Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/24/22 in all areas

  1. Nu am reusit sa dau edit la postul anterior... Am facut si un mic tabel pentru a se vedea mai usor diferentele before&after sau daca vrea cineva sa compare cu ce a citit pentru masina lui.
    2 points
  2. Fara tester este imposibil de ghicit. Fiind B47 sunt sanse foarte mari sa fie defecta galeria de admisie.
    2 points
  3. Nu chiar...adica se poate, dar nu e chiar recomandat dpmdv: este destul de chinuiala sa lucrezi la cutie avand masina pe capre oricum ai pune-o pe capre nu cred ca o sa reusesti sa o reglezi incat sa nu ai diferente de inclinatie fata/spate sau stanga/dreapta in cazul in care nu ai deja caprele sunt alte costuri care iar nu stiu cat sau daca merita Nu stiu cat de DIY este pentru ca sunt mai mult sfaturi si intrebari, nimic legat efectiv de etapele procesului de schimbare. Am revenit cu pozele adaptarilor before/after. In cazul in care cineva stie cum sa le interpreteze sunt deschis la pareri Ar trebui sa fie valorile pozitive sau negative? Ar trebui sa fie valorile aproapiate intre ele? Before adaptation values of the automatic transmission: After adaptation values of the automatic transmission:
    1 point
  4. Tu vrei sa iei un cadavru si astepti sa te bata baietii pe umar si sa te asigure ca nu e intrat total in putrefactie.
    1 point
  5. Nici cu mama lui stage 1 nu se tine de Cupra aia
    1 point
  6. Mereu mi-a placut modelul asta de Seria 1. Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  7. Sa o stapanesti sanatos. Masinuta asta e o bestie care se tine lejer de surorile mai mari. Eu unul as pastra-o stock / sleeper (bine, in afara de jante, care merita). Bafta
    1 point
  8. Eu am dat + pentru numar.
    1 point
  9. E super masina, am avut si eu! Sa o stapanesti sanatos! La stage 1, doar soft, devine racheta la greutatea ei. Se tine bine de cupra 300 cai. De acord cu CSergiu, nu i-as pune sticker pe parbriz si haion, dar tine de gusturi.
    1 point
  10. diesel sau benzina dupa 200.000km , pana in 2000cc-2500cc am inteles ca dieselul te rupe la injectoare, releu,turbina si multe altele, chiar si consum ulei, egr si altele la benzinar un motor dupa 200.000km cica pierde ulei la greu, compresie si eventual la 300.000km moare total spunea celebrul yt razvan bala... am deschis acest topic deoarece am vazut ca unii zic ca benzinarul e mai fiabil ca si costuri de intretinere, altii zic ca dieselul ca e mai rezistent. pana la urma care te rupe mai tare la bani sau te tine mai des pe platforma?
    0 points
  11. Inca putin si ajunge Safety Car in F1.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.