Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/19/22 in all areas

  1. Stingatoarele ar trebui luate sa aiba cel putin un indicator de presiune sa ii stii starea macar viziual, chiar daca e expirat unul, il pastrezi.. ai doua (sa zicem); e super bine pentru situatii din astea. Decat DELOC.
    4 points
  2. Am comandat ornamentul la frâna de mână. Trimit și manșonul la retapițat în piele nappa și cusături stil //M.
    2 points
  3. Ar fi chiar fain sa se poata suspenda permisul pt cumul de pedepse. Pana una alta, m-am uitat la filmulet si am constatat cateva chestii: 1. tipa a condus chiar bine(nu-i iau apararea, nu zic ca e bine ce a facut, dar din ce se poate vedea in sectiunile din filmulet, a condus bine, nu s-a speriat, n-a scapat masina de sub control sau alte cele) 2. la 00:44 se vede dezavantajul de a avea o autospeciala undercover, soferul ce era deja in sens a fost un pic confuz pana sa-si dea seama ca aia e o masina de Politie, in misiune, si trebuie sa acorde prioritate, also, a fost confusing si pentru domnisoara cand autospeciala a pornit stroboscoapele din luneta. 3. la cum se misca "autospecialele", e clar ca au nevoie de cele 600 de BMW-uri Ce conducea domnisoara, E60? :))
    1 point
  4. Am avut stingătorul “original” care a fost pus de când era mașina noua si l am ținut pana acum 3-4 luni in mașina. Am zis sa l arunc ca sa nu mai stau cu doua, înainte sa l arunc l am golit. Nu mi a venit sa cred Cata pulbere a putut sa arunce, am făcut ceata in curte la munca..m am ofticat maxim, dar cine naiba se gândea ca mai merge ca nou. Avea data pe el 2008.
    1 point
  5. Sughita cutia daca montezi alte roti decat ce trebuie, sau daca ai diferenta mare de uzura intre fata si spate.
    1 point
  6. In București sunt mai mulți oameni “buni”, de aia nu coboară nimeni :))). Glumesc!
    1 point
  7. Penibil, pentru un cotet de doi bani vor sa infiereze romania Ba lake sef ia zi mai bine cum a ramas cu oamenii aia arsi in spitale, copii aia morti, tinerii aia de la concert , sa nu mai vorbim de covid si epoca post covid cand oricine are 30 de ani e deja un octogenar care poate crapa ca o bomba cu ceas in orice clipa Nu ai stingator.... asa si? Doua stingatoare, patru pt doua masini, nu mai bn iau unul deala pe roti sa il tin agatat dupa masina nonstop Da sa iasa in plm unu sa zica ceva....., ba penibililor da io cetateanul de rand cand sun si zic, x si cu y fac trafic de daia si daia, ala scoate p.de la produs, aia fura ...... cu ......si e mana in mana cu voi, cine raspunde ma la astea? Cine iese sa raspunda pt criza energetica, pt falimentul tarii, ati ramas in doua stingatoare, ba da cine raspunde de dezastrul din armata, de lipsa avioanelor de lupta, fregatelor, aparare antiaeriana si unde ne adapostim in caz de nevoie?
    0 points
  8. Salutare tuturor, Acesta este masina mea - varianta pe scurt - Alpina B3 Biturbo. Varianta mai lunga ar fi o Alpina B3 Biturbo Switchtronic AWD din 2014 F31. Motor 3.0 biturbo benzina -410 HP - 600 Nm - ZF automata 8 trepte - tractiune integrala si suspensie adaptiva EDC. Lista de echipamente cuprinde urmatoarele: - head up display - faruri bixenon adaptiv si asistent faza lunga - tapiterie piele Montana neagra with red stiching and piping. - scaune fata electrice si incalzite si cu memorie la sofer. - Jante Alpina 20 inch vara si 19 inch de iarna. - trapa electrica panoramica. - insertii bord aluminiu (in locul celor de lemn care mi se pareau "batranesti" ptr o asemena masina). - Switchtronic pe spatele volanului. - sistem audio Harman Kardon surround cu 16 incinte. - sistem de evacuare Akrapovic cu clapete active doar pe modul "Sport" si "Sport +". Masina merge ca un vis - mai ales pe drumurile de aici - da, are numere de Danemarca eu fiind rezident aici. Consumul este unul rezonabil atat timp cat o tin pe modul "Comfort". In momentul in care o schimb pe Sport sau Sport + se schimba treaba. La drum intins si viteza relativ constanta (130 - 140) consumul este unul surprinzator de rezonabil (avand in vedere performantele motorului) : 8.5 - 9.0 litri/100 km. Consumul testat la multiple drumuri DK - RO cu mers agresiv pe autostrada mi-a iesit undeva la 8,7.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.