Producatorii auto, in special cei premium, din tari ca Germania, Italia, UK, etc, sunt niste neseriosi si duplicitari, deoarece comercializeaza autovehicule la preturi de peste 40 k , care nu sunt atat de performante, si consuma si mult. DIn fericire, in estul Europei, sunt niste genii ascunse ale tehnicii care, contra sumei de 160 euro (adica un mizilic, pe langa pretul de achizitie nou al autovehiculului) , sunt capabili sa corecteze aceste deficinente legate de lipsa puterii si consum marit. De fapt, fara nici o legatura cu depasirile constante in marile orase din Romania ale normelor europene in ceea ce priveste poluarea , ci strict legat de prezenta acestor persoane cu inalte calificari tehnice, si a trendului inovator des intalnit printre posesorii de autovehicule rutiere, ce pot fi identificate pe forumuri academice ca olx, samd, marii producatori auto vor investi in start-up-uri din aceste zone, pentru a isi dezvolta viitoarele produse si a beneficia de aceasta expertiza si costurile scazute de dezvoltare si testare , in vederea proiectarii autovehiculelor viitorului.