Salut,
a venit timpul sa ma despart de ce am considerat mereu ca fiind proiectul meu de suflet..
E vorba de un E46, 330d, EURO 4, fabricatie 2004, OrientBlau Metallic (de origine)
De cind o am, masina a "suferit" o multime de modificari, mai ales pe parte tehnica. Dupa parerea mea, asa ar fi trebuie sa se prezinte dpdv tehnic un model de performanta:
- 320 CP / 630 Nm , turbina hibrida, injectoare stock, intercooler custom
- evacuare facuta din teava de inox, diametru de 76,2 mm (3 inch), de la turbina la toba finala
- suspensie - EIBACH PRO KIT + bari de stabilizare fata-spate EIBACH
- jante RONDELL 0021 - 8,5J x 17" - ЕТ – 13 - FATA ; 10J x 17" - ЕТ – 15 - SPATE ; PDC 5x120
- kit ambreiaj Clutch Kit BMW OE 21207585994 - SACHS Racing ; Item number: 001243.999533D
- volant Flywheel (DMF) ZF SACHS - BMW 21207533924
- rulment de presiune Clutch Release Bearing, ZF SACHS
- punte spate complet reconditionata
- diferential spate, modificat, transformat in LSD cu kitul Racing Diffs
- inlocuit navigatia originala cu o navigatie ERISIN + camera marsharier + senzori parcare fata / spate
- valve roti cu senzori de presiune si temperatura
- becuri cu led MORIMOTO, faza scurta, faza lunga
- interfata D-Can legata permanent - face legatura intre masina si navigatie
- anvelope fata KUMHO - noi ; cele de spate sint uzate si ar trebui schimbate
- si multe altele
Pentru cine are rabdare, am pus intr-un pdf istoricul complet al masinii. Pentru ca fisierul e prea mare, am pus linkul catre el:
descriere, poze etc
Masina e inscrisa in circulatie, are ITP si asigurare valabile. Rovigneta a expirat.
Nu e perfecta optic sau tehnic. Oricit am incercat de mult sa o protejez, tot a incasat fel de fel de zgirieturi prin parcarile supermaketurilor. Iar pe parte tehnica, dupa ce i-am schimbat epuratorul. a ramas cu un fum albastrui, ce isi face simtita prezenta pina in 2000 rpm. Cum depaseste turatia respectiva, cum se potoleste..
PRET = 3700 EUR, fara marja prea mare de negociere. Nu fac schimb.
Cine e interesat sa o cumpere, sa-mi scrie in privat.