Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/22 in all areas

  1. Salut! Si eu aveam aceleasi probleme, atat la urcare abrupta cat si la coborare accentuata. Se poate sa fie si din lipsa ulei in cutie, dar si ceva garnituri dintre mecatronic si cutie. In functie de vechimea masinii/cutiei sunt cateva garnituri care imbatranesc si sunt oarecum "stiute" ca produc aceste probleme. Eu am schimbat acele garnituri + schimbul de ulei si au disparut de tot, plus o smucitura intre 2 -> 3 la prima pornire de pe loc. Poti citi topicul creat de mine pentru mai mult context.
    3 points
  2. Da,fac revizia in regie proprie ! Chiar acum urmează să o fac ,cu următoarele : - Ulei Liqui Moly top tec 4200 5w-30 (265 bidon 5l + 50 lei bidon 1l) - Filtru ulei Mann (49 de lei) - Filtru aer Champion (60 lei) - Filtru polen Champion (63 lei) Total 487 lei !
    1 point
  3. Primul semnal de alarma : nu sunt poze recente in anunt. Ce inseamna asta sa pui pozele de cand a cumparat el masina
    1 point
  4. da, adica expert esti, adica chiar stii vad, adica esti tehnic. poate a fost prea aiurea exprimarea mea) Da, vad ca sunt oameni tehnici pe aici iar eu ii subestimam). Greseala mea. scuze Pai am vazut ca ai explicat foarte tehnic mai sus, de asta am zis expert.
    1 point
  5. expert esti. imi cer scuze daca am vorbit aiurea in trecut. nu stiam ca sunt oameni tehnici pe aici...
    1 point
  6. Cauta pe Internet "BMW attachment 5 to SI B000113" - sau, pentru, mai multe rezultate: "BMW SI B000113". Vei afla ca prin 2014 BMW a redus intervalul de schimb ulei la 10.000 mile (16.000 Km) / 12 luni - cel putin pentru vehiculele vandute in US. Pe langa aceasta informatie, iata cateva alte teme de gandire conexe: s-a modificat brusc si in sens negativ, inainte de 2014, calitatea uleiurilor de motor, astfel incat sa fie necesara o astfel de reactie din partea BMW? de ce, la motoare identice, BMW recomanda in anumite piete sa se schimbe uleiul la 16.000 Km, iar in altele la 30.000 km? exista oare vreo legatura cu faptul ca combustibilii din Europa au un nivel mai redus de sulf, ceea ce implica mai putina contaminare a uleiului cu acid sulfuric? Oare combustibilii vanduti din Romania sunt mai "apropiati" de cei din US, sau de cei din EU? exista oare vreo legatura cu faptul ca pretul uleiului de motor este semnificativ mai mare in Europa decat in US, iar clientii europeni tind sa prefere masini cu intervale de revizii cat mai lungi, din motive de cost? de ce, atunci cand se identifica o problema de proiectare sau de calitate care afecteaza un anumit model, clientii din US beneficiaza de reparatii gratuite sau compensatii, iar clientilor din Europa li se prezinta degetul mijlociu pentru exact aceeasi problema? Si dezbaterea poate continua fara sfarsit. Priveste insa lucrurile simplu: schimband mai des uleiul, mentii motorul intr-o stare tehnica mai buna, dar ai cheltuieli mai mari de intretinere. Ia decizia care crezi ca este corecta, avand in vedere cazul tau particular.
    1 point
  7. E mai bine sa pui poze aici, sa beneficieze și comunitatea de soluția pentru problema ta.
    1 point
  8. De obicei, când se sparg culbutorii, se indoaie și axele iar în unele cazuri se crapa și suportul de axe. Sunt cazuri mai rare când se învârt lobii de pe axele cu came (sunt montați prin presare, nu sunt prelucrati din corpul axeler).
    1 point
  9. Salutare! Nu am mai verificat de ceva vreme forum-ul. De cand am scris ultima oara, adica acum 3 luni, am primit aprobarea la dosarul pentru rabla plus, chiar acum o saptamana si cam atat.. Inca nu am un numar de productie, dar la dealarul la care am plasat comandata mai este o singura comanda in fata mea, deci mai sunt sanse sa o primesc pana la finalul anului . In legatura cu configuratia pe care am ales-o as fi vrut sa pot atasa link-ul aici cu simularea, dar se pare ca a expirat chiar acum doua zile, avand o valabilitate de 6 luni (nu-mi vine sa cred ca a trecut atat timp). Astfel o sa listez aici ce optiuni am ales, dintre cele mai importante: model - i4 e40 Negru Sapphire + Sensatec perforat Cognac cu continut extins, Driving Assistant Professional (sanse mari sa nu mai fie valabil cand voi primi nr. de productie), Asistent Parcare Plus ( la fel ), BMW Drive Recorder, Pachet Business Class si pentru a beneficia de un range cat mai mare am ales jantele pe 17" aerodinamice (852). Pretul (cu TVA), dupa o mica reducere de 5% din partea celor de la BMW si cu tichetele rabla plus/clasic (2x masini vechi > 15ani & max EURO3) este de €48.000 Din ce am inteles, la Autocobalcescu, daca plasezi o comanda acum termenul de livrare incepe cu 2023 Q2.
    1 point
  10. Curentul ti-l poti produce cu panouri intr-adevar. In primul rand, tre sa ai panourile, daca nu le ai, mai pune intre 13-15 mii de euro, peste pretul masinii si adauga si un termen de livrare de vreo 6-8 luni pentru ele. 2. Daca este penurie de petrol, este si penurie de gaz, deci ce-i 3-5 kwp, s ar putea sa nu iti ajunga (sigur nu iti ajunge) pentru gospodaria ta: apa, caldura, apa calda, iluminat, dar apoi pentru masina 3. Din panouri, daca citisem bine, nu poti produce tot anul, si normal, ca mai ai nori, furtuni, noaptea, iarna, deci produci sa zicem 8 luni pe an, deci mai bagi si o mini turbina eoliana. 4. Pana acu, prin tarile din vest, nu s a prea pus problema petrolului, ci mai degraba a gazului, iar daca te ai fi documentat putin, ai fi vazut ca hu se vorbeste de a pune lacatul pe pompe ci de reducere iluminat stradal, inchidere baruri la ora 23, inchidere magazine la ora 18, reducere la minim la iluminat in cladirile administrative si muzee, deci daca vine "Noaptea lunga" ai sansa sa ju prea faci nimic nici cu una (termica) nici cu alta(electrica) P.S: Tesl Model 3 si Y sunt groaznice dpmdv. Da, sunt cele mai bine optimizate pentru partea de incarcare, dar interior minimalist e una, ce are Tesla, are o masuta de cafea cu o tableta pe ea, nu poti sa vezi viteza, practic orice ai face tre sa te uiti in rahatul ala de tableta. Pe langa asta, scaunele is la fel ca alea din RATB cand mergeam la scoala, acu 25 de ani.
    1 point
  11. Nu e fetish cu plasticele, daca suna la apasare suna si in mers. Nu am spus ca seria 3 e un bentley, dar comparativ cu tesla este
    1 point
  12. Dupa 150.000-200.000km se cam inegresc toate. Poate s-a crapat fagurele din filtru si scapa foarte putin, iar cu timpul se inegreste si toba.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.