De aproape un an ma tot chinui sa-mi schimb masina, ideal era un 530i sau 330i dar din cauza preturilor foarte mari nu am reusit sa gasesc nimic sa-mi placa. Asa ca momentan am ramas cu acest g30.
Deci :BMW 520d 190 cp,sport line, trapa, suspensia adaptiva, scaune sport, hi fi, navi mare .. cam 126 k km acum.
Il am de la inceputul anului, de la 123.000, de atunci am facut asa:
-detailing interior exterior, protectie ceramica la exterior, vopseaua pare originala, nu i-am facut si corectie
-la cateva zile de cand a venit s-a aprins check engine, ghinionul meu dar am scapat relativ ieftin, cu un schimb de sonda lambda oe ~ 1000 ron.
-capota nu se deschidea, un cleste ramanea blocat (cel care prinde capota), am reusit s-o deschid pana la urma si i-am dat din belsug cu wd 40, acum nu mai am probleme, probabil ca cei din afara deschid destul de rar capota :))
-scaunele erau destul de murdare, na fiind albe/crem. Le-am rezolvat la detailing dupa cateva ore de frecat.
-revizia era facuta inainte de vanzare, nu eram convins dar am cerut confirmare de la dealer si am si verificat filtrul de aer ca sa fiu sigur, cred ca o sa schimb doar uleiul in perioada urmatoare, de la revizie au trecut doar 4000 de km si cam 1 an.
Pe viitor m-ar tenta sa pun un volan de pachet m si sa schimb jantele cu unele pe 18, 245 de preferat toate. cele pe 19 (275 spate) mi se pare destul de mari pentru 520d. Aici nu prea ma decid la model, poate si upgrade la farurile adaptive, am vazut ca toti le cam au, pentru mine nu a fost o prioritate.
Am mai avut si un 320 i g20 timp de 2 luni, a fost interesant dar ca si platforma era sub g30, mi-a placut totusi benzinar, avea si un soft light, probabil pe la 220 cp, se auzea interesant, avea si pops ang bangs.
aici si lista completa de dotari :
https://bimmer.work/vin/w61320b6802691e5fc00a4e8d8d2b8e10/
si cateva poze cu g20 :D, l-am condus cam 1000 km