M-a rugat o cunostinta sa-i pui cablul cu ISTA pe un f10 520d care tocmai ce il cumparase de pe olx sa vada daca are erori. Erori nu prea avea decat una legata de low fuel pressure sau ceva de genul dar un modul zicea 200.000 de km, altu 230.000 altu vreo 300.000. Mi-am dat si eu cu presupusul si i-am aratat ca masina are cel putin niste module de pe alta masina sau km inapoi iar el mi-a zis ca stie ca are km inapoi ca si pe car vertical ii arata. Pe bord zicea in jur de 200.000, exteriorul masinii arata foarte bine, interiorul ceva plastice rupte, scaune uzate. L-am rugat sa ma lase sa o conduc si eu ca eram curios cum e un f10, mergea bine asa in mare, franele trepida pedala cand apasai, probabil discurile ovalizate. Vreo 10.000 de euro a dat pe ea, 3 sau 4 fosti proprietari, 1 singura cheie, optiuni cam cheala, DPF-u cred ca ii functionata, teava era destul de curata.
Eu nu mi-am luat e39 cu km inapoi la cateva mii de euro si alti dau 10.000 de euro. L-am intrebat de ce a luat-o asa cu km inapoi si mi-a zis ca avea de ales intre asta si inca una. Dupa m-am uitat si eu de curiozitate cam cat e un f10 520d mai chel pe mobile si ca sa vezi, costa mai mult decat a dat el pe una gata inmatriculata.