Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/22 in all areas

  1. Nu are nimeni, pe pământ ,autorizație să anuleze dpf-ul la o mașină care circula pe drumurile publice !
    6 points
  2. Adică ii faci dpf off absolut degeaba? Mai bine ia-ți un reno, mașina ieftina, bună, îți și permiți s-o intretii.
    4 points
  3. E un lant al slabiciunilor mult mai lung care duce la asemenea dezastre, dati degeaba vina pe softuri... nu ele mananca cuzinetii si distributiile 1) Pompa de ulei are corp de aluminiu care este supus uzurii, intocmai ca pompele de inalte sau blocurile de valve din cutiile automate (M47, M57 aveau pompa de inalte si pompa de ulei din FONTA) 2) Blocul motor din aluminiu este din aluminiu, nu rezista atat de bine la presiuni termice repetate iar cuzinetii se pot invarti... la fonta este imposibil (M47 toate si M57 pana prin 2006 avea bloc de FONTA) 3) Uleiurile low-SAPS 5W30 LL04 pt masini cu DPF tinute 20 - 30.000 km in motor combinat cu mersul in oras si kilometraje de peste 200.000 km cu DPF-ul original creaza presiune in motor prin backpressure-ul marit. Presiune in motor -> uzura in segmenti. 4) Regenerari frecvente -> cilindrii spalati cu motorina -> ulei diluat -> uzura accentuata pe cilindrii -> uzura pe cuzineti. Uzura la cuzineti -> scapari de presiune -> presiune scazuta de ulei la axele cu came -> uzura axe cu came....
    2 points
  4. Nu se pot pune ceasurile de pe LCI, difera complet sistemul (ID7 VS ID6) Pt faruri se schimba si bara si grilele, da. La stopuri e mai simplu.
    1 point
  5. Nu stiu despre G30/31 dar pot sa-ti spun ca la X5 poti pune fara probleme un astfel de kit (am avut la F15). La G01, nu are loc sub podeaua portbagajului. Tind sa cred ca la G30 este ca la G01 dar poate confirma colegii. Am avut RFT de vara pe F15 si normale de iarna. Acum, la G05 am RFT pentru ambele sezoane. Sunt cu plusuri si minusuri (asa cum rezulta si din ce au scris colegii). Cred ca mai bine iti gasesti si cumperi masina, si abia apoi decizi daca vrei neaparat sa schimbi anvelopele. Pana la urma, este una dintre cele mai simple modificari pe care le poti face. Pentru DPF - Bimmerlink aplicatie IOS/Android si adaptor dedicat.
    1 point
  6. Pai imi permit sa iau alta masina si sa fac swap si tot ce trebuie si nu mi permit sa curat un dpf sau sa iau unul nou? Ba da dar m am saturat de probleme peste probleme cu motorizarea asta daca stiam fugeam de ea si luam direct m57 dar asta este..Am reconditionat turbina si n am chef sa se infunde dpf ul sa dea iar in turbo ca m am saturat
    1 point
  7. Si pt ca nu am stare mi-am mai facut de lucru un pic si astazi. Am schimbat in trecut vestitele tavi de scurgere de sub stergatoare cu unele chinezesti, desi ele au costat infim mai putin decat cele originale potrivirea nu e atat de buna pe cat as fi vrut. Cand le-am montat anterior am pus o doza strasnica de silicon de garnituri intre elemente ca sa nu curga apa dar recent am observat ca siliconul s-a cam desprins. Astazi cand refaceam garnitura de silicon dintre ele am realizat este ca este posibil ca pb mele legate de senzorul de boost sa fie cauzate de apa care curgea pe acolo.
    1 point
  8. Eu n-am suspensie adaptiva la seria 3 si tot mi se pare ok cu runflat-uri..
    1 point
  9. Asa cum spuneam cateva posturi mai in urma, toate GoodYear-urile pe care le-am avut de noi, au facut galme. Restul NU! Pe F10 am suspensie adaptiva si cu cele de iarna non rft pe care le-am avut acum 3 ani, era barca. Cu rft de vara si cele ulterior cumparate de iarna rft, nu mai era barca! Eu vb din proprie experienta, nu doar din auzite/citite, testat pe aceeasi masina... se simte mare diferenta intre non rft si rft... e mult mai stabila in curbe, cand efectuezi viraje etc... si cum noi nu avem multe autostrazi ci multe drumuri nationale pline de curbe, consider ca stabilitatea si manevrabilitatea primeaza in fata asa zisului disconfort provocat de rft... pe care sincer, nu l-am simtit deloc, avand suspensie adaptiva.
    1 point
  10. Oficial a ieșit din hibernare, anul acesta împlinește 13 ani de când este in posesia mea. https://www.imagebam.com/view/MEAR2Y1
    1 point
  11. Daca tot s a paradit topicul omului( cu sau fara rtf), sa zic si eu ceva… La E90 am avut trei ani RTF(Goodyear)cu jante pe 17’ naspa rau, galme peste galme, am trecut la 19’ Michelin PSS nonRTF , alta viata. Roata pe 19’ mult mai usoara decat pe 17’ cu RTF, masina mult mai manevrabila.Un singur inconvenient: cand faci pana, ramai pe dreapta daca gaura i mare sau strambi janta. Referitor la intrebarea colegului, dpmdv, cea mai importanta optiune pe “cinciar” este suspensia adaptativa M(ca sa nu simti masina barca).
    1 point
  12. E90, a avut rft la inceput acum are normale si acum un X1 are rtf pe moment. Viper, tu ai intrebat. Eu am raspuns. Acum deja comentezi ca nu crezi. Eu nu te pun sa crezi nimic; mi-am spus impresia, perceptia, intelegerea.. (Te pot asigura ca intelegerea si atentia mea in viata de zi cu zi la detalii in pofesie si nu numai, e mare.) Asta e o observatie a mea in raport cu toti cei intalniti zi de zi. Si din nou, afirmatia mea probabil o sa starneasca alte intrebari in mintea unora.. Hai sa ne vedem de intelegerile noastre ca, ce crezi tu nu este deloc obligatoriu sa cred si eu. Sau poate intelegerea mea ajunge mai departe decat a ta din cand in cand.. Am incheiat. Eu sugerez sa lasam topicul omului in fata.
    1 point
  13. Suntem in 2022 si mi se pare firesc sa ne aliniem cu tehnologia. Asa cum acasa ne cumparam tot felul de gaget-uri care ne usureaza viata, la fel cred ca trebuie sa o facem si in cazul masinilor. De ce sa dau 700-800 lei pe o roata de rezerva, cric etc, care imi ocupa spatiu in portbagaj, cand pot sa imi iau asistenta auto, care in momentul in care am facut pana, vin si imi rezolva pana la fata locului?! Iar daca nu se poate repara, iau alta anvelopa si asta e. Oricum trebuie alta anvelopa si daca ai rezerva si roata de pe masina s-a distrus...
    1 point
  14. Nu pretul ci confortul e diferit. Nu mai sunt la prima tinerete sa nu imi pese sau sa zic ca nu am simtit diferenta. Nu am probleme cu spatele dar lucrurile stau diferit. Bmw are suspensie tare, iar strazile nu sunt ca in palma, sau cel putin aproape ca in palma. Atunci o sa pun admit eu RTF pentru mine. Foarte bine ca ai raportat aici ca din 5, 1 nu s-a mai reparat.
    1 point
  15. Am inteles bimmer totusi ce e asa de rau la rft? Pretul? De vreo 7 ani conduc doar masini cu rft si sincer nu m as intoarce inapoi la gume normale , mai mult din comoditate. am si facut vreo 4/5 pene in timpul asta, pe toate le am reprat , inafara de una
    1 point
  16. Chiar crezi ca ai inteles? Atunci hai sa fiu un pic mai limpede. Admir la unii oameni decenta exprimata si atunci cand au dat de groapa de bani, sau au bani mai multi decat marea majoritate. Sau cel putin nu epateaza. Ai inteles acum? Desigur ca sunt solutii. Chiar eu urmeaza sa fac o barca dintr-un x1 (smulgandu-i pe veci gumele RTF de 18..), o sa il echipez cu o roata de rezerva facuta de altii, nu prin dealer.. (adica AM) pana la urma nu e decat o roata de rezerva din tabla, menita sa te scoata dintr-o pana de roata.. Mi se pare ca dealerul vinde doar roti cu jante din magneziu..
    1 point
  17. Credeam ca tu esti cu masinile vechi din cauza la materialele bune, nu am realizat ca nici putere nu vrei, acum inteleg
    1 point
  18. Daca dupa atatea masini "optimizate" tu inca ai impresia ca exista vreo legatura intre baiatu' ala cu laptopul si M sau Alpina, cred ca e cazul sa reevaluezi niste lucruri...
    1 point
  19. Cu precizarea ca atat 530D cat si 540D, ba chiar si M550D sunt toate motoare de 3.0 litri cu numar diferit de turbine (1/2/4) si implicit putere/cuplu diferite Iar 540 si 550 vin doar in configuratie xDrive.
    1 point
  20. Pensionarii din Germania poti fi sigur ca inca tin la viata lor! Si respecta probabil mai mult regulie decat noi romanii. ..Si nu pentru asta si-au luat Porche.. sau mai stiu eu; ci pentru ca ISI PERMIT, cei care isi permit. Dar asa se intampla.., cand te uiti prin geamul (rozandu-te invidia..) care nu trebuie si nu te uiti in fata ta.. A, si nu sunt sinucigaci si ocazional cum am zis mai sus.. ca romanii, pe drumurile noastre, vai de mama lor (indeosebi drumurile).. A, si ma mai roade si invidia mai nou, ca tu primesti numai aprecieri in bine. Denota un standard care da de gandit. A, si sunt cu edit pana la capat, in ideea sugerata.
    1 point
  21. Pai vezi, nu te-ai informat cum trebuie. Foarte probabil clapetele la N47 NU prea sunt inghitite.. (sau probabil ai fost mintit, ca sa le scoti..) .. Vezi, daca nu te-ai gandit sa iei batranul M47 (nu ca ai fi putut face vreun avion din el..) dar iata inginerii tot de la bmw au facut un motor cu ceva timp in urma, peste 390k km la ziau prezenta, pompa de ulei din fabrica inca pe motor (niciodata vreun semn de pierdere de presiune de vreun fel sau vreo natura.., ulei consumat - 1.5 litri in 17k km. Cutie de viteze tot la fel, doar cu ulei schimbat periodic.. nu mai zic de lantz/distributie. Nu l-au "tusit" nici cum, inca.. Desigur, nu mers ca un berbec.. sau zvzec.. eventual.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.