Am aruncat o privire pe sub masina si am vazut o gramada de vaselina imprastiata. Burduful de la planetara dreapta fata, proaspat schimbata, Ringer, era praf. Tot atunci am observat ca garniturile de la flansa de imbinare esapament erau pa pa, rasufla pe acolo (se auzea dar nu stiam de unde).
Ca urmare, revizie, burduf, garnituri si planetara spate stanga SKF. Dreapta nu am gasit, inca, in Ro, insa nu e graba. Urmeaza si rulmentul de presiune; dupa probe, i-a aratat fii-miu sefului de service cum face uneori (caraie, daca apesi maxim; rar, dar face).
Si gata, a intrat in linie dreapta pentru vopsit total. Avem si pachetul M exterior, complet, mai lipsesc doar cateva maruntisuri (azi am comandat inclusiv acel suport de plastic de la stergatoare, deviator aer, scrie pe Targul de piese, pe original). Sper ca va iesi ceva frumos, am decis sa o vopsesc la colegul meu de munca.
O recomandare de vopsire piele scaune, de calitate? Sau, mai bine zis, merita?
P.S. Pentru ca masina am luat-o cu GPL, i-am facut a treia revizie, ocazie cu care am schimbat si butelia (expirase). Si, cel mai important, am reusit un reglaj corespunzator (ma lupt cu tipul din Craiova de doi ani, pe tema asta, altfel trebuia sa merg la Buzau). Valorile fuel trim sunt acum ok, la fel si consumul (maxim 20% in plus fata de benzina). Am schimbat si bujiile, dupa 30k km si am facut si o curatare a regulatorului de relanti (schimbat acum un an si jumatate). Eu nu prea mai merg pe GPL, fii-miu, da.
Ca si completare importanta, sistemul de spalare faruri, cam greu de gasit. Insa, e pe lista.