Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/02/22 in all areas
-
Vand pneuri de iarna uzate, de pe un e90 diesel, mai duc vreo 2 veri11 points
-
Il il rog insistent pe @Romulus sa lase acest topic in viata si pe Dragnea pe forum. Indeajuns stres este in aceasta viata, indeajunse necazuri si niciun strop de destindere. Unde ne mai dezmortim si noi daca nu pe topicurile lui Dragnea?!?!?!?!?!?!?!?! E desfatare sa vad ce se mai scrie, ce mai fac anvelopele de iarna si cum 316i rupe nationalele.3 points
-
2 points
-
ma kc in hibrid. 200-300kg extra, zero dinamica, portbagaj de hatch chiar daca masina este full size, iar beneficiile consumului mic le ai doar daca mergi incet. daca urci la 140-180kmh, zero beneficii la consum si mai cari si un sfert de tona de balast.2 points
-
ar merge in sectiunea pe margine, auto fun, diverse. da, ar fi interesant sa fie lasat deschis.2 points
-
2 points
-
El nu se poate căca de foame și voi îl întrebați de v12,lol.1 point
-
Egr nu am umblat la el. Dpf este anulat la aproximativ 1 an după ce am schimbat motorul si anulat clapetele, deoarece am evacuare făcută si am ales sa l anulez atunci. Nu, nu vad rostul anulării egr ului.. clapetele le-am anulat sa elimin riscul ruperii, oricum vin galerii de pe 118d si 318d, parca fără clapete, care se potrivesc identic si pe E60 ca si idee. Dpf ul l am anulat ca eram cam pe ducă si nu mai aveam timp sa l schimb pana la programarea de la Pilot si Completechip, iar ca sa nu mi influențeze softul, am ales pe loc sa l anulez la Pilot.1 point
-
Absolut nimic.. a mers la fel ca înainte, au trecut 4-5 ani cred de atunci. Zgomotul, consumul, accelerația, totul absolut identic ca înainte.. nici o diferenta.1 point
-
De aia le am dat jos.. avea un joc imens, se mișca cam 2-3cm sus-jos țină respectiva. clapetele erau ok, doar jocul in tija era problema. Se poate repara, cu siguranța, mai ales pentru cine are imaginație si se pricepe, însă eu nu am vrut sa mai risc in timp ce reparam motorul din cauza ca se rupsese distribuția, imi ajung 2 motoare schimbate :))1 point
-
on topic cat se poate de serios: recomand pentru extra urban clasicul , the only one 4.4, v8, versiunea de 286 cai, sau veritabilul 5.4, V12 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_7_Series_(E38)) in cazul lui @Dragnea22 cred ca este imperativ sa faca o tura cu un V8 si V12 (dupa care putem vorbi si de motoare de stergatoare) hai sa il ajutam pe @Dragnea22 sa faca o tura cu o leganda, V12...sa vada si sufletul lui cum e. @Dragnea22 daca esti din buc, pot vorbii cu cineva care are un V12 si a bagat in reconditionarea lui o garsoniera, sau un apartament cu 2 camere, pe acolo.....asta fara picatura de misto, etc. asta ca sa vezi si tu , ce inseamna ”mucificarea” ( cei vechi, cred ca isi mai aduc aminte de termen) altor masini. da un replay si spune ce parere ai !1 point
-
Una originala are garanție un an La mine s-a rupt plasticul unde e prinsa tija. Materiale de calitate..1 point
-
Mie mi-ar crapa inima la 160 pe nationala intr-un 316.. Prefer ceva mai greu si mai decisv, macar sa raman viu si cu toate membrele la mine... Asta e toata gluma care am putut-o pana acum.1 point
-
Nu vreau sa o fac eu pe desteptu', dar nu tija se uzeaza CI plasticul de cacao care l-au folosit la admisie NEVRAND SA O FACA DURABILA (:censured:).. si asa ca solutia (foarte probabil) este sa schimbi tija cu una mai groasa in diametru (bine-nteles marind gaura pentru axul tijei noi) cu alta pe care sa pui toate aleaa "acareturi"si alte clapetari.. Ca asa fac si "desteptii" din linkul dat care baga si ceva teflon, ceea ce nu-i rau.. dar 5 ani garantie mi se pare chiar putin, ca atat ar trebui sa tina si una originala (bine, mai scumpa..).1 point
-
Eu si cu Dragnea mergem pervers peste tot, in special pe nationale. Am scris doar 140-180 de teama sa nu se autosesizeze politia Dam in spaima si lesinat toate 540d cu roti de iarna si toate suv-urile care sunt deopotriva si pe nationale si pe OLX in acelasi timp1 point
-
Sunt baietii astia care vand unele reconditionate, cu piesa la schimb: https://pmgtechnik.com/en1 point
-
1. Voi chiar raspundeti serios pe threadul asta? =))) 2. Unde palaria lu' Stefan cel mare mergi cu 140-180 km/h??1 point
-
1 point
-
hybrid extra urban...pentru 10k pe an...nu se merita. @edit la 140-180km/h extra urban, cu un hybrid nu e bine, ca nu lasi ceata in spate, chiar daca ii pui cauciucuri de iarna si mergi vara. la 10k pe an... cred ca poate merge lejer si cu 2.5/3.0 daca impozitul de 1000-2000 lei nu e problema plus rca. 1.6 benzina se foloseste la stergatoare, un 2.0 benzina aspirat cu un consum de 7-8-9 la 100km, cred ca e rezonabil, pentru 10k pe an, extraubran. uite si o statistica : https://economie.hotnews.ro/stiri-auto-25711929-masinile-diesel-cifrele-unui-declin-care-parea-imposibil-cativa-ani-urma.htm1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu pe național aveam probleme cu aerodinamica cu X-ul meu .. din cauza ștergătoarelor. Așa că am făcut ce face toată lumea, mi-am luat un 316i și l-am montat ca motoraș la ștergătoare. Ajută, acum am parbrizul curat, altfel taie vântul.1 point
-
Si doar alea care merg cu amestec 75% benzina/motorina, 25% ulei. Lubrifiere mai buna, poti sa dai si fum pe nationala altora, totul e ce trebuie.1 point
-
indiferent de masina, motor, cai, sasiu, an fabricatie, nr. km.... : doar cele cu anvelope de iarna, care circula vara !1 point
-
1 point
-
1 point
-
La frâne și direcție nu merită să pui altceva decât oe. Cu frânele m am ars odată și m am lămurit. Eu sunt curios la ce dealer au dat scorul ăsta de 9000.Mi se pare exagerat.1 point
-
Wow, nici nu imi imaginam ca este atât de greu sa pui aceasta opțiune pe mașina ca de fabrica, ma gândeam ca necesita vreo 2000 lei, asta inclus cu toate piesele de care ai nevoie, nicidecum nebunia asta.. Clar acum am alta viziune despre aceasta opțiune.1 point
-
se pisa e46 la orice ora pe seriile X, ma friend. aduci si tu in discutie suvuri langa seria 3. te-ai facut si tu fan bmw)). te-ai bagat si tu in seama sa vada lumea ca ai X. tipic bucurestean sau constantean, tot aia fum iese doar de la dieselul tau obosit. benzinarele n-au fum. alea nu sunt masini, ti-am mai zis. alea sunt tractoare pe economie in viata reala si pe forum avioane comparativ cu suvuri , seria 5 barca imensa si chiar si tractorasul e90 cu ceva pneuri de iarna, te asigur ca e. nu cred ca intelegi ce inseamna un drum national, nu e autostrada dreapta de Germania, e drum national, o singura banda pe sens, circulata de tiruri si alte masini. iti dai seama ca o masina usoara cu sasiu mic (e46 316i 116cp 1.8 motor) altfel se descurca, nu mai zic pe viraje. Ce, nu crezi ca e la nivelul unui e90 tractoras cu 200kile mai grea si pneuri de iarna la pachet? pe viraje e chiar peste. 9 din 10 posesori de diesel au pneuri de iarna, cel putin olx imi demonstreaza asta, desi vad si in viata de zi cu zi la fel.0 points
-
Depasire rapida si ture sub 2000 nu este aceiasi depasire rapida de la peste bine peste 2000. O depasire se pregateste din timp cu turatia si treapta corespunzatore de viteza nu te bagi in depasire fara sa stii ca turbina e activa. Si crede-ma ca doar la peste 2000rpm turbina trage bine. Sub 2000 abia ce se deschid vanele.. Sa ne intelegem, depasirea inseamna intrarea pe contrasens intr-un moment prielnic si legal, cu intentia clara de al depasi pe cel din fata0 points
-
Parerea mea este sa mergeti pe cele mai bune produse aftermarket ! Sunt firme consacrate care chiar se pricep la ceea ce fac: Brembo, ATE, Lemforder, Corteco, Sachs, Bilstein, s.a.m.d Nu mai platiti marca la preturi duble sau mai mari, o faceti degeaba ! Chiar credeti ca o piesa originala tine de doua ori mai mult decat o piesa aftermarket de calitate ?0 points
-
Eu dețin un B57 pe un seria 3 F30 LCI 2018 și pana acum sunt foarte mulțumit de el. Am km relativ puțini și de aceia nu ma pot plânge ca ar fi probleme.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00