Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/01/22 in all areas
-
2 points
-
Gata, sambata seara, a ajuns acasa. Duminica, am avut de montat diverse plus curatenie. Per total, masina a iesit foarte bine, culoarea este superba, voi pune poze dupa ce sunt gata si jantele (probabil maine). Acum este cu jantele si anvelopele de iarna, :). Restante: - scut fata (singurul care mai lipseste de pe masina; incerc la o firma care le produce din tabla, nu stiu acum numele, sau oem - o caciula de bani) -instalatie spalare faruri (este montata insa farul stanga este reparat si nu mai are clemele de prindere sprituitor) -far stanga sau ambele faruri (mai degraba) -Suport (sau cum s-o numi) stergatoare, cel care se macina de la uv; nu au avut extractor pentru stergatoare si nu l-au montat -lip (eleron) portbagaj, nu l-au montat -sigla 325xi (din pacate, ebay a trimis 325i); daca nu gasesc un x, o voi pune asa (ceva sugestii?) Mi s-a parut incredibil cum niste clipsuri si o vopsire profi pot schimba trimurile exterioare (ma gandeam sa le schimb la cum erau prinse inainte).2 points
-
https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Charge-air+cooler/17517795823/appliance1 point
-
Eu pe național aveam probleme cu aerodinamica cu X-ul meu .. din cauza ștergătoarelor. Așa că am făcut ce face toată lumea, mi-am luat un 316i și l-am montat ca motoraș la ștergătoare. Ajută, acum am parbrizul curat, altfel taie vântul.1 point
-
Si doar alea care merg cu amestec 75% benzina/motorina, 25% ulei. Lubrifiere mai buna, poti sa dai si fum pe nationala altora, totul e ce trebuie.1 point
-
indiferent de masina, motor, cai, sasiu, an fabricatie, nr. km.... : doar cele cu anvelope de iarna, care circula vara !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vreau sa starnesc un razboi de pareri pro si contra... dar e92 este "ultimul mohican" din ce a fost BMW odata !!! clasic si frumos... servo adevarat, tinuta de drum, comenzi barbatesti, etc ! simti ca mergi cu o masina adevarata... calci soseaua, auzi motorul si suieratul aerului, selectezi vitezele, comenzile sunt ferme si putin greoaie... nu ca modelele actuale unde cel putin eu am senzatia ca merg cu un simulator nu simt si nu aud nimic. dar, ce stiu eu... sunt poate batran si invechit !!! succes si drumuri bune cu noua masina !1 point
-
si povestea achizitiei Am facut un shortlist de pe mobile, cu gandul sa merg sa vad si sa cumpar atunci cand am 4-5 in lista, in raza de max 150 km. Am rezervat bilete la avion - am zburat la Dortmund (160 lei) intr-o dimineata de miercuri, si hai cu vizionarile - am discutat marti cu vanzatorii, si am planificat primele 4 vizionari, in zona Dortmund. Nici n-am aterizat bine si am inceput cu stangul - a doua de pe lista s-a vandut (interior M3, sub 100k km, intretinuta ca la carte - inclusiv preventiv; era de 2 zile la vanzare); cu o seara inainte sa daduse si un 330d care imi placea (a 4 din lista). Pt un alt 330d foarte dotat nu imi raspundea neamtul la mesaje / telefoane (probabil datorita nr de romania) - avea 110k km, ACC, sonorizare Individual, rear drive cu caseta directie hidraulica, m paket complet, etc); era vreo 20k euro, dar as fi dat. Am vazut prima masina de pe lista, la Bielefeld, ce dezamagire; in poze si filmulete arata f bine, teoretic avea 145k km, dar in realitate cred ca avea peste 250k km; volanul jupuit, un huruit dinspre motor, jale. Bineinteles vanduta de un turc. Am zis pas gratios, si am plecat inapoi spre Dortmund. Am vazut apoi un 330xd din Essen, nu prea m-a incantat; cam putine dotari, si parca nici nu mergea ok. Cam dezamagit dupa prima zi, am pornit spre sud cu trenul, si am ramas peste noapte in Frankurt. Din tren am vorbit cu urmatoarele 3-4 de pe lista (1 zona Frankfurt, una Stuttgart si inca 2 pe langa Munchen - departe rau de Dortmund, 600km); cea din Frankfurt era rezervata, cea din Stuttgart nu avea deloc navi, nu prea ma incantau; cele din Munchen se puteau vedea abia sambata...seara pe la 8 a aparut un anunt cu un 320 xdrive in Mainz, dar fara poze; nu prea doream xdrive (desi toate xdrive au caseta hidraulica, si doar 10% din rear drive au. Asa ca joi dimineata m-am trezit destul de nehotarat; am zis hai totusi sa o vad pe cea din Mainz, era la 45 min de mers cu trenul. In tren am facut si 4 programari, sa vad 2 GLC si 2 G20, dar nu prea as fi dorit sa dau 30k pt o masina, si eram inca cu gandul la E92. Am ajuns la dealerul din Mainz (are 4.8 rating pe mobile); mi-au zis ca inca nu au ajuns actele, si ca nu are numere, deci nu se poate face drive test; arata foarte bine la interior, impecabil chiar; mult mai bine decat orice E92 vazusem in ultimul an; cam ca o masina de maxim 2-3 ani bine intretinuta. Probabil masina de weekend, tinuta in garaj. Motorul se auzea bine, cat am mers prin curtea lor nu am auzit zgomote suspecte de pe la motor sau suspensie. Mi-au aratat istoricul de service in reteaua BMW, toate interventiile facute in retea, inclusiv schimb de roti si refill lichid parbriz; are distributia deja schimbata. Am scos un istoric de daune de pe carvertical - doar bara spate revopsita prin 2012. Nu stiau cand vor avea actele, abia o luasera cu o zi inainte la buy back, asa ca am plecat desumflat, nu puteam sa stau prea multe zile in zona sa astept. M-am urcat in tramvai, cu gandul sa ma duc sa vad GLC si G20, si sa iau una. Dar norocul mi se schimbase, si dupa 3 statii de tramvai ma suna de la dealer sa imi zica ca tocmai au venit actele - m-am intors, am negociat 500e la pret, am platit, inclusiv pt numere zoll; apoi a doua zi (vineri) am luat masina si am plecat spre Ro. Primii vreo 50 km am mers destul de incordat, nu am trecut de 110kmh, ascultand atent la orice zgomot; am trecut de aglomeratia din jurul Frankfurt, am trecut de 120kmh, si BLING "4x4 error" cu galben in bord ; am inceput sa injur xdrive...din fericire nu era nimic serios, nu dadea niciun semn de mers anormal; am rezolvat usor in bucuresti - geometrie + recalibrare senzor unghi roti. Dupa inca vreo 100km cu avertizarea de 4x4 in bord (la benzinarie la oprire motor a disparut, apoi a aparut imediat ce am trecut iar de 120kmh), iar ma relaxasem; si BLING inca o avertizare in bord: please change rear brake pad, 1000km aveam 1800km de mers pana la bucuresti, dar am ajuns acasa cu inca 300km, si in total am facut 2200 km pana le-am schimbat (mai aveau cam 1 mm, uzate serios). Am oprit peste noapte la Regensburg, apoi a doua zi am facut 1200 km, pana la Sibiu; o placere sa o conduci, directia hidraulica imi place mult mai mult decat cea electrica; suspensia e cum trebuie, cu cursa mai degraba scurta dar bine amortizata, fara sa fie incomoda; motorul 20d e suficient pt ea, pana in 170-180kmh nu gafaie; consumul foarte bun, 5.5 l medie pt tot drumul, desi Nadlac - Sibiu am mers repede (pana la Nadlac media era 5). In concluzie sunt multumit de achizitie, imi place mai mult decat F31 (nu discutam de motor, si nici de farurile led adaptiv, mult peste cele xenon de pe E92). De 15 ani imi doresc un E92, e masina pe care mereu am admirat-o; am zis ca e cam ultima ocazie sa iau una cat de cat ok, cu care sa merg 3-4 ani; F31 mi-a placut mai putin decat F11 care la randul lui mi-a placut mai putin decat E91. G20 era o idee mai ok la condus vs F31, dar nu merita cei 15-20k euro de dat in plus vs E92, mai ales ca se conduce mai putin pe gustul meu decat E92 - mie imi place directia sa fie cat mai rigida, si sa simti prin ea orice pietricica de pe drum; la fel, suspensia sa fie scurta si rapida, sa transmita mai bine drumul, fara sa fie inconfortabila; da, motorul + cutia sunt mai galagioase si mai putin rafinate, dar pot sa traiesc cu asta - prefer o masina mai putin rafinata, dar cat mai orientata spre sofer.1 point
-
Masina ta se va vinde unuia care va zice bai de cand caut asa ceva, adica o masina corecta, intretinuta. Faptul ca scrie in anunt cu majuscule bmw romania sa stii ca din pacate e un minus, toti din afara ne stiu de tepari, utilaje luate cu tva neplatit,mincinosi, km manariti, etc. Ai rabdare ca tot in tara o sa o dai.1 point
-
Frumoase Teslele, mereu ma uit dupa ele dar carisma idiotului de Musk care prinde la unii la mine nu prinde deloc. Eu nu as fi lasat BMW-urile pentru Tesla, as fi urcat la Porsche sincer sa fiu, dar fiecare cu ale lui.1 point
-
@dinu m multumesc pt ghidare, in zona indicata de tine mi-am gasit faptasul. O innadire , aparent de fabrica, care a fost expusa la un moment dat la apa (banuiesc ca scurgerile de la trapa s-au infundat si s-a strans apa in locul acela) a corodat si s-a rupt. Am lipit firele si erorile au disparut si pt ca povestea asta sa nu se mai repete am asezat manunchiul de fire la cativa cm de fundul compartimentului. La momentul postarii 0 erori pe diagnoza, IN SFARSIT dupa aproape 2 ani1 point
-
Salut tuturor! Sunt Cristi si sunt un alfist (re)convertit la BMW. Recent am vandut o Alfa Romeo Giulia fiindca zaceau in ea 20.000 euro, aveam nevoie de bani ca sa termin o investitie si masina o avusesem deja de 3 ani asa ca nu m-a durut foarte tare sa o marit. In firma mea avem 9 masini, inclusiv doua jucarii de oras pe care le tinem pentru schimb deci era cumva ciudat sa cumpar inca o masina relativ scumpa doar fiindca nu pot eu sa am peste 100 cp sub fund, cel putin in aceasta perioada dubioasa. Drept urmare am mascat nevoia mea de stabilitate pe drum, cutie automata cu convertizor de cuplu, ceva putere si clima automata intr-un proiect auto si anume ,e 46 - masina pe care o visam in liceu/facultate si pe care nu am avut-o niciodata. Valoarea a fost limitata la 2500 euro si singura gasita benzina si automata a fost una la Pitesti care parea rezonabila, cel putin din anunt. Stiam un baiat care locuieste in zona si care se pricepe la ele cat de cat ,l-am trimis sa o vada, a luat-o si mi-a adus-o a doua zi. Actele in regula, fiscal, asigurare...tot ce era nevoie. M-am bucurat ca un copil, chit ca nu am avut in viata mea masina de 18 ani vechime si care, in jurul meu o vad condusa din ce in ce mai des de tot felul de cocalari si bizoni. (sper sa nu se supere nimeni dar...stim cu totii la cine ajung BMW-urile cand se ieftinesc) Masina este din 2004 .318i ,automata in 5 trepte ZF si.....ca bonus....are GAZ !!!! :)) Prima impresie este ca...sunt in e90 , 318i. Cutia se comporta la fel, motorul e acelasi ,dimensiunile similare...doar ca vibe-ul de masina veche, calitatea materialelor ,a plasticului si confortul de la volan pe un scaun textil de buna calitate imi aduc multe amintiri si chiar imi place masina! (nu o sa fiu ipocrit, imi place si consumul de 11% pe gaz....). initial trebuia sa fie ceva care sa ma duca din A in B intr-un minim de confort dar fiindca masina imi place vreau sa o schimb radical si sa o fac o clasica pe care sa o conduc multa vreme de acum incolo cu placere, cel putin pana cand euro4 va fi interzis sau ceva de genul asta. Masina e praf pe caroserie si se vede ca, desi relativ bine intretinuta mecanic ,estetic oamenii care au avut-o nu au bagat banii in reparatii de calitate. E si de inteles, cand masina ajunge sa coste 10.000 de lei, nu are sens sa bagi inca pe atat intr-o revopsire de calitate sau cine stie ce alte imbunatatiri. Eu am de gand insa sa fac asta. Pas cu pas. Am inceput cu un minim - o revizie, discuri si placute, sabotii de la frana de mana care nu mai tinea deloc, bujii (deh, GPL) si cam atat. Din pacate am nevoie de ea, merg zilnic cam 50-100 km si nu o pot lasa vreme indelungata in service. Ce am nevoie de la comunitate? Sfaturi si indrumari despre cum sa abordez proiectul. impreuna cu un prieten bun si pasionat auto ne deschidem un service auto multimarca undeva prin iunie (asta e investitia in care au intrat si banii de pe Giulia) deci teoretic pe lucrari de baza nu am nevoie de recomandari dar cand vine vorba despre caroserie, piese aftermarket ,imbunatariri (navigatii, angel Eyes, piese din dezmembrari, precum si probleme specifice modelului, o sa am nevoie de ajutorul vostrul) Multumesc tuturor si bine v-am (re) gasit (am avut acum ceva vreme e90 318i AT6)1 point
-
Nu mai omule, doar ca pentru mine DEPASIREA trebuie sa fie categorica. Acum, cat de categorica este in realitate, poate varia. Numai sa fie facute (depasirile) cu risc minim. Iar pentru mine turbina e factorul care face depasirea! Trebuie sa o simt in depasire..,; asa baliga cum conduc de multe ori, doar sa ajung..0 points
-
..sa nu iti raman dator, macar putem fi de acord ca intr-o fractiune de secunda se intampla foarte multe inclusiv multe ture ale vibrochenului pot fi mult mai putine decat in cealalta fractiune de secunda. Adica fractiunea de secunda in care schimba cutia in modul sport sau comfort.. nu este desigur decat cateva sute de ture mai mici, implicand turbina la minim deschisa fata de zona optima .. adica modul turbo. Ce sa zic, vad ca va pricepeti intr-un fel anume, probabil ecomomic.., nu unul standard, procedural.. la depasiri.. (ca si cum turbina nu ar conta).. Fara incidente sa fie. E decent sa ne oprim aici. E limpede pentru mine ca intelegem diferit lucrurile Bafta.0 points
-
Asa si? Ai pus-o in modul sport sa vezi pe ce zona se misca aceleratia la talpa, si in ce zona se misca la comfort si si mai rau in economic!? Sau crezi ca daca injectoarele se deschid mai mult timp asta e suficient pentru o depasire de bun simt!?0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00