane fata E31 850 - E31 850CSI X brace - Custom spring rates coilovers 10kg/8kg - Jante Hamann PG1 18": 9,25" ET-5 225/40/18 si 11,25" ET3 275/35/18. - Blocant 3,45 - QMS skid plate/sump guard (modificat) - Toate bucsile posibile de la Powerflex Faruri hella smoked bixenon, stopuri hella smoked, tot interiorul refacut si multe multe multe altele care sigur imi scap, dar probabil sigur se vad in poze. Masina a fost restaurata-modificata cap coada, si toate cu un singur scop: sa fie pregatita de turbo. Nu s-a intamplat inca, fiindca in timpul procesului de restaurare am gasit un E9 din 73' pe care l-am cumparat si am luat-o putin razna cu el (o sa ii deschid topic). Dar o sa primeasca turbina mult meritata....sper curand. Intre timp, asta e rezultatul povestii.2 points
-
Ti-am scris si pe FB, iti scriu si aici: Felicitari pentru proiect! Felicitari lu’ Brandex si lu’ al batran pentru munca si ajutor, si tie pentru puterea si curajul(mai ales financiar) de a te inhama la o astfel de restaurare.2 points
-
Salutare, Pana la urma m-am decis pe benzina. Am dat comanda ieri pe cea neagra din anunt. Probabil pe 15 sau 16 Aprilie ma voi bucura de ea. De-abia astept!2 points
-
Sa mai stergem un pic praful pe aici ca am si uitat de acest topic.... Masina a primit un set de style 568 pentru vara si un detailing int + ext. (asta anul trecut)2 points
-
Multumesc Multumesc Cred ca ma bucur mai mult de ele cand le construiesc, decat cand sunt gata Multumesc Adi Batranu' a fost si este superstar. Multumesc frumos E loc si de probleme daca ai ceva pe suflet Da, masina este de UK si este si va fi folosita in UK. Motivul pentru care termenul de finalizare a fost amanat a fost in principiu E9-le. A aparut in vizor si pur si simplu nu il puteam rata. Mi-a dat peste cap bugetul pentru a termina M5-ul in termenul stabilit. Ca sa nu mai zic ca eram si in plina pandemie si nu puteam sa vin in tara sa fac masina. Legat de latime, desi a crescut considerabil in ecartament, M5-ul nu mi se pare asa lat. Poate ca il compar cu E9le care este.......ingrozitor de lat Multumesc Multumesc. A durat si am avut atat de multe obstacole si lucruri care nu au mers deloc bine, dar......a meritat in final. Duminica este un show foarte mare, exlcusiv BMW. O sa revin cu poze, fiindca o sa fie prezente niste adevarate bijuterii ( 30 de e9 CSL, M1, si tot felul de alte avioane).1 point
-
Felicitari, un proiect deosebit care a durat ceva, da banuiesc ca a meritat pe deplin...1 point
-
1 point
-
Las si eu un compliment aici, ca de alte probleme nu e loc Masina aia trebuie (nu as scoate-o pe strada) sa stea la muzeu. ..si americanii ar uita de masinile lor la cat de propotionat-lata e. Deci masina e cu volan pe dreapta... probabil luata tot de pe ebay-uk. Deci va circula in UK? Englezii oricum au probabil cel mai mult grija de masini in general. De costuri restaurare nu vrei sa spui prea multe. Oricum parese ca nu te-au speriat costurile dupa ce ai realizat ca, ce nu poti sa faci in 1 an 1/2, ai putea sa faci in 4 ani.. (oricum valoarea de piata ii crestea!).1 point
-
Eu suspectez busonul de la radiator. Am patit asa ceva, doua radiatoare am schimbat la e46 318i vvt, problema s a dovedit a fi de la buson, desi era schimbat o data. Tin minte ca se desfacea greu de tot. Am gasit si o poza, asta e radiatorul original al masinii, se vede sus cat de umflat era.Apoi inca unul Valeo, la fel de umflat…1 point
-
Ce lectura faina de dimineata! frumos proiect si tot respectul pentru rabdare, vointa, timp si toate cele! Ma bucur sa vad ca mai sunt pasionati de genul. Sa te bucuri de ele, de macheta, E34 si E91 point
-
Tu ai inteles ce scriu oamenii aia in linkul bimmer...? "The BMW code stack is checksummed at the factory and after each service, and although they couldn't necessarily tell *which* values had been modified, they can definitely see that *some* have (because the checksum is different) - and this will most definitely invalidate drivetrain warranty repairs, and probably the insurance as well (at least in NL)." E suficient sa faca ce am subliniat si au fript-o toti tunerii.. pardon, proprietarii care vor sa scoata untul dintr-o masina mai ieftina dar tunata in garantie; ce smekerie, nu? Pana la urma, daca iti iei un motor de 1.8 si are atatia cai putere DIN FABRICA, ..de ce sa vrei tu sa il tunezi!? Numai pentru ca poti? A, ca sa fentezi eventual RCA-ul? Ei bine, atunci e cam incorect. Daca iti permiti, iti iei fix masina pe care ti-o permiti.. Am fost putin avocatul diavolului si asta e. Nu cred ca zic ceva gresit. Ca masinile vor comunica intre ele, personal sper sa se intample intr-un viitor cat mai indepartat, ma refer la modul complet autonom.. (daca imi iau si placerea de a conduce ..:censured: :censured: )1 point
-
Tolerantele au scazut ca sa obtii performante mai bune, nu pentru cost savings. Pentru cost savings se umbla la materiale. Oricum, toleranta de 10mm nu exista la piese pe nicio masina, exista doar la un perete de casa :))1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00