Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/22 in all areas

  1. Pedro e ocupat cu taietorul de conserva, taie trapa noua
    3 points
  2. Eu zic sa ti impachetezi forumul asta de 2 bani si sa ti l bagi drept in cur, poate te saturi si tu de prostiile tale. Sa spui sarutmana ça te am bagat in seama, de obicei nu bag in seama toti handicapatii ça tine . Am alte lucruri mult mai importante de facut decat sa raspund unui dobitoc ça tine. Oricum cineva trebuia sa te puna la punct si pe tine . Ai luat teapa cat casa cu masina ta, se strica de zici ça i Logan, e foarte slab echipata si ai dat si o caruta de bani. Mai rar prosti ça tine
    2 points
  3. Eu iti recomand sa mergi la cineva care se pricepe la bmw-uri si are in primul rand un banal tester dedicat, ISTA+ a.i. sa iti poata identifica corect acele erori si sa-ti spuna mai concret care-s bubele. Spune din ce oras esti si poate te ajuta vreun coleg de pe aici cu o diagonza.
    1 point
  4. eu zic sa predai permisul de conducere si sa ramai la bicicleta, daca tu consideri ca e foarte corect sa mergi cu pneuri de iarna vara, primavara si toamna, doar pentru acea mica iarna cu ceva zapada de 2 saptamani in februarie pe care o avem daca tu crezi ca romanii prefera sa meaara cu cele de iarna la temperaturi de peste 8 grade 10 luni din an, doar pentru ca 2 luni sunt temperaturi sub 8 grade, clar tre sa te faci pieton ca multi altii care se dau cu cele de iarna, considerand ca e ok. iar e46 nu are 1.6 ma friend, dar ai cont pe bmwclub. fereasca dumnezeu cu cine stau pe forum)) pai sunt la al2lea motor ma friend, ca in timp ce dau ceata la e90 320D si F10 pe natioanala, voi va taraiti cu ele cu pneuri de iarna, mers la consum si apoi o ardeti pe forum ca n-are cum e46 316i FL sa dea ceata la un e90 320 D ))). beninara mereu a fost sportiva dinamica si usoara, dar ce sa inteleaga dizelistii care se dau cu pneuri de iarna, iar dupa 50km mers sportiv se incinge si turbina si tot pe dizelar)) , de pneuri nu mai zic
    1 point
  5. ...A facut BMW motoare pe benzina cu, cilindree mai mica de 1,6 din generatia aia?? dragnea, tu nu scoti untul din motorul ala de 1.6, tu scoti sarea. Pariez ca esti din generatia asta Gen'Z, care arr tot timpul ceva de demostrat, cand nu e nimic de demostrat de fapt; cum e faza asta cu cauciucuri de iarna. Ce mare descoperire a facut dragnea despre cauciucuri de iarna pe masini, te doare mintea.. Dar, te-ai gandit vreun moment ca poate multi dintre posesorii de masini NU AU UNDE sa tina pur si simplu doua seturi de "gume" pentru masina pentru iarna? Sau e prea greu (sa ajungi) cu analiza asa departe...!?
    1 point
  6. Salut, Problema rezolvata luni seara, dat bara jos/schimbat senzor temperatura , dar, mufa de la motoras, oxidata(am atasat poza) . Poate mai are cineva problema asta.. Merci de raspuns
    1 point
  7. Pai am scris pe paginile anterioare, sunetul a fost identificat de mine. Facea doar cand vroiam sa parchez lateral si luam maxim de volan dreapta. Cand pleca masina facea un clack de vreo 3 ori si gata. Au investigat o zi pana s-au prins ce era. Acum nu mai face. Masina a fost comandata de mine, sunt primul proprietar, ar fi fost putin ciudat sa nu fi fost piesa originala BMW din fabrica... Cum e domnu Surdu? Nu mai e trapa ce a fost de iti pui masina la vanzare dupa nici un an de achizitie? Nu e destul de sport cu trapa aia, cauti ceva cu trapa panoramica pentru a avea o masina cu adevarat sport? PS: stiu ca esti pe mute, dar suntem toti curiosi de unde divortul asta subit de masina.
    1 point
  8. masina a fost noua , ar fi culmea sa nu aibe piese BMW
    1 point
  9. Update. Garnitura de la baia de ulei a fost schimbata cu succes, în sfarsit nu mai picură ulei pe pavele. :)) Dar am întâmpinat o nouă problemă, pentru că asta e viața de N54 și mereu când rezolvi o problemă, apare alta.. e vorba de garnitura de la capacul culbutori pe care o voi schimba marți. Am instalat chargepipe-ul și downpipe-urile după care am refăcut soft-ul mașinii la Stage 1 (350HP), 95RON, V10 map. Este o schimbare enormă față de V9.0, unde momentan accelerarea este mult mai liniară. Sunetul s-a schimbat, în ture mari se aud turbinele maxim, dar tonalitatea a rămas la fel de frumoasă, nu este raspy sau să-ți dea impresia de Honda Civic Straight Pipe. Mașina se simte mult mai SĂNĂTOASĂ, plecarea de pe loc este genială iar feeling-ul pe care-l am când conduc 335-ul, cred că doar un //M poate să-ți ofere același sentiment. În schimb, m-am uitat peste injectoare, sunt INDEX 11.. la N54, cele mai top injectoare sunt INDEX 12, dar din câte am înțeles din niște conversații cu niște pasionați de 335/135, și INDEX 11 își fac treaba cu brio. Turbinele sunt încă ok, nu aveau ulei în ele. https://i.imgur.com/fGY5VZs.mp4
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.