Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/22 in all areas

  1. salutare! Saptamana aceasta au ajuns si noile jante. Avand in vedere ca Z-Performance cere mai mult pe jantele sale decat cer cei de la BBS am preferat sa imbogatesc firma BBS cu o suma frumusica de bani Cand au ajuns jantele mi-am dat seama ca nu avem senzori de presiune roti Codul pt OEM este : 36106887147 si merg pe 433MHz ( si daca luati alta marca AF cautati sa fie pe 433MHz ) Eu am optat pt Schrader ( firma care produce senzorii presiune pt BMW si Mercedes ) si au costat la jumatate din cei originali. Eee si odata ce s-au intalnit acesti senzori + jantele noi + cauciucurile asta a rezultat In viitorul apropiat vor urma probabil niste distantieri pe spate de 1.5cm si inca nu sunt sigur daca urmeaza si arcuri Eibach negre. Inca cochetez cu ideea de arcuri.
    5 points
  2. Dupa o foarte lunga si nejustificata pauza, am zis sa prezint un proiect aproape finalizat, care mi-a mancat ultimii ani din viata. Povestea incepe in 2018, cand intr-o seara, pe ebay (asa cum incep toate povestile de groaza) am dat peste o caroserie de M5 E34. Ii lipseau inima (motor+cutie), dar in rest destul de completa si ok pe acte. Intamplarea facea, ca aveam deja un motor de 3.8 M5 (fix motorul lipsa din acte) in Romania, uitat intr-un colt: nunta perfecta! Din pacate nu aveam cutia originala, Getrag G280, asa ca am ales sa merg pe alta varianta. Tot langa motorul S38, aveam niste jante modulare pe 18, pe care am decis sa le fac in stilul tipic (buze maaari ). Am comandat buzele monstru, reconditionat jantele, montate pe caroserie si..... Clar ca am exagerat umpic Originalitatea a iesit din discutie, asa ca am decis sa merg pe un resto-mod, facut sa para cat mai OEM in schimb. Asa ca am golit caroseria pana la tabla, am refacut absolut toate puncte de rugina ( si au fost foarte multe), si am reconstruit toate 4 arcadele ca sa pot sa inghesui jantele sub ele (2020 a fost tot alocat pentru asta). Fiecare piesa a fost schimbata sau restaurata. Din pacate e greu sa indes atata munca in cateva poze pentru un post, dar e usor de imaginat. Am luat masina de la vopsit si am inceput marea asamblare. Am avut mare noroc cu Brandex ca a avut un elevator liber si m-a lasat sa-mi fac de cap. Cuvintele sunt insuficiente sa exprime gratitudinea pentru ajutorul acordat. Din pacate am fost contra timp. Mi-am luat concediu din UK sa vin in RO sa fac toata mecanica si asamblarea. Nu am apucat sa termin tot, asa ca am pus masina pe platforma, am adus-o inapoi in UK (Octombrie 2021), unde am terminat-o usor usor in garaj. Luna trecuta am reusit sa o scot in sfarsit pe strazi. Putin poetic, fiindca am terminat-o fix la 4 ani de la achizitie (Martie 2018-Martie2022). Ce a fost adaugat fata de un M5 standard: - Cutie Getrag 265/5 Dogleg - Frane fata E31 850 - E31 850CSI X brace - Custom spring rates coilovers 10kg/8kg - Jante Hamann PG1 18": 9,25" ET-5 225/40/18 si 11,25" ET3 275/35/18. - Blocant 3,45 - QMS skid plate/sump guard (modificat) - Toate bucsile posibile de la Powerflex Faruri hella smoked bixenon, stopuri hella smoked, tot interiorul refacut si multe multe multe altele care sigur imi scap, dar probabil sigur se vad in poze. Masina a fost restaurata-modificata cap coada, si toate cu un singur scop: sa fie pregatita de turbo. Nu s-a intamplat inca, fiindca in timpul procesului de restaurare am gasit un E9 din 73' pe care l-am cumparat si am luat-o putin razna cu el (o sa ii deschid topic). Dar o sa primeasca turbina mult meritata....sper curand. Intre timp, asta e rezultatul povestii.
    1 point
  3. "furculitele" astea le-am vazut si pe stelvio Nu stiam de ce imi plac ..
    1 point
  4. ai avut dreptate. Nu, necesita codare masina ia recunoscut pur si simplu.\ Apropo senzorii de la Schrader merg perfect pe masina si costa sub jumatate fata de cei OEM
    1 point
  5. 1 point
  6. 1 point
  7. Ca sa ofer toate detaliile: masina are aproape 150.000km si are xDrive. Stock a scos 187 CP si 406 NM. Dupa soft, 221 CP si 488 NM. Eu am fost foarte multumit de cum a lucrat si cum a iesit softul. Am facut si poza la rezultatele dyno before si after.
    1 point
  8. https://observatornews.ro/eveniment/accident-in-lant-pe-dn1-interventie-cu-elicopterul-smurd-mai-multe-persoane-au-fost-ranite-467508.html
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.