Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/17/22 in all areas
-
Ok. Pai in capat e un pivot unde se roteste toata fuzeta rotii. In pivotul ala poate aparea jos ca de bila in locasul ei.. adica zgomot. Cu cat il depistezi mai repede cu atat mai bine! Apoi pe capetele celelalte ale furcii sunt doua bucse care la fel se pot uza in timp dar nu e la fel de grav ca pivotul! Bucsele se pot inlocui. Pivotul nu daca nu e prins in suruburi cu placa lui.. la bmw, mai rar.. (Altadata nu mai zambi daca pui o intrebare pe bune) Un multumesc ceva? Un buton apasat?1 point
-
Eu cred ca in viitorul apropiat/indepartat, fiind un N42, la varsta lui, nu are nevoie de inlocuit: garnituri pompa vacuum, corp filtru ulei,capac culbutori, eventual garnitura baie ulei, furtune/valva PCV, simeringuri supape(astea sunt un clasic), apoi sa mai verifici ce intinator de lant ai pe masina (modelul vechi, sau cel noi, mai lung). Eu am fost mai puritan, pe la 150000 am schimbat si distributie, nu mi-a parut rau, patinele aveau uzura (uzura ce apare datorita miscarii lantului, datorate intinzatorului scurt).Daca ai planuri de luna durata cu masina, ceea ce ar fi normal, avand in vedere starea ei( si daca ai garaj), eu le-as face toate odata, si as sta linistit. Chiar daca nu are 6 cilindri,eu cred ca in cativa ani cota ei va incepe sa creasca, e destul de greu sa gasesti ceva in stare buna, si va deveni raritate. La motor au fost schimbate distributia, garnituri si simeringuri supape. Ulei Liqui Moly 5w30. Acum am citit asta.....ciudat fumul la pornire; eu nu as pune altceva in afara de 0w40 in motorul asta, am mai incercat si 0W30, etc...insa cel mai bine ma inteleg cu 0W40.1 point
-
1 point
-
Da, probabil ca asa e :))) Imi mai zice si sotia (ea mai e cu astrele astea... :)) ), mi-a trebuit fecioara ca cica e ordonat. Abia acum vad ce inseamna OCD :))) As fi vrut eu garaj, cred ca nu mai ieseam de acolo, as fi mesterit toata ziua cate ceva dar, din pacate, inca nu am reusit sa cumpar o casa Exista chestia asta dar tot asa cu limitare la 225. Nici pe mine nu ma incanta sa le car la subsol dar tot e mai bine decat pe balcon :))) Din pacate, mie imi place sa mesteresc dar cel mai bine ma pricep la ce are taste. Daca-mi dai un strung si sa ma pui sa si fac alezare/frezare, etc, ce se poate face la un strung, o sa raman cu mai putine degete decat strictul necesar1 point
-
Problema este ca tu, @ghost89, ai spus ca doar iti dai cu parerea, dar, de fapt, nu-ti dai cu parerea si nici nu accepti faptul ca nu ai dreptate. Nu te cunosc, nu am nimic cu tine, dar tu incerci sa le impui oamenilor care au 4x4/xDrive sa-si puna cauciucuri de aceeasi dimensiune, chiar daca producatorul face o masina cu xDrive si iese din fabrica cu roti cu o anumita latime pe puntea fata si o alta latime pe puntea spate... toate astea doar pentru ca ai tu niste oameni care repara cutii de transfer si ti-au spus tie ca "nu e dom'le normal sa ai dimensiuni diferite.. de aia se strica" in loc sa iei in considerare lucruri cu adevarat importante care pot duce la o defectare prematura a cutiei... mai exact: un schimb de ulei al cutiei de transfer, felul in care a fost exploatata masina (daca a vazut numai omor la viata ei, atunci cat sa duca), daca au fost puse numai cauciucuri SH cu uzuri diferite si lista poate continua. Totodata, masinile sunt testate in diverse conditii cu acele dimensiuni de anvelope, iar tu sustii cu tarie ca lumea sa-si puna altceva fata de ce este trecut in certificatele de conformitate... deci: 1. sustii si punerea in pericol a oamenilor (te-ai gandit ca masina isi poate schimba comportamentul in urma punerii altor dimensiuni fata de ce recomanda producatorul?) 2. sustii si incalcarea legislatiei rutiere. In plus, esti foarte agresiv (in exprimare) in incercarea ta de a ne face pe noi toti sa-ti dam dreptate.. pana la urma tu ai venit aici cu vorbele altor oameni despre care nimeni nu a auzit.1 point
-
Omul e pe filmul lui. Sa nu-i spunem careva ca de exemplu X6 M Competition are 21” pe fata si 22” pe spate ca ii stricam toata ziua1 point
-
@ghost89 informatiile pe care le oferi sunt eronate. In certificatul de conformitate emis de BMW (de ex. la mine - f36 xDrive) sunt trecute dimensiunile corespunzatoare. Pentru jante pe 19" (cum am eu), pe fata, PENTRU A FI CONFORM, trebuie sa am 225/40/19, iar pe spate 255/35/19. Masina a plecat pe roti din fabrica cu dimensiunile de care ti-am zis. In acel certificat de conformitate dat de BMW sunt trecute toate dimensiunile aferente modelului de masina pe care il ai. Totodata, daca eu, de exemplu, imi pun si pe fata 255/35/19 si ma opreste cineva de la circulatie pentru a verifica rotile, atunci raman fara certificat.1 point
-
Usor sa nu faci vreun AVC, ar fi pacat Una e a-ti da cu parerea (asta o poti face pe camp), alta e a stii ce spui. Exista o vorba spusa de cineva " mai bine taci si pari ...dumb, decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu" Se simte frustrarea pe care o ai doar prin simplele afirmatii fara fond pe care le faci. Crede-ma, tu incurci metrul cu tona si cred ca fumezi patrunjel de nu vrei sa intelegi ce spun. Pentru linistea ta, ba da, masina asa a iesit pe portile fabricii. Arunca un ochi la poza de mai jos si daca reusesti sa intelegi ce e acolo, o sa vezi ca nu bat campii. Mno, eu sunt mai de gasca decat tine, tot iti urez bafta. De ce naiba sa ma enervez pe cineva care nu-mi face nici bine, nici rau @Romulus, daca tu consideri ca trebuie sa fiu "premiat", mi-o asum. Scuzele mele si-oi mai posta ceva cand voie mi se va da. Chapeau bas!1 point
-
Cum e asta, "am gresit, da' de fapt uite aici aveam dreptate, desi nu stiu despre ce vorbesc"? Asta e informatia pe care te bazezi? Un site rusesc cu informatii din 1900 toamna si tradus cu google translate intr-o romana aproximativa? Lasa masina omului in pace, ca e ok.1 point
-
Ooo.. ce frumusete! Hai ca a fost buna asta cu evacuarea :))) gen mai spala si tu evacuarea aia Sa te bucuri de ea.1 point
-
E benzina turbo, sef, e perfect normal. Ce anume te-a facut pe tine sa te astepti la o evacuare mai curata? Stii macar in ce regim merge un motor turbo pe benzina?1 point
-
Salutare tuturor, Acesta este masina mea - varianta pe scurt - Alpina B3 Biturbo. Varianta mai lunga ar fi o Alpina B3 Biturbo Switchtronic AWD din 2014 F31. Motor 3.0 biturbo benzina -410 HP - 600 Nm - ZF automata 8 trepte - tractiune integrala si suspensie adaptiva EDC. Lista de echipamente cuprinde urmatoarele: - head up display - faruri bixenon adaptiv si asistent faza lunga - tapiterie piele Montana neagra with red stiching and piping. - scaune fata electrice si incalzite si cu memorie la sofer. - Jante Alpina 20 inch vara si 19 inch de iarna. - trapa electrica panoramica. - insertii bord aluminiu (in locul celor de lemn care mi se pareau "batranesti" ptr o asemena masina). - Switchtronic pe spatele volanului. - sistem audio Harman Kardon surround cu 16 incinte. - sistem de evacuare Akrapovic cu clapete active doar pe modul "Sport" si "Sport +". Masina merge ca un vis - mai ales pe drumurile de aici - da, are numere de Danemarca eu fiind rezident aici. Consumul este unul rezonabil atat timp cat o tin pe modul "Comfort". In momentul in care o schimb pe Sport sau Sport + se schimba treaba. La drum intins si viteza relativ constanta (130 - 140) consumul este unul surprinzator de rezonabil (avand in vedere performantele motorului) : 8.5 - 9.0 litri/100 km. Consumul testat la multiple drumuri DK - RO cu mers agresiv pe autostrada mi-a iesit undeva la 8,7.1 point
-
E o problema cunoscuta la N43, se sulfurizeaza senzorul NOx din cauza concentratiei mari de sulf din benzina. Sulfurizarea forteaza DME sa mearga in "lean-mode" cu consum mare si erori pe sondele Lambda. Din cauza "lean-mode" (amestec egal de aer si benzina), bujiile se afuma, bobinele cedeaza si ulterior si injectoarele au probleme. Solutia este folosirea benzinei recomandate de BMW cu o concentratie de sulf de maxim 0.05%, pe la benzinariile noastre gasesti concentratie de sulf de 2-3%, am vazut la Lukoil acum ceva ani si 7%. Am avut si eu un BMW cu motorul N43 ceva ani in urma pe care l-am vandut exact din cauza asta. Cat a fost la mine de la 0 la aprox 90.000km am schimbat pe garantie de 2 ori sondele lambda, de 2 ori senzorul NOx si de 4 ori bujii/bobine/injectoare. Dupa ce a iesit din garantie pe cheltuiala mea am mai schimbat de 2 ori senzorul NOx si inca 2 seturi de bujii/bobine/injectoare. Ca o paranteza, de fiecare data cand ieseam cu masina in Europa si alimentam din Austria, Germania, Olanda, Franta, nu aveam nici o problema, eroarea de NOx disparea si masina mergea perfect cu un consum de autostrada de 6-7l/100km, in tara cu benzina locala aveam un cosnum de 14-16 autostrada si 20-23 in regim de oras.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00