Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/22 in all areas

  1. Omul e pe filmul lui. Sa nu-i spunem careva ca de exemplu X6 M Competition are 21” pe fata si 22” pe spate ca ii stricam toata ziua
    5 points
  2. Problema este ca tu, @ghost89, ai spus ca doar iti dai cu parerea, dar, de fapt, nu-ti dai cu parerea si nici nu accepti faptul ca nu ai dreptate. Nu te cunosc, nu am nimic cu tine, dar tu incerci sa le impui oamenilor care au 4x4/xDrive sa-si puna cauciucuri de aceeasi dimensiune, chiar daca producatorul face o masina cu xDrive si iese din fabrica cu roti cu o anumita latime pe puntea fata si o alta latime pe puntea spate... toate astea doar pentru ca ai tu niste oameni care repara cutii de transfer si ti-au spus tie ca "nu e dom'le normal sa ai dimensiuni diferite.. de aia se strica" in loc sa iei in considerare lucruri cu adevarat importante care pot duce la o defectare prematura a cutiei... mai exact: un schimb de ulei al cutiei de transfer, felul in care a fost exploatata masina (daca a vazut numai omor la viata ei, atunci cat sa duca), daca au fost puse numai cauciucuri SH cu uzuri diferite si lista poate continua. Totodata, masinile sunt testate in diverse conditii cu acele dimensiuni de anvelope, iar tu sustii cu tarie ca lumea sa-si puna altceva fata de ce este trecut in certificatele de conformitate... deci: 1. sustii si punerea in pericol a oamenilor (te-ai gandit ca masina isi poate schimba comportamentul in urma punerii altor dimensiuni fata de ce recomanda producatorul?) 2. sustii si incalcarea legislatiei rutiere. In plus, esti foarte agresiv (in exprimare) in incercarea ta de a ne face pe noi toti sa-ti dam dreptate.. pana la urma tu ai venit aici cu vorbele altor oameni despre care nimeni nu a auzit.
    3 points
  3. Da, se masoara cu vacuum toate canalele si valvele, se inlocuiesc cele defecte. Solenoizii se masoara si la nevoie se schimba. Pentru a repara cateva probleme de constructie se poate monta aditional si un ZIP Kit de la Sonnax. Eu am facut operatiunile astea pentru masina mea pentru ca nu am gasit pe nimeni in Romania care sa ofere transparenta (toti vroiau 600-700eu dar nu ziceau exact ce fac). De atunci am mai ajutat mai multi oameni cu acelasi lucru, daca nu gasesti unde sa-l faci te pot ajuta (mai multe detalii pe PM). Poti sa incerci la Automatico si la Mercom, ei stiu ca reconditionau blocuri de valve!
    1 point
  4. In opinia mea, sunt (si) alte explicatii. 1. Sunt deja mai bine de doua decenii de cand exista o presiune continua pe producatori, de a realiza masini cu emisii cat mai joase de CO2. O parte a solutiei consta in reducerea frecarilor interne in motor, iar frecarea intre segmenti si cilindri consuma multa energie. In consecinta, au fost proiectati segmenti mai subtiri si care au o tensiune mai mica. Impactul cel mai evident a fost la trecerea de la M52 la M54. In fapt, ambele aveau blocuri motor si pistoane identice, dar M54 a venit cu noua generatie de segmenti "low tension". Si, odata cu ei, cu un consum de ulei semnificativ, in comparatie cu M52 - al carui consum era neglijabil. Totodata, a devenit mult mai important rodajul segmentilor in cilindri, in primele sute de km parcurse cu motorul nou-nout. Unii posesori l-au facut corect (majoritatea, probabil, in mod inconstient), altii nu. De aceea sunt situatii in care, din doua masini care au aceleasi tip de motor si rulaje similare, una consuma ulei iar alta nu. 2. O consecinta a pct. 1 este ca producatorii s-au trezit asaltati de clienti care se plangeau de consumul de ulei si invocau garantia. Solutia logica pentru a limita costurile aferente reparatiilor in garantie a fost declararea ad-hoc a unui prag destul de ridicat de consum de ulei considerat "normal". Acest prag nu are atat de mult de-a face cu normalitatea, cat cu tendinta tipului respectiv de motor de a consuma ulei. In buletinul de service SI B11 03 13 mentionat mai sus, limita de consum pentru N63 este de 0,83l la 1000 Km, pe cand la N55 este la jumatate: 0,42l la 1000 Km. Atat N63 cat si N55 au fost motoare din aceeasi "generatie" tehnologica, ambele turbo, ambele pe benzina. E drept, N55 s-a dovedit fiabil, in timp de N63 a fost printre cele mai nereusite motoare BMW din toata istoria lor.
    1 point
  5. Next level! Upgrade la faruri. Scos toate ornamentele, slefuite perfect si revopsite in negru mat. Inlocuire eyelid din fibra de carbon Inlocuire sticla. Inca nu este montată sticla, doar pusă de formă pentru a vedea dacă se potrivește la fix.
    1 point
  6. Mersi @bogdanmihaisavu, am sa incerc.
    1 point
  7. Ghost@ Tu confunzi anvelopa cu circumferinta rotii, cutiile de transfer sunt proiectate sa functioneze cu anumite dimensiuni ale rotilor, evident ca atunci cand pui anvelope mai uzate pe o punte, sau neconforme cu ce recomanda producatorul, adica alte dimensiuni se modifica circumferinta totala a rotii si de aici poti aparea probleme. Sunt o gramada de modele, ti-au exemplificat si colegii, care vin cu jante mai late mai spate, deci implicit anvelope mai late, nu poti pune aceleasi anvelope pe jante de diferite latimi.
    1 point
  8. Eu mă refeream la faptul ca se strica daca se pun gume cu uzuri diferite.
    1 point
  9. inca n-ai inteles ca stii prost si mai si semnalizezi? recomanda tuturor cu xdrive sa puna all season ca sa tai moţul la rahat.
    1 point
  10. Update: am înlocuit supapa EGR si problema a dispărut. Aveam o lista mare sa schimb pana sa ajung la cutie si am reușit pana sa ajung prea departe
    1 point
  11. Este ultimul quote pe care-l fac deoarece spamam thread-ul omului fara rost dar dat fiind faptul ca sustii ceva care este TOTAL eronat, ma vad nevoit sa-ti raspund. Lasi impresia ca nu intelegi cateva aspecte de baza. In cazul meu, nici daca as vrea sa pun aceeasi dimensiune fata-spate, nu as putea. Dupa cum am zis, J si ET sunt diferite fata-spate. Nu eu am proiectat masina, asa a venit din fabrica, totul este stock pe ea. Cum poti sustine si promova ca o masina xdrive functioneaza asa cum trebuie doar cu ... bla bla, ce zici tu acolo? Adica inginerii aia tampiti de la BMW, s-au trezit intr-o dimineata si au zis "hai sa gasim o varianta sa defectam cutiile de transfer ale unor sarmani cumparatori!" Cred ca faci o confuzie intre dimensiunea anvelopelor si dimensiunea rotii per total. Nu e gresit nici ce zici tu cu ROTILE de aceeasi dimensiune, nu cu anvelopele. Pe scurt, daca ai jante 8J, ET34 si pe fata si pe spate, nu poti pune marimi diferite la anvelope. In cazul asta da, poti spune pa cutiei de transfer. Dar daca ai 8J, ET 30 fata si 9J, ET 42 spate, povestea e alta. Anyway, fa cum stii tu dar cand afirmi ceva intr-un forum, e bine sa aduci argumente si explicatii logice pt ca mai sunt oameni care poate vor lua de bun ce zici tu... Bafta si numai bine! Initiator topic, scuze pentru deranjul din thread.
    1 point
  12. Salutare, De iarna am anvelope non-rft 225/50 r17 fata-spate xl bridgestone blizzak lm 005 si nu am avut nici o problema cu xdrive-ul. (si de vara tot non-rft si fara * am si nu am intampinat probleme). Am ~30.000 km parcursi cu anvelope fara rft si fara*.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.