Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/29/22 in all areas
-
Zilnic și mereu... Ce ai mă nebunule cu cauciucurile alea? Alea allseason sunt bune?2 points
-
nu exista 1.6 , inchide-ti contul. nu exista se referea la 1.6 , ca nu exista 1.6 nu intelegi . vai de curu meu pneuri de iarna atat stiti si 2.0 diesel, rachete toti sunteti care iarna ma friend, cand tu te dai zilnic cu pneuri de iarna, ca la tine e iarna in permanenta.2 points
-
2 points
-
1 point
-
@enders nu, am schimbat mufa, si am legat intre ele firele(mufa noua am luat-o de la altceva, am lasat-o cu cele trei fire bagate) plus banda pe ele, sa nu intre nimic. acum merge, fara nici o problema. sper ca pe viitor de la spalat, ploaie, etc sa nu mai am probleme. .1 point
-
1 point
-
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N40#N40B16 roaga pe doamna profesoara sa-ti spuna pe limba ta sa intelegi ce scrie acolo1 point
-
Fac pariu ca nu are cauciucuri de iarnă. E prea înverșunat pe" pneurile " alea... Și se mai încinge și turbina și toate alea..1 point
-
Normal că ești la al doilea motor,la câtă ceață dai pe națională1 point
-
Bai sefule, ce tot ai tu cu dieselul si anvelopele de iarna pe timp de vara de crezi ca toti de aici sunt echipati astfel?! Am scris si pe pagina anterioara, tu crezi ca tot ce ai experimentat tu pana acum in viata, pe olx si pe strada se aplica si aici, pe forum? Eu G30-ul l-am luat nou. Nu mi-au livrat-o de la bmw cu erori in bord si dpf off. Intre timp am dat-o unuia mai amarat ca mine, si peste ceva timp va fi data la altul si mai amarat si tot asa inca vreo 3-4 maini pana va ajunge peste 10 ani la unul la fel ca tine. Cateodata cred ca faci misto, ca nu ai cum sa fii atat de dus cu pluta1 point
-
Criza bate la usa si cred ca deja vanzarile lor sunt lovite. De multe luni ma tot uit la ce masini au pe stoc si tot incep sa apara. Ba mai mult decat atat, luna trecuta vazusem fix la acest dealer un $2k discount la orice masina, lucru de neauzit pana acum. Acum, sa revin la acest X5MC pe care l-am avut ca asa zis loaner car. A trebuit sa imi duc masina la service pentru o eroare aparuta in bord (driver restraint system error) si stiind ei ca e ceva mai serios mi-au aranjat si pentru un loaner car. Ajung Marti la dealer, las masina si imi astept loaner-ul. Ma duc sa semnez actele pentru el, era un 530e din 2018 cu vreo 30k mile la bord, zic ok, nu mor cu el. Dupa ce ma duc sa inspectez masina... surpriza, mirosea destul de aiurea, avea o masca folosita prin portbagaj plus alte ambalaje de la diverse produse si zic pas. Doua variante, ori imi aduceti inapoi masina mea, ori imi gasiti alta, eu nu plec cu mizeria asta de aici. S-au dat cu fundul de pamant si mi-au gasit un 228i GC de prin 2022 cu vreo 9k si ceva mile la bord, ma duc sa o vad, nu miroase, e ok. Inteleg situatia cu masinile sh si cu loaner-urile, e ok, o iau si plec la munca. A doua zi, ma suna un reprezentant de al lor de vanzari, fix cel cu, care am avut ceva conversatii anul trecut pentru un X5MC si care la vremea respectiva juca tare. Ultima oara cand m-am conversat cu el, prin Ianuarie, nu am avut tocmai niste conversatii placute, i-am si sugerat chiar ca a facut pasul la vanzari de masini prea devreme ca ii statea mai bine ca reprezentant de vanzari la un lant de cluburi de fitness unde fusese inainte. Nu i-am raspuns la telefon, am continuat conversatia cu el prin mesaje si s-a oferit sa imi schimbe loaner-ul cu altceva (chipurile vazuse ca masina mea era in service). I-am spus ca nu ma intereseaza nimic, decat un X5M pe care il au pe stoc. Replica lui a fost caau avut unul dar s-a vandut. Eu i-am explicat ca au unul sh cu vreo 27k mile din 2020 pe stoc si ca de ala vorbesc. Mi-a raspuns ca sa vada ce poate face, ca are nevoie de niste aprobari si urmarea a fost ca a trimis masina catre mine la birou cu un coleg ca sa m-o aduca si sa ia 228i-ul. Cand masina a ajuns, am avut o conversatie cu el la telefon ca o pot folosi pana Sambata desi numerele temporare erau pana Vineri si ca nu il intereseaza cata benzina consum ca sa nu o pun la loc, sa nu busesc, fumez sau sa iau caini/pisici in masina si totul va fi ok. Fix mai tarziu ma suna si persoana la care lasasem masina in service spunandu-mi ca e ceva mai complicat, au de schimbat niste cabluri pe care trebuie sa le comande din Germania si ca am doua variante. Ori imi dau masina inapoi pana vin cablurile respective ori BMW-ul imi va da o masina de a lor (X3, X5 sau seria 7) sa o conduc pana se rezolva problema masinii mele. Raspund ca mi-a ajuns cu masinile lor folosite si ca o vreau pe a mea inapoi si ramane sa aranjez cu, cel de la vanzari cat mai pot sta cu X5MC-ul. Il sun, ii explic si ma roaga sa i-o duc Vineri dupa masa deoarece Sambata au destul de multi potential clienti ce le vin in dealership si ca incearca sa o vanda atunci. Ok, ne vedem Vineri dupa masa. Vineri, i-am facut plinul masinii in drum spre ei (nu vreau sa ii aud zicand ca ba noi iti dam masina si tu te plimbi pe benzina noastra, desi mi s-a spus sa nu imi fac griji de benzina consumata. Vreau sa am ultimul cuvant de spus si mereu le bag pe gat ca la X6 mi-au schimbat tot modulul de navigatie si reparatia a fost vreo $6k care au intrat la ei in buzunar de manopera, etc chit ca a fost pe garantie tot bani au fost pentru ei. Plus ca toate masinile de le-am avut tot la ei au fost prin service iar asta cu schimbatul de cabluri ce nu sunt pe stoc iar va costa probabil ceva $) si m-am dus cu ea inapoi. Le explic ca orice om normal la cap va fugi de masina aia daca nu ii fac si ei un detailing interior ca mirosea groaznic in ea a fum de tigare. Plus ca avea discurile de frana ovalizate probabil avand in vedere ca frana in suturi. Ma rog... @MuscleMike,concluzia e simpla. Nu m-ar fi cautat respectivul agent de vanzari intr-o mie de ani avand in vedere ca, chiar el mi-a spus intr-unul dintre mesaje ca ultima noastra conversatie nu a fost tocmai placuta. Omul probabil se plictisea la munca si m-a vazut in service sau efectiv se uita zi de zi la masinile ce le intra in service si incearca sa isi faca noi clienti. Daca nu ii era foame fac pariu pe orice, ca nu ma cauta. Acum suntem in jocul asteptarii ca Vineri nu era la dealership, tocmai plecase sa isi ia copiii de la scoala in locul sotiei lui. Doar am avut o discutie telefonica in care i-am spus ca masina e misto dar nu sunt interesat de sh-ul ala cu siguranta. Replica lui a fost ca sa nu imi fac griji ca se va vinde foarte repede masina asta. Eu i-am explicat ca goana lor dupa aur se cam duce naibii cand inflatia e atat de mare si oamenii se uita la ce sa isi puna pe masa si dobanzile sunt totodata atat de mari. Asa ca i-am spus ca ne auzim. Dupa cum am spus mai sus, eu nu il contactez, e razboi psihologic acum, care musca primul si il contacteaza pe celalalt, eu sau el. Stiindu-ma catar cu siguranta nu il voi contacta asa ca astept sa vad cat ii ia sa inghita in sec sa ma caute iar. Asa ca sfatul meu e @MuscleMike ca mai bine mai ai rabdare daca vrei sa iti mai schimbi masina ca piata e foarte aproape de implozie. Stai sa vina iarna si sa vezi facturi la utilitati prin Europa si mai vorbim atunci. Mai jos mai pun niste poze cu masina, inclusiv cu, cele doua (228i-ul si X5MC-ul) in parcare la mine la birou. @edit: Imi cer scuze pentru eventualele greseli de scriere, am setata limba ca engleza si de multe ori corectarile mi le face automat pe ce crede ca ar trebui sa fie si eu nu le vad pe toate ca le corectez la loc.1 point
-
Update! Pe langa capacul culbutor, am schimbat si furtunul tur de la un turbo care avea mult ulei pe el. DAR... problema persista! Miros puternic de ulei ars, aburi care ies pe langa capota... cred că m-o blestemat vreo gagică la câte probleme am cu ea.. haha :))) Misiunea continua, reprogramam masina si speram sa gasim o rezolvare...1 point
-
Dupa o foarte lunga si nejustificata pauza, am zis sa prezint un proiect aproape finalizat, care mi-a mancat ultimii ani din viata. Povestea incepe in 2018, cand intr-o seara, pe ebay (asa cum incep toate povestile de groaza) am dat peste o caroserie de M5 E34. Ii lipseau inima (motor+cutie), dar in rest destul de completa si ok pe acte. Intamplarea facea, ca aveam deja un motor de 3.8 M5 (fix motorul lipsa din acte) in Romania, uitat intr-un colt: nunta perfecta! Din pacate nu aveam cutia originala, Getrag G280, asa ca am ales sa merg pe alta varianta. Tot langa motorul S38, aveam niste jante modulare pe 18, pe care am decis sa le fac in stilul tipic (buze maaari ). Am comandat buzele monstru, reconditionat jantele, montate pe caroserie si..... Clar ca am exagerat umpic Originalitatea a iesit din discutie, asa ca am decis sa merg pe un resto-mod, facut sa para cat mai OEM in schimb. Asa ca am golit caroseria pana la tabla, am refacut absolut toate puncte de rugina ( si au fost foarte multe), si am reconstruit toate 4 arcadele ca sa pot sa inghesui jantele sub ele (2020 a fost tot alocat pentru asta). Fiecare piesa a fost schimbata sau restaurata. Din pacate e greu sa indes atata munca in cateva poze pentru un post, dar e usor de imaginat. Am luat masina de la vopsit si am inceput marea asamblare. Am avut mare noroc cu Brandex ca a avut un elevator liber si m-a lasat sa-mi fac de cap. Cuvintele sunt insuficiente sa exprime gratitudinea pentru ajutorul acordat. Din pacate am fost contra timp. Mi-am luat concediu din UK sa vin in RO sa fac toata mecanica si asamblarea. Nu am apucat sa termin tot, asa ca am pus masina pe platforma, am adus-o inapoi in UK (Octombrie 2021), unde am terminat-o usor usor in garaj. Luna trecuta am reusit sa o scot in sfarsit pe strazi. Putin poetic, fiindca am terminat-o fix la 4 ani de la achizitie (Martie 2018-Martie2022). Ce a fost adaugat fata de un M5 standard: - Cutie Getrag 265/5 Dogleg - Frane fata E31 850 - E31 850CSI X brace - Custom spring rates coilovers 10kg/8kg - Jante Hamann PG1 18": 9,25" ET-5 225/40/18 si 11,25" ET3 275/35/18. - Blocant 3,45 - QMS skid plate/sump guard (modificat) - Toate bucsile posibile de la Powerflex Faruri hella smoked bixenon, stopuri hella smoked, tot interiorul refacut si multe multe multe altele care sigur imi scap, dar probabil sigur se vad in poze. Masina a fost restaurata-modificata cap coada, si toate cu un singur scop: sa fie pregatita de turbo. Nu s-a intamplat inca, fiindca in timpul procesului de restaurare am gasit un E9 din 73' pe care l-am cumparat si am luat-o putin razna cu el (o sa ii deschid topic). Dar o sa primeasca turbina mult meritata....sper curand. Intre timp, asta e rezultatul povestii.1 point
-
Salutare! Vin cu un update... capacul culbutori a fost schimbat cu succes, dar problema pierderii de ulei persistă. Am programat masina in service peste o saptamana, vom ridica cu atentie masina si vom verifica furtunele tur-retur ulei de la turbine... #n54life1 point
-
Multumesc frumos Bogdan. Trebuie sa ne revedem la o vorba odata Multumesc. Pasiune,nebunie......sinonime Multumesc. Ar fi putut, si ar fi trebuit sa fie gata intr-un an si jumatate. Dar situatia financiara nu a permis atunci. 4 ani e foarte mult pentru asa ceva. Dar pentru e9 de exemplu, am alocat 6 ani Multumesc! Ehe imi aduc aminte de e34 le tau de atunci. Vremuri frumoase Multumesc! Si eu mi-am dorit sa pun poze cu interiorul, dar nu am reusit fiindca nu mai aveam spatiu de upload. Tarziu mi-a picat fisa ca nu mai am privilegii de upload nelimitat de moderator Am atasat acum dupa ce am mai facut curatenie. Legat de suma totala, e foarte greu de estimat. Am un cost total la toate piesele achizitionate, manopera la tinichigerie si vopsitorie....dar e greu de pus un pret pe toata manopera mea, care ar fi fost costul cel mai mare daca ar fi facut cineva masina. Plus ca o sa mai inghita cateva mii bune pentru turbo. Tot ce pot spune e ca a meritat. Multumesc. Ca intotdeauna, in poze e totul mereu perfect. Dar cum stiu fiecare milimetru al masinii, pot garanta ca nu e Restul de poze: Cat era la tinichigiu, am decis sa construiesc si un model 1/18. Asa ca am luat unul, si m-am apucat sa il modific si pe ala Am gasit pe cineva care face jante custom pentru machete 1/18 si m-am apucat de bricolat.1 point
-
Dupa 4 zile am primit masina inapoi. A fost la: Detailing exterior ( + corectie puncte mici de la pietre cu punctator) Detailing interior Detailing motor Protectie ceramica interior Protectie ceramica exterior (+ jante) Tratament hidrofob geamuri Aparent masina are si o folie pe aripi. E ciudat ca are doar pe aripi totusi. Costul total a fost 3200 RON; destul de ok zic eu Las cateva poze mai jos1 point
-
Imi aduc aminte ca am citit un comunicat de presa al CEO-ului BMW pe America de Nord si spunea clar ca spre deosebire de alti producatori auto ei nu si-au anulat comenzile de chip-uri cand piata a picat in 2020 datorita COVID-ului. Mai departe si Toyota imi aduc aminte ca sunt in aceeasi barca asa ca nu cred nici in ruptul capului proza lor de 2 lei ca nu fac masini destule. Ok, 2020 a fost la pamant din punct de vedere al cererii, dar in 2021 cam toti ar fi trebuit sa isi ia masinile pe care nu le-au luat in 2020. De-asta sustin sus si raspicat ca acest El Dorado creat de producatorii auto e pe final. Pot face toata joaca asta atata vreme cat exista cerere doar ca sa fim seriosi, cererea asta ridicata nu va tine la nesfarsit. Probleme mari au producatorii care nu au avut viziune si au spus ok, nu mai avem nevoie de asa multe chip-uri, trebuie sa renegociem contractele ca sa luam mai putine. Pentru cei care nu si-au atins contractele cu producatorii de chip-uri nu sunt asa multe probleme. Restul e doar balmaseala obosita a unor dealeri care s-au trezit peste noapte ca pot face bani din masini noi si nu doar din service. Ma rog, dupa cum am spus, am altele pe cap si nu mai stau sa mai ma uit acum de masina. Am batut la multe usi, oamenii stiu ca sunt in piata dupa un X5MC asa ca atunci cand or sa vrea sa joace dupa regulile mele si vor sa vanda o masina ma pot cauta. Sunt un client foarte dificil in general si nu bat palma pe loc oricat de super nemaiauzita oferta as primi. Si cam atat mai am de spus legat de subiectul asta. Pana prind vreo oferta de nerefuzat ma bucur in continuare de masina mea ca doar de-asta am luat-o, ca sa ma bucur de ea. Am incercat marea cu degetul, nu a mers, aia e. Mai devreme de 2 ani nu am schimbat niciun BMW pana acum, cam intre 2-3 ani le schimb, inca sunt in grafic.1 point
-
Sa ii ia dracu dupa cum am mai spus si mai sus. E o criza pe care o alimenteaza dealerii cu povesti nemuritoare. Anul trecut BMW a vandut la nivel de America mai multe masini chiar si decat in 2019. In ultimele doua semestre au mai incetinit comparativ cu 2019, dar trebuie sa fi tampit sa le crezi balivernele. Aveau deja cifrele facute, era clar ca vor vinde mai bine ca Mercedes si vor lua coroana la cele mai multe masini vandute dintre marcile premium. Si BMW ar putea opri toate magariile astea facute de dealeri dar pur si simplu nu vor sa o faca. Oricat de independenti fata de BMW ar fi dealerii, daca BMW-ul ar pune piciorul in prag aia ar fi... M-am dus in Decembrie sa vad un X5MC la un dealer in zona mea si surpriza, aveau in showroom si un X6MC. X6MC-ul nici nu aparea macar pe site, scuza fiind ca fusese comandat si a cazut finantarea clientului dar atunci as putea sa o iau, nu e problema. Magarie mai mare nici nu am vazut vreodata sincer sa fiu. Ambele aveau pus un $10k peste pretul de lista la care erau gata sa renunte imediat daca luam vreuna din ele. Initial sustineau ca, cei $10k peste pretul de lista vine de la BMW dupa care au dat inapoi cand le-am spus de la ce vine prescurtarea MSRP si ca sustin o mare minciuna. Da, da, asa e, e pus de noi cel $10k in plus dar renuntam la el daca vrei sa iei vreuna din cele doua. Nu multumesc, nu cumpar masini de la cineva care incearca sa ma prosteasca pe fata. Alta poveste la alt dealer, nu aveau pe stoc X6MC ca intreba sotia dar mergand prin parcarea din spate dupa un X5MC sa fac un test drive cu el, surpriza, era si un X6MC care era pregatit de vanzare (dat jos plastice de pe el, etc). Replica a fost, da, avem si un X6MC daca vrei ti-l putem vinde. Asa ca dupa ce am tot povestit mai sus dracu ii mai crede pe magarii astia care sunt in stare sa isi tina masinile prin parcarea din spate in loc de cea din fata sa iti arate ce seceta de masini e. Dar surpriza, iti pot gasi ce vrei, din intamplare au unul prin spate, sau te miri ce alta baliverna. Ma rog, in momentul asta dealerii iti arata cat pun ei pret pe clientii fideli, adica deloc. Aici e o vorba "It's all about the dollar" care are echivalentul in Romania "Frate, frate dar branza e pe bani". Cand un destept de reprezentant de la dealerul de unde mi-am luat toate BMW-urile mi-a spus in Decembrie ca in mod normal nu vand in afara zonei lor acum dar eu fiind clientul lor vor face o exceptie si imi vor vinde la pretul de lista am zis ca nu vad bine. Culmea, ca i-am si trimis cativa clienti chiar in trecut fix lui. Din pacate persoana de la care as fi scos sigur discount nu mai lucreaza la ei, a plecat la Lexus satul de acest dealer. Ma rog... concluzia e simpla, vor peste pretul de lista, sa fie sanitari, ma vad pana la urma comandand un Cayenne si surpriza... European delivery ca tot se apropie vremea sa ajung prin Romania anul asta si abia imi rezolv de masina. Ca din pacat BMW-ul au oprit programul de prin 2019 parca si nu am apucat sa profit de el. Desi...la clasa la care am ajuns, adica SUV. nu as fi putut face oricum ca sunt fabricate in State. Si de... Porsche e Porsche, macar daca tot dau pret de lista o voi face pe un Porsche, nu pe un BMW. Acum sa nu imi sariti in cap dar oricat de fan BMW as fi daca se iveste ocazia sa sar in cealalta barca, adica la Porsche, sigur nu voi ezita.1 point
-
Multumesc. Nu am luat X5MC-ul. Sunt niste magari, nu scot discount mai deloc, ba chiar multi si adauga la pretul de lista asa ca sa ii ia dracu cu masina lor cu tot. Astept, ca nu am baut gaz, se va termina pana la urma cu nebunia asta de cerere extrema creata si alimentata artificial pe care o cred toti idiotii. Pana atunci ma tot uit, am altele pe cap acum, nu imi prea mai sta gandul la X5MC.1 point
-
Mai Dragnea, eu ma iau dupa ce spuneai chiar tu intr-un alt topic: "veneau lansati baietii, dar apoi le-am dat ceata. nu subestima un e46 316i FL, sasiul mic il ajuta mult pe soselele aglomerate 3benzi juma" sau aici: "cel MAI FIABIL MOTOR ESTE M47 de pe e46 si e90 , asa cum vad in comentarii, ATUNCI IAU DIESEL FRATILOR. SPER SA MA DUCA 5-6 ani, ca al meu 316i duce doar cu bidoane de ulei in portbagaj si mecanici ieftin la serviceuri autorizaate RAR" sau ai uitat ce topice mai deschizi? Mai tii minte ce zici? Acum zici ca nu exista.. Pana cand politia nu o sa ia certificatele de inmatriculare sau mai stiu eu.. pentru ca soferii au pe masinile lor cauciucuri de iarna ... TIE nu iti ramame decat sa te uiti si sa le numeri ca si pana acum.. Asa ca nu am nici un motiv sa ma ingrijorez; permisul nu intra in discutie decat daca nu ai ce spune.. "eu zic sa predai permisul de conducere si sa ramai la bicicleta, daca tu consideri ca e foarte corect sa mergi cu pneuri de iarna vara, primavara si toamna, doar pentru acea mica iarna cu ceva zapada de 2 saptamani in februarie pe care o avem" Dragnea, te rog eu, nu imi mai pune cuvinte in gura, cuvinte pe care nu le-am pronuntat.. /cand gasesc o justificare (sau o explicatie a unui lucru, fenomen) pe care o enunt NU explica decat CEEA CE SPUN. asadar, citeste cu atentie ce scriu si da replica la ce scriu, nu inventa!0 points
-
Gata... am nimerit-o cum sa atasez. Intre timp am mai pornit o data motorul masinii in garaj de ma injura vecinii cred ca de ... e 12 noaptea si lumea normala la cap doarme pregatindu-se pentru o noua zi de munca maine.0 points
-
Cred ca m-am indragostit... Trage asta ca nebuna, deja numai duduiala de evacuare am in cap. Abia astept sa o scot de dimineata la plimbare iar cand o sa plec la munca. Hai ca dracu stie de ce nu mai pot posta imagini direct ca inainte... ma tot chinui aici degeaba. https://imgur.com/fZAey1q https://imgur.com/R80UGrX https://imgur.com/fBfS8se https://imgur.com/BK5agmn0 points
-
Multumesc frumos ! ... am avut F30 320d Techno Design inainte ! Pozele reale sunt cele din postarea cu numarul #7 ... daca vrei mai multe le pot face, numai sa mi spui ce anume te intereseaza ! Multumesc frumos, chiar nu am stiut ... deci, nu i cazul sa mi fac griji Fara, e modelul pe care l am descris cateva posturi mai inainte, adica din 07/2019 330d (265cp) M Sport fara xDrive ! Da, imi pare rau ... ai dreptate, nu am specificat exact ce 330d am luat. E masina descrisa chiar la inceput ! Pentru doritori las aici seria VIN : WBA5V91020FH392020 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00