..Crezi ca membri de pe forum sunt experti in reparatii pene cauciuc?
In principiu mergi pe ce iti spun cei de la centru de vulcanizat/reparat cauciucuri. Daca iti spun ca nu merge reparat atunci sa te gandesti mai intai ca ar putea incearca sa iti vanda cauciuc nou... asta ar fi prima suspiciune; iti spun din experienta pentru ca am mers la altii care ceilalti nu reparau ca ..explozie ca alea sau altele.. iar altii, reparandu-mi nu am avut niciodata probleme. De aceea am pastrat numerul de telefon al celor care fac treaba cu ratiune nu cu vanzare in cap.
De princiupiu ce e aproape de umarul cauciucului cu asfaltul, 1-2 cm acolo, aproape sigur o sa iti zica ca trebuie schimbat.. dar dupa alti nu. Si asta oricat de nou ar fi..
(Sa iti arat cat am mers (vreo 15k km cu un Michelin belit pe lateral si in interior cam 5-6 mm adancime X 2cm lungime intr-o bordura? Dar din nou, eu nu sunt Schumacher decat cand situatia o cere..)
A si e vorba in comentariu meu de cauciucuri normale, probabil mult mai riscante
Trage tu concluzia potrivita.
Iar daca te-au ajutat ideile expuse sa stii ca exista butonul multumesc pentru lungul comentariu de mai sus.