Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/20/22 in all areas
-
Jayson, eu am deschis subiectul pe tema asta. Ziceam despre mine ca temperamentul meu ma face sa fiu mai imbecil de cand am 75cp extra. Nu e vorba ca nu am aspiratii, si mie mi-ar placea ceva mai sus de 265 cp, insa stiu ca nu ma pot abtine. Anual am permisul suspendat si cred ca am platit amenzi si spagi de cand sunt sofer de peste 10.000 euro(fara exagerare) Intr-o perioada pastram hartiile de la amenzi. In poza de mai jos sunt cele din 2004-2007 si sigur imi lipsesc 3-4-5. din 2007 nu le-am mai colectat. Daca ma incalt si ies pe usa, nu este banca care sa imi refuze leasingul la Carrera 4S, insa da, ma voi intoarce la aprox 200cp daca va mai fi ocazia.6 points
-
Da, ingineru' e ala tampit, ca a crapat motorul dupa ce a mers 300k km si faci tu "stage 1" ca sa-l abuzezi. Ce kkt de masina, frate, o mizerie..6 points
-
“Sa ai cai putere mai multi nu te face mai bun sofer PE DRUMURI PUBLICE ci mai imprudent si chiar idiot.“ Da, pensionarii din Bayern care conduc pe drumuri publice Porsche, Ferrari si alte jucării sunt niste imprudenti si idioți, ca de aia au ajuns sa-si permită asa masini. Acuma na, unii ar fi asa de ipocriți pe aici ca ar spune ca nici pe gratis nu ar accepta asa masini :)). Astia care judeca omul pentru ca-si dorește putere in plus cred ca ar trebui sa mai ieșiți din bula voastră. Sa ne explice cei ofensați cu ce ii încurca 200 de cai in plus de exemplu. Poate daca nu esti in deplinătatea facultăților mintale te încurca, dar in acest caz ar trebui sa mergi cel mult pe jos. Sa va uitați putin prin Elvetia la mașinile care circula acolo dar si la limitele de viteza. Ce fraieri ca nu-si cumpara Loganuri ca doar nu au ce sa facă cu mai mult. Pacat ca unii de pe acest forum nu au nimic de-a face cu plăcerea de a conduce si judeca persoanele care au aspirații mai înalte decât un amărât de 2.0d.4 points
-
Pensionarii in general din Bayern care conduc mașini puternice, la ei ma refeream. Ai autostrăzi intr-adevăr, dar oamenii aia mai circula si pe drumuri naționale, prin orașe, ba chiar ies si din Germania cu ele din cand in cand. Da, au multi bani elvetienii dar mai au si creier pe de-asupra. Chiar daca au granița cu Germania asta nu inseamna ca toti cei cu masini puternice merg zilnic sa se dea in Germania cu ele. Au Elvetienii granițe si cu alta tari frumoase unde sunt limite de viteza. La noi nu exista autostrăzi, si daca existau care era diferenta contextual vorbind? Limita de viteza tot 130 este.. Nu e trai de Elvetia la noi dar de aceea vezi destule masini scumpe, asa ca? Ce ai dorit sa spui cu traiul? Problema nu e legată de trai e legată de cultura noastra si de lipsa de educație.3 points
-
E un lant al slabiciunilor mult mai lung care duce la asemenea dezastre, dati degeaba vina pe softuri... nu ele mananca cuzinetii si distributiile 1) Pompa de ulei are corp de aluminiu care este supus uzurii, intocmai ca pompele de inalte sau blocurile de valve din cutiile automate (M47, M57 aveau pompa de inalte si pompa de ulei din FONTA) 2) Blocul motor din aluminiu este din aluminiu, nu rezista atat de bine la presiuni termice repetate iar cuzinetii se pot invarti... la fonta este imposibil (M47 toate si M57 pana prin 2006 avea bloc de FONTA) 3) Uleiurile low-SAPS 5W30 LL04 pt masini cu DPF tinute 20 - 30.000 km in motor combinat cu mersul in oras si kilometraje de peste 200.000 km cu DPF-ul original creaza presiune in motor prin backpressure-ul marit. Presiune in motor -> uzura in segmenti. 4) Regenerari frecvente -> cilindrii spalati cu motorina -> ulei diluat -> uzura accentuata pe cilindrii -> uzura pe cuzineti. Uzura la cuzineti -> scapari de presiune -> presiune scazuta de ulei la axele cu came -> uzura axe cu came....2 points
-
Salut, Numai ingineri de toata jena la BMW, ei nu "stie" sa faca softuri pe genunchi cu dpf off, egr off, engine off si ce mai trebuie ca sa fie happy userul din Ro. Niste nesimtiti de ingineri, ce mai.....2 points
-
Am inteles bimmer totusi ce e asa de rau la rft? Pretul? De vreo 7 ani conduc doar masini cu rft si sincer nu m as intoarce inapoi la gume normale , mai mult din comoditate. am si facut vreo 4/5 pene in timpul asta, pe toate le am reprat , inafara de una1 point
-
Am schimbat intregul ansamblu pompa apa+termostat+capac plastic termostat + placa metalica bloc motor, deja de 3 zile. Nu am mai gasit urme de antigel pe la motor. Ma uit zilnic sub capota :)) Nivelul de antigel in vas se mentine, o sa il mai urmaresc o perioada.1 point
-
cauta jante la ArenaWhells. originale BMW, noi sau aproape noi si preturi bune. am luat 3 seturi pana acum. de 17 pe jetta, si de 19 pt g30 si A6. impecabile.1 point
-
1 point
-
Pana la urma, la dotarile de mai sus si la banii care esti dispus sa dai pe o masina, de ce nu mergi la reprezentanta sa le spui cat vrei sa dai si ce pot sa iti ofere de banii aia. O sa primesti destule, dar poate nu pe toate. Poate o sa trebuiasca sa mai "tai" din puterea motorului.. sau poate fara piele naturala. Care fie vorba intre noi, am observat ca nemtii nu pun decat pe masini cu pretul mult mai mare. ..Stii, eu fara volan incalzit (iarna e o placere) la banii aia nu as lua pre multe alte accesorii.. Tre sa ma uit si la mine, nu la comfortul altora.1 point
-
1 point
-
Omul are dreptate, hai sa fim ontopic, avand in vedere ca problemele gen roata de rezerva si incalzirea din telecomanda s au lamurit. Spui ca „Stiu ca nu garanteaza nimeni nimic, indiferent de pret/an/km etc, dar sincer ultimele masini luate au fost toate SH, doar ca pana in 60k km…“ Din context inteleg ca ai cumparat/achizitionat autoturisme pana in 60k km fara garantie. Stiam ca garantia e macar 100k km oferita de fabrica, neavand legatura cu vanzatorul. Ma gandesc ca 2-3 ani stateai linistit (ziceai ca faci 25-30k km pe an) si scapai de un stres. Eu in locul tau as cere parerea „prietenilor tai“ si sa i intrebi care e mai bun si care se preteaza la „optimizare“. Scriu cu ghilimele pentru ca mie imi e necunoscut termenul acesta de optimizare, oricum jos palaria pentru ei atata timp cat sunt capabili sa faca ce nu au facut nemtii din fabrica. Daca ziceai soft, aia intelegeam. Te rugam sa ne spui si noua parerea lor, poate mai sunt colegi care vor sa faca asta. Sigur te vor indruma care model este mai bun, 3.0 sau 4.0, dupa logica mea atat timp cat oferi „optimizare“ sigur ai si ceva experienta, ca doar nu i a fost revelata ca lui Mendeleev de azi pe maine tabelul periodic. Patosul tau denota user vechi ce si a luat la un moment dat vacanta sau poate clona.1 point
-
Update: la 15.558km mi-a cerut 2L de ulei, am sunat la reprezentanta sa intreb care e treaba si mi-au zis sa pun 1L, ca e suficient. Am completat, coafura rezista. Am schimbat parbriz, 2 pietricele luate la o saptamana diferenta, crapatura mare, casco, rezolvat in 2 zile (super profi baietii de la ploiesti). Ma gandesc sa ii schimb culoarea in alb sau verde, recomandari unde sa o fac? si-a luat o cunostiinta m4 pe culoarea asta, dar parca as merge mai mult pe verde inchis.1 point
-
Si la ce te asteptai cand ai pus multe intrebari? :)) E ca si cum ai fi iesit la bere cu toata gasca... normal ca vor fi multe pareri si acestea impartite.1 point
-
1 point
-
Fix d-asta slim am eu, mai exact T 135/80 R 18 104M - am luat exact dimensiunea (singura) inscrisa pe stickerul de pe stalp.1 point
-
Pensionarii aia din Bayern - te referi la echipa de fotbal? Sau la ce, mai precis? Daca te referi la Germania, acolo se intampla sa aiba niste autostrazi pe care sa se "dea" cu masinile respective. Plus un circuit. Pensionarii ceilalti din Elvetia se intampla sa aiba multi bani. De-aia la ei amenzile sunt cu procent din venit, ca altfel nu prea le pasa. Si, in plus, se intampla sa fie aproape de Germania. Vezi mai sus ce exista in Germania. La noi nu exista nici autostrazi, nici nivel de trai ca in Elvetia. Exista doar masini sh si "tuning stage 1" facut de niste baieti cu un laptop.1 point
-
Mi se pare ca numai allseason e cu seal inside. https://anvelopestoc.ro/produs/anvelopa-all-season-pirelli-cinturato-allseason-seal-inside-225-55-r17/1 point
-
Unde as gasi si eu anvelope din astea ? Pentru iarna ma intereseaza. 225 55 171 point
-
Tocmai asta e fapta care (era si probabil) este oribila; daca iei un cui si acolo se peticeste gaura singura.. datorita stratului ala special.. am inteles ca o data (spuma, solutia aia speciala) activata, mai tarziu daca faci pana din nou ...vulcanizarea o sa refuze sa repare o pana noua.. adica esti pus in situatia de a schimba probabil un cauciuc care inca nu a ajuns la uzura minima numai pentru ca vulcanizarea zice ca nu se mai poate din cauza de spuma.. Asta mi se pare aiurea. Dar poate lucrurile stau altfel in prezent.. Nu, deloc: Sau mai stii.. Mi se pare mie sau fie tie nu iti convine ce raspunsuri primesti ori vrei ceva garantat prin raspunsurile primite.., ori vrei ca topicul tau sa ajunga la sute de pagini.. Sau nu poti selecta din topic raspunsurile cu valoare de cele fara valoare !? Sa stii ca ajuta SI daca citesti cat mai multe pe forum. Adica alte topicuri. S-ar putea ca multi sa nu raspunda din lene. Ca si-au mai spus parerea.1 point
-
Am vazut online niste anvelope (Pirelli parca) ce aveau pe interior un strat de lipici ce facea ca practic intepatura sa se astupe singura daca iei un cui, sau ceva de gen. Mi s-ar parea o alternativa buna la runflat, fara dezavantajul greutatii si rigiditatii, insa n-am avut timp sa caut pe la noi daca se gasesc.1 point
-
Inseamna ca cei de la service erau niste habarnisti. Cu niste ani in urma, mi-am schimbat cauciucurile si am luat Continental SportContact 5 runflat - de-abia aparusera pe piata. In urmatorii 2 ani s-au crapat toate 4 de la gropi. A fost ultima oara cand am luat Continental. In continuare merg doar cu runflat (cu alte marci, fireste) si nu le-as schimba pentru cauciucuri normale.1 point
-
..macar ai observat ca "unchiul" e unul care stie ce spune? Cine isi pune cauciucuri normale fara sa aiba si roata de rezervaa? Trebuie sa nu gandesti..1 point
-
Personal, daca voi mai avea ocazia unei masini, voi trece din nou la aprox 200cp. Nu gasesc absolut deloc utilitatea reala, pt diferenta de la 190cp cat aveam pe 520xd si 265cp cat am acum, decat ca acum am devenit mai prost decat eram inainte. Nu prea inteleg utilitatea sutelor de cai putere, sa trebuiasca resoftare la un 530 sau 540 si nici nu cer vreo explicatie pt a intelege.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este alegerea și dreptul fiecăruia locul în care trăiește, idem pentru percepția asupra locului respectiv, însă eu cred că tu ești unul din cei mulți care contribuie la starea de fapt: nu vrei să te adaptezi unei realități, unei stări de fapt( și să vezi eventual cum se poate îmbunătăți); și anume o infrastructură depășită, subfinantata (impozitele în România sunt bani de semințe procentual cu impozitele din țările vestice la care se raportează toți nemulțumiții), prost întreținută , dar cauți să te descurci-ca toți cei care se descurcă de zeci de ani, mai inaugurează un ciot de autostradă, mai înjură printre dinți, mai eludează reguli: vrei să cumperi o mașină uzată, dar cauți o fiabilitate aproape de nou, nu cumperi un motor potent, din start, dar ești gata să apelezi la modificări neomologate pentru creșterea puterii acestuia (oare emisiile CO2 rămân la fel după intervenția acelor tuneri renumiți), vrei o putere mare să depășești "din scurt" pe DN, că să ajungi mai repede ca restul- nu înțeleg de unde ideea conform căreia dacă nu sunt drumuri/sunt aglomerate , trebuie putere multă (ar trebui că cei din India sau Maroc să umble doar cu mașini peste 400 cp, iar cei din Franța/Germania, sau UAE, să fie limitați la 150 cp).0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00