Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/22 in all areas

  1. . Revenind asa dupa vreo doi ani de absenta - am ramas pentru prima oara in multi ani fara nici un BMW in garaj. M5-ul nu s-a materializat in 2020 din cauza imposibilitatii de a calatorii la inceputul pandemiei - asa ca sa traiasca electricitatea .
    4 points
  2. Meamaaaaa cata #bogatie! Cand cresc mare, vreau sa fiu Ion Mos Roata cu Unirea Sa le stapanesti sanatos si sa te bucuri de ele!
    2 points
  3. Sa ma corectez putin, am scris in viteza. Am revenit cu niste poze, doar exteriorul pentru moment.
    2 points
  4. Multumesc! Ieri la 187285 am schimbat placutele de frana pe spate, discurile sunt bune spre foarte bune, nu au buza aproape deloc, asta e al doilea schimb de placute pe discurile actuale. Cele de pe fata au o uzura destul de pronuntata, la urmatorul schimb de placute vor fi schimbate si discurile. Urmatorul lucru pe care il voi avea in vedere in viitorul apropiat este flansa de la cardan, am vazut ca e destul de imbatranita/crapata. Urmeaza sa dau comanda de senzorii de presiune din anvelope, insa ieri mi-a zis tipul de la service care s-a ocupat de diagnoza ca e posibil sa poata fi imperecheati si cei de FL cu modulul meu dupa un update de soft (nu ne-am riscat pentru ca nu era sigur 100% de reusita si imi pierdeam si codarile drept "bonus"). Cunoaste cineva mai multe detalii? Uitandu-ma pe RealOEM, am observat ca desi modulele TPMS au coduri diferite in functie de ani, ele pot fi inlocuite intre ele spre deosebire de senzori care sunt diferiti si atat. Daca eu pot pune modul TPMS de LCI pe non-LCI fara mentiuni suplimentare..nu ar trebui si senzorii sa poata fi imperecheati? (mentionez inca o data ca la mine sunt recunoscuti de modul, dar ii vede cu presiuni mult mai mici decat in realitate, implicit primesc mesajul Tyre Pressure Loss).
    1 point
  5. Uita-te atent la alta masina, de asta din anunt poti doar sa razi. Auzi tu, living home, launch control si navigatie color
    1 point
  6. Seria de sasiu scrisa in anunt e batuta la misto pe tastatura. Pozele cu exteriorul au contrastul schimbat artificial ca sa arate mai bine. Descriere generica specifica indivizilor care se ocupa cu comertul de masini. Mai cauta...
    1 point
  7. Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot. .
    1 point
  8. Corect. Erau paragrafe separate, parbrizele sparte si consumul nu au nici o legatura... Avand in vedere ca nu mi-am schimbat stilul de condus, si faptul ca pe 740 LI intre 2013 si 2016 nu am avut nici un parbriz spart, pe Tesla Model S din 2015 nu am parbrizul spart, si toate sint conduse pe aceleasi strazi si aceleasi viteze, cred ca e vorba de calitatea parbrizului mai mult decit orice. Ase e, poti sa mergi tu cit de incet, vine altul din sens opus si tot te trezesti cu o piatra in parbriz
    1 point
  9. De multe ori nu ai ce face. Eu am primit una in afara orasului, nici nu stiu de unde, probabil de la o masina de pe sens opus (pe sensul meu nu aveam masina). Alta data mi-a spart parbrizul o piatra in oras, tot asa, nu stiu de unde, zici ca le arunca cineva cu mana ))
    1 point
  10. uite, eu cea mai mare ciobitura am primit-o de la o piatra luata in Buc la 50kmh.
    1 point
  11. wolfenstein99, ...crezi ca ma intereseaza (intr-adevar) cate parbrize a schimbat? Dar pentru ca veni vorba, in general parbrizul se sparge din cauza ca mergi prea aproape (cu viteza "maricica") fata de masina din fata (am vazut-o in multe recomandari despre cum, ce distanta trebuie tinuta.. pentru siguranta si alte alea). Faza cu parbize, altele/mai proaste pentru G-uri nu pot sa o cred. De ce ar face fabricantul asa ceva? Cavaliere, pe poarta fabricii, cel putin o data iese, foarte probabil, cu stanta BMW si Pilkington, nu?
    1 point
  12. Te contrazic. Am vazut masini ce au mers pe autostrada la greu cu viteze mari si aveau parbrizul in stare foarte buna. Este pur si simplu vorba de calitate. Ce marca e la G-uri? Fuyao cumva?
    1 point
  13. poate fi o legatura intre parbriz si consum - daca mergi doar in oras, slabe sanse sa spargi/ciobesti parbrizul; in schimb, pe minunatele drumuri cu gropi din tara noastra, ai toate sansele sa te alegi cu o ciobitura la fiecare expeditie. a scazut consumul de la 24 la 10 cu pretul a 3 parbrize
    1 point
  14. cred ca omul a scris mai multe idei, cati km are, parbrizul nu e bun, a mentionat consumul iar apoi planurile de viitor. pare clar. subscriu si eu ca parbrizul pe care il am este cel mai prost pe care l-am avut, indiferent de masina si se pare ca e regula generala pt G-uri. intre timp l-am schimbat si eu
    1 point
  15. Care-i legatura dintre parbriz si consum!? Nu ">>sunt<< convins" ca inteleg.
    1 point
  16. . dupa 3 ani / 50.000 km la al 3-lea parbriz... consumul aproape identic cu 740Li de dinainte pe la 10 l/100 km calculat. 50% autostrada / 50% oras comparand cu consumul atunci cind am stat cu ea in Bucuresti si a iesit 24 l/100 ... imi schimb 750Li, poate M5 sau un 850, dar inca nu sant convins sau un model X performance nu stiu .
    1 point
  17. Cu siguranta nu...el nu are ACC asa cum are cel din poza ta
    1 point
  18. oare vis-a-vis de tine am parcat in weekend? http://i68.tinypic.com/2d8ndz6.jpg
    1 point
  19. IĂâşi multumesc de compliment, ma consider un român adevĂŁrat si nu ma supĂŁr deloc, pentru restul au rĂŁspuns colegii, nu este vorba de bani, care in acest caz nu cred ar fi o problemĂŁ, este vorba de vopseaua originalĂŁ care are cât? Un an ,eu aĂ⢠duce-o la reprezentanĂâşĂŁ si i-as lasĂŁ pe ei sĂŁ decidĂŁ
    1 point
  20. Vopsitul partial se practica la orice reprezentanta cu pretentii, atat la noi, cat si in afara. Recomand cu caldura un PPF aplicat pe partea frontala si praguri. (Paint protection film)
    1 point
  21. Las-o asa, poti sa-i spui ca e personalizata
    1 point
  22. Ma gandesc ca are full casco..eu as lua ciocanul si as aranja bara si o sa fie schimbata cu alta noua si aia e ) atatea batai de cap pt o cacata de zgarietura..
    1 point
  23. da, se vopseste pierdut, fara izolare, fara delimitare, se da lac la fel si apoi dupa cateva zile polish. nu se cunoaste absolut nimic, se practica la vopsitorii cu pretentii, si e cam tot atatia bani ca si cum ai vopsi elementul intreg. daca e vopsea originala pe bara si e ok restul, nu merita vopsirea integrala, nu e vb de bani, pacat de vopseaua originala.
    1 point
  24. personal imi plac masinile gen 7'er sa le admir de la distanta. nu ma vad conducand una , dar nu pot sa nu apreciez bijuteria de v8 . si din pacate o sa vedem din ce in ce mai putine v8'uri pe echiparile bmw. felicitari ptr achizitie.
    1 point
  25. Felicitari pentru achizitie, @ionmosroatasiunirea! Imi amintesc postul tau initial cu placere, si stiu ca m-am amuzat copios atunci . Ce mai, din punctul meu de vedere, ai dat dovada de un echilibru de invidiat. La cat de atehnic esti (concluzie pe care am desprins-o cand povesteai ceva chestii legate de setarile camerei de bord), si judecand dupa lejeritatea cu care iti permiti masini relativ scumpe (bravo tie!), daca nu esti deja antreprenor, te banuiesc a fi ceva medic sau avocat.
    1 point
  26. bravo, esti de-al bun. ai citit pe un colt de revista despre noua ordine mondiala, cine conduce lumea si cum evreii conduc tot, nemeritat. oameni ca Musk, ce au viziune, ajuta lumea sa evolueze. Nu unul ca Dragnea, nu vreun "investitor" de prin Romania care doar achizitioneaza un combinat din proprietatea statului si il dezmembreaza. data viitoare abtine-te, pentru binele comunitatii. iar pentru binele planetei, sa nu te reproduci!
    1 point
  27. + in general, chiar ma bucur sa vad pe cineva tanar care stie sa scrie corect si conduce un 7, nu este analfabet evazionist cum vezi in general ++ pentru Tesla, Elon merita sustinut pentru ca nu a luat banii de pe eBay si ia cheltuit aiurea ci chiar incearca sa faca o diferenta in lume. Bateriile sunt cea mai mare problema, in rest clar ca pe acolo-i viitorul. +++ pentru 7, Euro Delivery este un vis chiar daca mi-as lua o seria 1, nu mai zic de 7 LI
    1 point
  28. Cumparatul unei masini rareori este o decizie pret/cost. Daca ar fi asa, toata lumea ar conduce masini japoneze, si nimeni BMW. In legatura cu faptul ca masinile electrice sint impresionante pentru naivi/necunoscatori, cati km ai facut tu intr-o masina electrica pain acum??? mersi ca ma faci prost, pentru ca am una... din punctul meu de vedere ele vor reprezenta o optiune viabila pentru viitor, cand preturile vor fi mai scazute. Orice produs innovativ, in primele faze, este mai scump decat merita in actualitate. my 2 cents
    1 point
  29. Asa e http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136138-2013-740li-f02/ S-o fi pierdut invitatia prin posta
    1 point
  30. Este masina la care ar trebui sa primesti invitatia de acum 3 ani pentru a o vedea (vezi topicul celalalt postul #164).
    1 point
  31. Tesla din punctul meu de vedere este masina de oras. Nu o sa o folosesc niciodata la drum lung din doua motive - unul - reincarcatul (chiar prin Supercharger ia 30+ minute sa se incarce) si doi - confortul e mediu. Chiar daca scade acceleratie dupa lansari repetate, nu este prea relevant din punctul de conducere prin oras. Nu e masina de curse. De cite ori crezi ca accelerezi in trafic de la 0 to 160 km/h de 10 ori consecutiv??? In viata de zi cu zi, totdeauna are resurse de acceleratie mai mult decat ai nevoie. Nici nu se compara la acceleratie cu fostul meu 740Li sau 335i. Nici pe aproape! In urmatoarele 2 luni trec prin toata tara inclusive Neamt (vreau sa vad Delta, manastirile din Moldova, Maramures. Probabil ca o sa fac 7-8,000km in doua luni. Insa cu pierdutul timpului cu fotografiile nu prea e tipul meu de activitate Bere sure Intotdeauna comand masinile cu optiunile care ma intereseaza Nu imi bat capul. Daca admin de la bmwclub.ro nu vrea sa imi mareasca spatiul de poze, asta e Model S si Model X NU o sa isi scoata banii NICIODATA in conditiile preturilor actuale la energie. NICI daca faci 1,000,000 de kilometri. Fa calculele. Un Model E cu optiuni va fi pe la 50k. S-ar putea sa fie cost neutru pe la 2-300,000km.
    1 point
  32. da, sint in Oradea zilele astea :-)
    1 point
  33. Esti cumva din Oradea? Am vazut unul cu numere de "tzol" prin oras, asa fugitiv, tot alb si ala, copie fidela. .. Frumos utilajul, Sa il stapanesti sanatos!
    1 point
  34. Felicitari pentru achizitie, sa te bucuri de ea, ti-am urmarit cu interes si celalalt topic. Cu Tesla cum te intelegi? ps: m-am uitat din nou pe fostul topic, m-am amuzat copios
    1 point
  35. masina o sa o folosesc in RO pentru urmatoarele doua luni, dupa aia in August pe vapor cu ea spre SUA .
    1 point
  36. Mersi Nu mai am spatiu alocat pentru poze pe bmwclub... poate se indura vreunul dintre administratori sa imi mareasca quota ca doar nu pun poze cu balarii
    1 point
  37. :goodjob: S-o stapanesti sanatos nea Ioane. Vad ca nu ne dezamagesti ...poze in stilul tau caracteristic Prezentarea frumoasa merita insa niste poze mai bune. Sunt convins ca in curand o sa ne delectezi cu unele. Pt. cei care sunt nedumeriti de stilul lui nea Ion va rog cautati topicul cu masina lui anterioara cea cu care face comparatia ..e un deliciu Topicul si masina Succes!
    1 point
  38. O masina completa. Frumos. Sa o stapanesti sanatos.
    1 point
  39. Da, ai dreptate, am zis in ideea ca daca locuieste intr-o tara cu sistemul imperial, atunci asa vin setate din fabrica.
    1 point
  40. sigur se poate seta si in grade C. la alte modele (ex: E39), apesi butonul de meniu din bord si pui contactul rapid, si schimbi intre F si C.
    1 point
  41. Temperatura e in F pt ca si tahometrul este in mile. Faina comparatie. Sa pui si poza cu exteriorul ca e foarte misto culoarea.
    1 point
  42. M-am gandit ca cel mai bun mod de a prezenta noul serie 7 (G12) o sa fie printr-o comparatie cu generatia precedenta (F02) ASPECT/CONFORT: 2016 750Li MSport G12 versus 2013 740Li F02 Culoare: Mineral White Metallic versus Imperial Blue Metallic Mineral White ofera un contrast mai puternic cu MSport package. Imperial Blue e mai classic, si e mai putin pretentios la tinut curat Tapiterie: Cognac Nappa Leather versus Saddle Brown Nappa Leather Desi au nume diferite, culoarea este foarte similara Punct in plus pentru G12 pentru "quilting" and "black piping" Scaune fata: Masaj cu multe puncte / functii in fata versus Masaj doar la sezut in fata Scaune spate: Rear Comfort seating versus Rear Comfort seating Extrem de similare in referinta cu ajustarile pe lungime, inclinare samd Sunroof/Moonroof: 1 fata, 1 spate versus 1 fata Punct extra pentru G12 Telecomanda: Digital Display Key versus Classic Key Display Key arata bine, dar are putine functii utile si trebuie incarcata la 3-4 zile Classic key era exact de ce ai nevoie, nimic fancy Lumini exterior: G12 mult superior - ICON LED, light carpet Lumini interior: G12 are suficiente culori ca sa poate fi transformat in discoteca :-) Lumini continue dinspre bord spre usi, culorile se pot schimba Iluminare in aceleasi culori pentru al doilea moonroof (rear passangers) Vanity Lights in B pillars pentru scaunele din spate F02 are lumini normal pozitionate, suficiente pentru nevoile iterioare Bord: G12 full LED/LCD versus F02 classic cel nou, full digital este foarte functional, insa mie imi place totusi cel classic Sound HK system pe G12 versus BMW professional pe F02 Suna destul de similar, dar nu sunt un audiofil Rear Entertainment: G12 cu niste ecrane putin mai mari, si cu rezolutie mai buna G12 cu control via tablet (Samsung) F02 cu 6 disc changer in fata Din pacate atit in G12 cat si in F02, sistemul este greu de folosit, complicat, problematic Nu merita luat nici in F02, nici in G12 Navigatie: G12 cu touch screen, insa nu prea merge bine cum arata asa iesit din bordul masinii F02 display integrat in bord Ventilatie: G12 are citeva zone aditional incalzite (consola centrala si parte din usi) In rest ventilatia scaunelor ramane foarte slaba chiar pe setting-ul maxim Incalzirea este OK PARTE TEHNICA: Motor: 4.4L V8 versus 3.0L L6 Motorul V8 pe G12 este absolut incredibil. Accelereaza brutal si daca esti la 200kmh. Este absolut ne-necesar, dar in acelasi timp este fenomenal de atractiv. Motorul 6 in linie este mai mult decat adecvat. Accelereaza si isi face toata treaba perfect. Nu ai nevoie de nimic mai mult decat 3.0L Transmisie: 8 rapoarte, similara in comportament intre G12 si F02 Noua functie Adaptive Drive in G12 Esapament: G12 750 MSport are evacuare MSport. Suna bestial, te indragostesti de sunet. Depasesti doar ca sa auzi zgomotul in kick-down :-) Dezavantajul este ca induce un zgomot de baza de pe la 1500 RPM Pe autostrada, la mers continuu, e MAI MULT zgomot decat in F02 non-MSPort Roti: 245/45/19F & 275/40/19R pe G12 versus 245/45/19F&R pe F02 Cei 3cm latime in plus la rotile spate, +cauciucuri sport fac o diferenta MARE la tractiune Dava aveti intrebari, raspund cu placere .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.