Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/19/22 in all areas

  1. Personal, daca voi mai avea ocazia unei masini, voi trece din nou la aprox 200cp. Nu gasesc absolut deloc utilitatea reala, pt diferenta de la 190cp cat aveam pe 520xd si 265cp cat am acum, decat ca acum am devenit mai prost decat eram inainte. Nu prea inteleg utilitatea sutelor de cai putere, sa trebuiasca resoftare la un 530 sau 540 si nici nu cer vreo explicatie pt a intelege.
    5 points
  2. Evident ca daca folosesti doar motorul ar trebui ca tot cablajul de pe el trebuie pastrat si separat, .. tot ce e conectat la ECU pentru motor si alti senzori.. ce ii care ii are pe evacuare... si ce mai este pe acolo. Trebuie separate toate acele fire cu grija. Nu ai ce instalatie sa faci daca ai tot cablajul. Dupa ce il pornesti o sa trebuiasca desigur sa prelungesti sau aa scurtezi firele care-s prea lungi pe ..atelajul pe care o sa vina montat. Multa bafta si sa ne arati evolutia.
    1 point
  3. Dar M42 saracu cu ce a greșit On topic - vezi pe net parca era ceva.. și ce ai pus mai sus e de M42, sigur nu are EWS M44 asta>?
    1 point
  4. Daca interpretez corect situatia, cred ca problema ar putea veni de la sistemul de imobilizare / antifurt EWS. Scopul lui e exact acesta: sa nu poti porni motorul fara cheia originala a masinii. Cauta pe Internet daca exista vreo metoda simpla de a dezactiva EWS la acest model de motor / ECU.
    1 point
  5. Ptiu ptiu ce frumusete ! M44 140 caluti. M in patru pistoane, singurul cu serpi. Era pe forum, daca stai sa cauti, o „instalatie“ gen pt un M50B25 cel cu 12 supape. Felicitari pentru proiect !
    1 point
  6. Cred ca discutiile au divagat foarte mult de la ideea topicului, asa ca ma simt obligat sa fac cateva precizari, ca e usor sa judecam si mai usor sa ne dam cu parerea pe taste. 1) DOAR AM INTREBAT de roata de rezerva, nu am specificat niciunde ca doresc/vreau sa trec de la RFT la anvelope normale DACA VA FI CAZUL. Da, as vrea o roata de rezerva si daca as avea anvelope RFT, dar din informatiile voastre e cam imposibil. O roata de 18/19/20 sigur nu voi pune in portbagaj, daca nu e loc sub. Nu am inteles totusi daca exista posibilitatea/sau daca exista vreo roata de rezerva slim?! 2) Cu RFT sau fara RFT, si anvelope din gama premium, nicio masina, fie ea de 150 cp sau 500cp nu se va duce pe nicio apa a sambetei. Nu stiu de unde se scot asemenea axiome. 3) Posturile mele nu au absolut nicio dorinta de a face reclama cuiva, doar am specificat/mentionat/raspuns la unele intrebari. Tot ce se considera reclama si este considerat ne la locul lui, se poate sterge de catre administratori/admini/etc. 4) Dorinta schimbului masinii este doar trecerea spre o clasa premium si a unui motor mai mare. Daca doresc sa raman la 2.0 diesel, cu siguranta nu voi schimba masina, sau voi lua tot una identica, iar daca voi dori benzina cu siguranta va fi un 2.0 dar nu de la BMW. O masina din clasa mare ( 5, A6, E, etc ) nu o voi lua niciodata cu motor in 4 cilindri. 5) Daca doresc o optimizare de soft, nu inseamna automat ca sunt inconstient si folosesc masina pe circuite. Daca atata pot duce unii, eu acolo ma opresc cu explicatiile, ca nu are rost. Totodata nu inseamna ca doresc sa primesc putere si cuplu fara numar. Stiu ce vreau, si stiu ce primesc. 6) Citesc pe forumuri de multa vreme, si am fost si sunt activ in continuare. Am specificat foarte clar de la inceput, ca nu am cunostinte extinse despre gama/marca BMW, in mod special aria de interes G31. Sunt cat de cat pasionat, dar nu mai mult decat limita bunului simt, de aia am intrebat detalii si informatii tehnice pe un formum dedicat, unde am considerat ca exista OAMENI, nu rautati gratuite si impresii gresite. 7) Nu cred ca are relevanta si sunt necesare explicatii ulterioare, de ce doresc motor mai mare, am specificat clar ce ma intereseaza, 530d sau 540d, de ce doresc optimizare, de ce vreau incalzire stationara sau scaune cu ventilatie sau etc.. . E problema mea personala, si este "maculatura" muncita de mine, care o voi cheltui pe masina, fie ca va avea 20k km sau 100k km... am intrebat doar de probleme cunoscute, sau de alte detalii pe care ar trebui sa le iau in calcul ( cum unii colegi au stiut sa dea sfaturi la obiect, am primit informatii ultile si ajutatoare ) 8 ) Faptul ca sunt destule masini cu peste 300cp, 400cp, 500cp ii face pe toti idioti si imprudenti? Sa ai mai multa putere te face cumva retardat? Devii paria societatii? E vina mea ca nu avem drumuri, infrastructura? Tocmai de aia incerc sa ma descurc cum pot, si sa ma adaptez la ce avem. Ar fi bine daca n-am mai judeca atat. Nu e nimeni pilot aici, si nici nu cred ca e cazul sa incurcam soseaua cu circuitul. Totodata, cu cat am avut mai multa putere cu atat am mers la RELAXAT, pentru am stiut pe ce ma pot baza tot timpul. 9) Fiecare umbla cu ce-si permite, fie ca are 100cp sau 500cp, ideea e sa-i ofere placerea si comfortul dorit. Multumesc!
    1 point
  7. Deci au venit au schimbat au plecat - cam 30/40 min cu totul - avantajul chederului clasic il pui si poti sa pleci pret decent 470 ron. Astept sa vad cand ajung si piesele la Bavaria . In rest as face un "detailing" exterior - adica spalat mai serios si poate polish sau ma rog am unele zone "murdare" ceva locatii in sectorul 1 imi poate recomanda cineva?
    1 point
  8. Hmm, da si nu adica sigur ceea ce spui tu acolo e mega frumos , dar tocmai pentru ca esti in Romania niste cai in plus nu strica in unele situatii. Cam aceasi idee o aveam legata de suspensiile sport aveam pe compact da masina starea mai bine era mai misto dar la fel ziceam care e utilitatea, cand am avut de facut un test al elanului am vazut utilitatea. Legat de cai - iti poti adapta stilul fara probleme adica eu am mers de la 230 cai X1 la 65 cai Suzuki Vitara, dar cu X1 eram mult mai relaxat stiind ca am rezerva de putere vs Vitara unde unele depasiri se faceau de parcursul a 500 metri . Dar da teoria spusa de tine se aplica,mai ales in tarile civilizate
    1 point
  9. Nu se mai pun roti de rezerva in BMW din 2005. Ultimul model al vremii care are locas de roata de rezerva a fost E46. Si acum un citat ca sa ii "linisteasca" pe iubitorii de RFT: "I work for R&D Continental, I can explain to you at length why all RF tires will puncture more easily, but let's stick to the easy "explain like you're 5" - an 18" wheel with optimal air pressure is "touching" the ground with about as much space as a soccer ball. Now, if you put your foot down on such ball, it will deform and the space in direct contact with the ground could easily quadruple for a fraction of second. Basically the same thing happens with a tire if you hit a pothole. With a runflat tire, because of reinforced sidewall (normal tires have usually 5 to 7 rather thin wires used as reinforcement, RFT have a very complicated metal form that you wouldn't be able to deform with your own body weight. If a RFT tire hits a pothole, you have a fraction of space to "spring" the sudden pressure, so if normal tire can basically use about a third of the tire [adica 1/3, adica a treia parte (~35%)din balonul format de cauciuc intre janta si asfalt..] to bend and compress, you have 20% of that (adica ~7%) with an RFT, the pressure on the material is significantly higher, and the reinforced sidewall itself if damaged can cause a tear, internally, you could not even notice the tire is damaged. RFT, and especially tires over 18" are referred in rubber business as "printing money" tires, but nobody, absolutely nobody who understands what RFTs really are is putting RFT on their car. You can praise them all you want, but they simply are a very expensive piece of equipment that is not worth the extra."
    1 point
  10. Era in depasire, nu prea avea cum sa-l vada cel care a iesit din parcare, nici invers. Insa de mentionat viteza cu care circula X5-ul, aia nu e viteza legala, e mult peste 100 (garantez ca in zona e si limita de viteza). Cel din Golf pare ca s-a asigurat destul de mult inainte sa plece de pe loc.....ceasul rau.
    1 point
  11. Aici as spune ca trebuie de fapt minte mai multa, nu putere. Trebuie doar sa anticipezi si sa nu te bagi la depasiri riscante. (Altfel ar fi nu mai masini cu 400 cp, pe strazi) Te-ai documentat pentru asta de ai ajuns la concluzia ca sunt putine optiuni? Toate brandurile premium au RFT si mai nou, gasesti la toti marii producatori RFT cu steluta (adica echipare OE pentru BMW)
    1 point
  12. Nu toata lumea arunca cu bani chiar daca ii are, gandestete ca un RFT cu pana, se poate repara in anumite conditii. Ce rost are sa arunci cu 1000 de lei pe unul nou sau sa nu mai zic ca trebuie schimbate in pereche sau toate 4 daca ai xdrive daca sunt uzate cand faci pana.
    1 point
  13. Pre-supply pump The DDE 4.0 features two pre-supply pumps. One pump is located in the fuel tank while the other pre-supply pump is located on the vehicle floor in the fuel supply system. Both pumps are switched on and off by means of a relay and deliver the fuel via the fuel filter to the high pressure pump. The engine continues to run in the event of the in-tank pump failing, however, this is not the case if the in-line pump fails. Troubleshooting The relay and relay activation are monitored but not the pumps themselves. Fault code 1250 "Relay pre-supply pump" is stored in the event of a defect in the relay.
    1 point
  14. Stimate coleg @ingineru', in afara de flame, si bagare in seama, nu prea am dedus ce plus valoare au adus comentariile tale topicului, dar din bun simt am sa incerc sa ti raspund nedumeririlor. Am condus destule masini suficient de puternice, si suficient de multi km, care vin din fabrica cu amvelope fara RFT, si niciuna nu se ducea pe apa sambetei, stai linistit. Se fac anvelope suficient de performante sa tina pe drum masini de 1000/1500cai, crezi ca o anvelopa normala nu va tine pe sosea un seria 5? Hilar. Daca tot citeai si intelegeai, am intrebat de roata de rezerva, nu am specificat niciunde de anvelope normale fara runflat! Necunoscand marca, nu stiam daca toate masinile vin cu kit, sau exista si optional roata de rezerva mare/mica, whatever. E vreo problema in a avea un comfort psihic suplimentar in cazul belirii unei anvelope? E suficient sa ai nevoie de rezerva o singura data, cand esti departe de casa, cu bagaje si un copil mic in masina. Dar am impresia ca imi uzez degetele tastand si explicand... Crezi ca toti mergem pe circuit si toti tinem masina la limitele superioare? Pentru aia sigur nu ai nevoie de un 530d... De ce asi glumi? Ai impresia ca la 100k km orice masina e gata, terminata, buna de remat? Oricum am zis PANA in 100k km, aia pot fi si 20 si 50 si 80k km... daca un senzor sau un brat sau alte maruntisuri sunt probleme majore pentru unii... putem inchide discutia. Maculatura sau nu, noua sau sh, daca nu poti face diferenta intre o optimizare si un soft blana stage 1 2 3 "dai cu fum, ca unde i fum e si putere", discutiile si incercarile mele de a te face sa intelegi sunt inutile. Ai impresia ca odata cu softul trebuie sa ai circuit la iesirea din parcare/garaj/etc?!? Parerea mea e ca, cel mai usor pe forum, e sa ne dam cu parerea, inutil si pe langa subiect, sa judecam in necunostinta de cauza, si nici macar sa incercam sa intelegem ce citim, doar sa dam in cap. Mentalitate tipic romaneasca. Multumesc.
    1 point
  15. •Ai condus vreodata masina cu roti normale care a venit din fabrica cu runflat? Eu zic ca nu si ti as sugera sa o faci, astfel iti dai raspunsul singur, iar intrebarile legate de kit de pana nu isi mai au rostul. Cand vorbim de motoare de bmw gen 3.0 sau 4.0 adica forta, la masina aia se duce pe apa sambetei si stabilitatea pe viraje si curbe si dinamica la viteze mari mai ales cand bate vantul daca ai roti normale. Aia e barca pe valuri, nu bmw. •Spui ca vrei masina sa te duca macar 5 ani fara probleme.De asemena vrei sa o iei la 80-100mii si pana la 250-300 mii sa nu ai probleme. Cred ca glumesti! Nici colegii care au cumparat masinile de noi nu au scapat de probleme, vorbesc de cel putin doi colegi cu G dintre care unul cu 540 •Parerea mea este ca postul tau suna a reclama, fara suparare.Poate sunt maculatura patruj da mii la tine, insa spune ne si noua pe ce circuit te dai daca tot vrei „sa duci masina la prietenii tai pentru o optimizare corespunzatoare“ ?
    1 point
  16. O varianta mai buna ar fi sa iei benzina. In orice caz, orice ai lua, verifica istoricul (pana cand are unul) si abia apoi bate drumul sa o vezi/conduci/verifici. Cel mai bine ar fi sa nu iei din RO.
    1 point
  17. Nu stiu cum va imaginati ca un diesel e masina de oras, la fel cum poti crede ca din 2009 a adunat doar 135.000 km ca sa ajunga la vanzare in SIbiu printre blocuri cu doar 7500 euro; bonus, e placerea sublima sa mergi descoperit sa asculti cum rontaie un diesel; tot vrei cabrio, cauta un eos/focus cc, acolo ai ceva variante la benzina, inclusiv 1.6 aspirat, care nu are probleme in oras (si poate primi gpl). Eu nu as pierde vremea nici sa deschid asemenea anunturi, cand vad ca e o diferenta de 50% la pret fata de una similara pe mobile: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=336638075&categories=Cabrio&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=20&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&pageNumber=1&ref=dsp&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=11db86f6-6446-a14a-7897-ff1c02be1781
    1 point
  18. Este alegerea și dreptul fiecăruia locul în care trăiește, idem pentru percepția asupra locului respectiv, însă eu cred că tu ești unul din cei mulți care contribuie la starea de fapt: nu vrei să te adaptezi unei realități, unei stări de fapt( și să vezi eventual cum se poate îmbunătăți); și anume o infrastructură depășită, subfinantata (impozitele în România sunt bani de semințe procentual cu impozitele din țările vestice la care se raportează toți nemulțumiții), prost întreținută , dar cauți să te descurci-ca toți cei care se descurcă de zeci de ani, mai inaugurează un ciot de autostradă, mai înjură printre dinți, mai eludează reguli: vrei să cumperi o mașină uzată, dar cauți o fiabilitate aproape de nou, nu cumperi un motor potent, din start, dar ești gata să apelezi la modificări neomologate pentru creșterea puterii acestuia (oare emisiile CO2 rămân la fel după intervenția acelor tuneri renumiți), vrei o putere mare să depășești "din scurt" pe DN, că să ajungi mai repede ca restul- nu înțeleg de unde ideea conform căreia dacă nu sunt drumuri/sunt aglomerate , trebuie putere multă (ar trebui că cei din India sau Maroc să umble doar cu mașini peste 400 cp, iar cei din Franța/Germania, sau UAE, să fie limitați la 150 cp).
    0 points
  19. @Shep86 multumesc pentru link urile utile. Voi studia aspectul. Am avut cativa ani un card de asistenta similar, si pachet de asistenta inclus la fiecare CASCO pe fiecare masina, dar am fost norocos cred, pentru ca in cei peste 22 de ani de soferie nu a fost nevoie sa apelez la solutii de genul niciodata. @DJ Allexinno multumesc pentru feedback si informatii. S-a dedus gresit se pare si da imi bat capul cu o rezerva chiar si in cazul anvelopelor RFT. Dpmdv este o solutie usoara, roata de rezerva, care te poate scoate si mai usor dintr-o incurcatura. Dar daca nu se va gasi o solutie, asta e. Eu doar am intrebat... Ca si idee de soft, am avut pe toate masinile, si voi face si de acum incolo pe toate masinile pe care le voi lua. Traim in Romania, si asta ne cam ocupa mult timp, mai ales la volan, prin prisma lipsei de autostrazi ( daca am avea unde sa mergem "effortless" cateva sute de km bune, nu prea ar conta ca ai 520d sau M550i ) dar cand o "arzi" pe DN-uri, si e foarte important ca orice depasire sa fie executata cat mai repede, si fara cat mai mult efort, e bine sa fie "putere". Nu ma duc la liniute, nu fac curse, nu omor masina, si o intretin mai mult decat corespunzator. Ideea e sa o pot porni din casa ( incalzirea stationara ), gen 50m maxim. Deci se poate. Nu am absolut nimic impotriva anvelopelor RFT, singurul "inconvenient", e ca sunt foarte putine optiuni in acest sens.
    0 points
  20. Depinde, benzinarul va manca undeva la 300litrii in plus pe 10k km , daca majoritatea drumurilor sunt inafara diferenta nu e asa de mare, plus ca in vreo 4-5 ani cand vrei sa o schimbi , nu stiu cata cerere va fi pentru un diesel cu motor relativ mare, cam atat a fost diferenta la mine am trecut de pe 5 diesel ( 2.0) la benzina 2.0 dieselul avea consum mixt in 200k km 5.9 . La benzina am 9.4 in vreo 20k km. Dar in primii 10k aveam vreo 11 Banuiesc totusi ca la un 3.0d nu vei avea consum de 6 mixt
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.