Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/22 in all areas

  1. Am dat jos stopul stanga la care aveam problema cu pozitiile, cateva cautari pe internet mai tarziu si am aflat o locatie aproximativa a placutei de led-uri. M-am apucat de desfacut, am ajuns la placuta cu led-uri si le-am verificat, functioneaza doar ca una sau mai multe din componentele de pe placuta aceea nu mai face servicii. Am sa caut sa cumpar toate acele piese si sa le inlocuiesc. Ce design de cacat, componenta cea mai probabil sa cedeze este intentionat inaccesibila pt a putea fi servisata ... planned obsolescence for the win
    1 point
  2. Eu in locul tău as schimba liniștit uleiul, doar nu crezi ca au vreun Sherlock Holmes angajat pe acolo sa investigheze dacă nu s-a făcut vreo revizie înainte. Singura chestie la care ma gândesc e la cum calculează calculatorul masinii acei 30k km, dacă e luată km considerare degradarea uleiului pe baza inputului vreunui senzor. Atunci s-ar putea sa nu se mai reducă in același ritm intervalul ala de 30k km și e posibil sa survină limita de timp, respectiv 2 ani, înainte de acei 30k numărați invers in bord. Ca sa înțelegi la ce ma refer, eu după ce fac revizia și resetez intervalul îmi arată in bord ca mai am 28k km pana la următoarea revizie. Acei 28k pot sa însemne in realitate 20k km, in funcție de cum merg cu mașina. La mers prin oraș, din cauza regenerărilor mai dese, uleiul e contaminat mai des și intervalul scade mai repede.
    1 point
  3. Ai luat-o din Italia sau Franta? am vazut multe din tarile astea fara incalzire in scaune, si-a luat un prieten X6 din Italia, tot fara incalzire..
    1 point
  4. Foarte faina! Dupa parerea mea e cel mai reusit model de X5 de pana acum, aspectul "boxy" il face foarte atractiv. Da-ne mai multe detalii, km, dotari, planuri de viitor etc . Sa te poarte sanatos! :frantics:
    1 point
  5. Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural
    0 points
  6. Vand BMW E61 LCI 530XD Exlusive Edition 285000km, provenienta Germania, in Romania de 3 ani, set roti suplimentar pt iarna styling 138, DPF off, clapete admisie anulate, senzor active cruise defect, restul functional, semnele de uzura se vad in poze, seria sasiu si dotarile in fisierul atasat, pret 7400 euro negociabil, tel. 0770617827. https://lajumate.ro/bmw-530xd-exlusive-edition-2008-14111670.html optiuni E61.pdf
    0 points
  7. Multumesc. Are 130.000km acum (118k la momentul achizitiei, in februarie). Dotarile principale, pentru mine, ar fi: motorul twin-turbo de 313cp / 630Nmsuspensia M adaptiva cu "perne" pe spatepachetul M exterior si interiortapiteria din piele (cred ca Nappa) - Elfenbeinweisstrapa panoramicabordul digital 6WBiDrive 10.25" + navigatiejante 20" cu anvelope 275 (fata) / 315 (spate)carligul retractabil electric Probabil mai sunt multe altele, dar daca nu mi le amintesc din cap, probabil nu prea conteaza. Planuri de viitor... sa imi montez cumva scaune incalzite. Ati citit corect, NU are Nu mi-a venit sa cred cand nu gaseam butonul. Si, cred ca o sa vreau pentru iarna viitoare, un set de jante pe 19". O sa ii mai schimb si anvelopele cu ceva mai decent (acum are Gripmax - nici nu stiam ca exista asa ceva si nu inteleg cum ai pune asa ceva pe o masina ca asta. Mai sunt insa bunicele si aman cheltuiala pana cand chiar va fi necesara). Despre Honda pot sa povestesc la nesfarsit. Ce pot sa zic, pe scurt: e masina care m-a vindecat de mers tare pe strada, pentru ca pur si simplu nu are rost. Oricat de tare ai impresia ca mergi pe strada, nu se compara cu ceea ce faci pe circuit. E un proiect in care am investit progresiv, timp, bani si pasiune, astfel incat a ajuns o masina chiar foarte competitiva in clasa ei. Am castigat multe competitii de Time Attack (Hungaroring, Slovakia Ring) si diverse competitii pe-aici (MOTUL Motorsport Event, Autoslalom mai demult etc). Acum este Track Taxi la ROTAC - Romanian Time Attack Challenge, unde va pot da cu ea pe scaunul din dreapta in cadrul oricareia din etapele ROTAC pe care le organizam.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.