Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/27/22 in all areas

  1. Romulus n-am nici o problema sa stau pe dreapta, ideea este ca poate adminii ar trebui sa-si faca mai mult treaba si sa taxeze mai repede indivizii astia gen: petrutz. In felul asta probabil ca nici noi ceilalti nu ne lasam inflamati de genul asta de specimene care fac marca asta de masini a fi cea mai hulita dintre toate.
    3 points
  2. A intrat threadul meu in "trending". Revenind la masina, cei de la Proleasing m-au programat pentru schimbare brat superior maine. Dupa urmeaza revizia, am primit mesaj pe aplicatie ca in 2000 de km tre sa merg la revizie. Probabil va fi undeva in August.
    2 points
  3. Nu cred ca exista Bmw sh full "options". In fine, eu am avut trapa la cateva masini, diverse marci inclusiv Bmw, si nu cred ca am deschis-o in spate de 10 ori adunat in 20 de ani de permis si probabil 30 40 masini. Am avut si panoramica, am si acum pe Mercedes, si pe aia preferam sa o tin cu capitonajul tras ca venea caldura sau frig, nu mai zic de deschis macar pe tilt. In rest, Bmw nu e ca si cum ai zice lux. Ca iti iei un Bmw sh de 3 4 50 mii nu denota vreo opulenta si nici motiv de fala. Cat despre optiuni, realist vorbind in afara de clima, incalzire scaune, tempomat si hai senzori parcare spate, la restul se poate renunta lejer. Da, ca un headup display e util, faruri adaptive,o sonorizare mai buna, masaj in scaune ori ventilatie etc.. Dar depinde de gusturi aici. Asa ca nu inteleg cine ar fi invidios pe unul cu o trapa pe masina, in conditiile in care marea majoritate nu vad utilitatea ei. Apropos, actual am un e30 care la 33 ani vechime are o valoare mai mare decat cand era nou. Na ce smecherie am facut ca nu l-am luat in primii 3 ani..
    2 points
  4. Din ce stiu eu pe situl connected drive romanesc, nu poti cumpara servicii. Cred ca, pentru a beneficia de servicii si pentru a avea posibilitatea sa le achizitionezi din nou, va trebui sa muti masina de pe situl CD ro pe alta tara, gen Germania, UK, Italia etc. Spun cred, pentru ca eu de la inceput mi-am facut cont CD pe alta tara, de cand am luat masina si intre timp nu cred ca situl romanesc permite asta.
    1 point
  5. Salut. Imi vand 228-ul cu VIN WBA1F5C56FV256790. 115.800 Km Automata - 8 trepte Cu ce o laud: - Este colantata la DriveClean in Targoviste. - Jantele vopsite la SRZ. - Suspensie fixa Bilstein B12 kit cu garantie lifetime. - Carplay/Android Auto aftermarket, Andream pe monitorul original. - Camera marsarier originala. - Pachet M. - Scaune sport, pielea impecabila. - Roti vara 18, cauciucuri Michelin PilotSport 4S. - Roti iarna 18, cele originale, cu cauciucuri noi Nokian. (Nu am mers iarna cu ea, le-am montat, dar a stat in parcare). Cu ce nu o laud: - A avut un eveniment cand era nou-nouta in SUA. A fost importata in Germania, reparata impecabil acolo si apoi vanduta. Evenimentul apare pe CarVertical (pentru cine vrea sa verifice); a fost implicata bara fata si roata dreapta spate (cel mai probabil un powerslide nereusit). Eu o am de 2 ani, am verificat-o la cumparare peste tot pe unde am putut si a iesit perfect. O vand exact cum am luat-o din acest punct de vedere. - Volanul a fost imbracat in Alcantara si probabil trebuie refacut, s-a facut lucios pe alocuri; nu are rupturi si nu e descusut, dar aspectul ar putea fi imbunatatit. Pretul cerut este de 90.000 lei (aproape 18.200 euro) si sunt dispus si la o negociere, dar doar dupa ce vedeti masina si ne plimbam cu ea. tel.: 0726113803
    1 point
  6. Pentru ca nu toata lumea stie sa caute pe net chestii, pun eu ce am gasit referitor la dauna mentionata: https://autoauctions.io/public/1256086/2015-bmw-228i
    1 point
  7. Este Pitesti, nu as luat din zona asta nici sa ma bati, nu are nici serie de sasiu.
    1 point
  8. Sigur ti-au expirat serviciile RTTI, verifica in aplicatia My Bmw de pe telefon sau pe situl connected drive unde ai facut contul. De obicei serviciile RTTI, update harti, parking on spot si mai sunt si altele expira o data cu terminarea garantiei, deci 2-3 ani.
    1 point
  9. 1 point
  10. Da, dragut in ambele tari..
    1 point
  11. În Iran este 25 de bani. Venezuela,15 bani.
    1 point
  12. Heh... Naiba stie si pe la arabeti cat e dar nu cred ca o avere. @Romulus, nu poti da edit dupa mai mult de 30 de minute.
    1 point
  13. Da, am aflat intre timp; mersi!
    1 point
  14. 1 point
  15. Romulus,m-ai avertizat pentru commentul "Pedro președinte",dar văd că tolerezi comportamente mult mai grave. Ce facem aici?
    1 point
  16. Esti doar un alt gibon pretene care nu merita bagat in seama.
    1 point
  17. O masina sport inseamna printre multe altele ca are centrul de greutate cat mai mult spre centru si in podea, a.i. sa-i confere un dinamism mult mai bun, sa stea cat mai bine pe curbe. De aceea multi producatori atunci cand dezvolta versiuni sportive ale suratelor mai putin dotate, vor inlocui plafonul care default este din tabla ca si restul caroseriei cu cel din fibra de carbon si asta pt ca este mult mai usor si tocmai pt ca incearca sa-i tina centrul de greutate cat mai jos in podea si nu in plafon. Evident ca n-ai sa vezi versiuni din astea cu plafon din fibra de carbon si trapa pt ca ai anulat motivul pt care ai vrut s-o faci cat mai usoara in partea superioara. Sau poate ca sunt, nu stiu sigur, dar nu i-as vedea sensul. Nu mai vorbesc de supercar-uri, hypercar-uri unde predomina plafoanele manufacturate din fibra de carbon si prin urmare n-ai sa vezi trape care sa le confere sportivitate :)) Cred ca mai mult ai vrut sa te lauzi si tu pe acilea, ai zis ca daca o arzi prin Paris, intri tu aici la sarakiile astea sa le dai o lectie ca ei nu stiu cu premium, n-au bani suntem toti de la tara. Desi nu dai dovada decat de parvenitism tipic romanesc si ai impresia ca la stii pe toate, desi cu toti pretenii aia tai "profesionisti", nu prea stiti nimic.
    1 point
  18. Pedro, teoretic ai dreptate, iar acest principiu are foarte multi adepti - printre care ma numar. Pe de alta parte, luand in considerare numarul urias de oameni care cumpara masini noi, rezulta ca fie lumea este plina de tampiti la cap, fie - mai degraba - acest principiu aduce dupa sine dezavantaje pe care multi oameni prefera sa le evite. Ma intreb oare ce parere au cei care cumpara masini noi despre cei care vaneaza masini second-hand "ultra profitabile"...
    1 point
  19. Til: daca o iei dupa 15 ani e sub 10% din pret. asta cu masinile noi nu merita , trebuie pusa la citate celebre, dece sa ai lucruri noi? “Nu se merita”
    1 point
  20. Îți dai seama, toți nefericiții aia care își iau câte un F8 de exemplu, dau 250k euro pe el și habar n-au ca nu au mașina sport, ca e fără trapa și haion electric. Și cred ca am văzut și câțiva nepricepuți de-ăștia cu 911 pe strada. Ce rușine..
    1 point
  21. Ce sa zic fiecare are definiția proprie a mașinii "sport". Dacă tu crezi ca trapa și un hayonul electric o fac mai sport pentru tine e foarte bine, pentru mine aceste lucruri nu reprezintă nimic.
    1 point
  22. Nu stiu daca te ajuta, insa eu am avut o problema cu un F25 X3 2.0 2015 cu ...compresorul de AC. A incetat sa functioneaze. Chiar inainte de a pleca in Grecia. Lucky me. Masina era in garantie, drept urmare am dus-o la reprezentanta. 4 compresoare de AC au schimbat pana i-au dat de cap. Problema a fost: compresor AC. Le puneau pe masina, noi, cedau. Nu stiu de ce, zona crepusculara. Acum, ca te ajuta sau nu, du-o la un robot sa iti faca test, insa intamplarea a fost o enigma pentru mine.
    1 point
  23. Ok, se poate sterge mesajul in acest caz , inclusiv acesta !
    0 points
  24. Acesta este un limbaj licentios si nu ar trebui tolerat de administratori ! Multumesc !
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.