Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/22 in all areas

  1. https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/termostat-10195/mini/mini/mini-r56/22485-one se vede ca termostatul e facut sa deschida la 105 grade, ca in cazul tau se intampla la 108 grade, nu e nicio problema. au si ele o marja de eroare de 1-2-3 grade. ca fapt divers, unele motoare de la bmw/mini...sunt facut sa fie oprime/sa lucreze la temperaturi de mai mari decat alte motoare. ( a se intreba inginerii si proiectantii de la BMW )
    1 point
  2. Din fericire target-ul a fost atins, chiar cu un bonus de faruri, si colajul reactualizat. Ma gandesc acum la un tratament ceramic si, dupa hibernare, la schmbul uleiului in cutia de viteze. Oare sa ma gandesc si la cel din diferential?
    1 point
  3. Sa vrei ai performante mai bune si sa pacalesti statul cu 2000 lei pe an nu inseamna sa fii cocalar, inseamna doar sa vrei sa obtii cat mai multe cu o situatie fianciara mediocra. Statul nu ofera prea multe si ne fura zi de zi, nu vad ce e asa rau in ce face colegul. Face un swap care nu pune pe nimeni in pericol si face tot efortul asta din pasiune, nu ca sa dea in cap cuiva. Nu inteleg in baza a ce sustineti faptul ca se anuleaza asigurarea in caz de accident. Cineva a specificat mai sus ca se face verificarea la directie/frane. Atata timp cat masina respecta coeficientul de franare si directia lucreaza normal nu vad in ce fel se pot lega de motor. Daca o luam asa mai justificat ar fi sa anuleze asigurarea pentru persoane cu dimensiuni diferite la anvelope/roti, modificari radicale asupra suspensiei etc. decat pentru cineva cu 3.0d in loc de 2.0d. Ia in considerare si faptul ca el a achizitionat o masina intreaga si poate face swap-ul corect (adica frane in primul rand)
    1 point
  4. Daca discutia despre presiune, VOLUM (?) si temperatura nu intra aici atunci poate o idee buna ar fi sa intrebi proiectantii de ce au facut la Mini ce nu au facut la seria 2 cu, care il compari.. si sa spui si la restul lumii stii ..unele motoare au racirea mai bine pusa la punct decat altele, probabil si din cauza de cost, proiectare... Nu sunt toate sunt la fel, identice! Un bun inceput ar fi sa vezi/compari cati litri de antigel intra intr-un circuit la motorul de 228i si cati intra intr-un motor pus pe Mini.. Sau, poti sa crezi ca este normala temperatura cand afara (ambiental, la umbra..) sunt 31 de grade! Iar daca ventilatorul porneste cand esti in trafic si ai aproape sigur si AC-ul, Nu Este Chiar Nimic Anormal..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.