Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/22 in all areas

  1. Am aceeasi masina ca si tine, f30 330e, si ce pot sa iti zic despre revanzare, este ca nu vrea nimeni sa se atinga de ea. A mea are km mai multi 247k, dar incerc sa o vand din februarie (intermitent ce i drept) si mai nimeni nu a fost real interesat. Banuiesc si de ce, sunt sceptici in privinta fiabilitatii. Pentru mine e de departe cea mai economica/fiabila masina pe care am avut-o, pentru ca stau la casa si am drumuri predominant in oras de max 30-40km. Unde mai pui ca i-am facut si un stage 1 si am 342 de cai, mi se pare incredibil. Totul la 150 lei benzina pe luna
    2 points
  2. Dreapta jos, e o inima - in postarea oricui exceptand a ta, dupa click pe ea ai mai multe optiuni, multumesc, de acord.. Iti dai seama ca mi-a facut placere sa te rezolv cu o solutie daca am putut..
    1 point
  3. Pe mine m-ar ajuta si un buton apasat, ca altii ma invidiaza suficient, cel putin in trecut. Is la - 3000 cu reputatia iar eu le pun schema pe masa.. misto nu!?
    1 point
  4. E o combinatie - numarul de km, reviziile facuta la 30k mai toata viata ei si faptul ca e hibrida.Mai scade la pret, sau da-o la schimb la un dealer si ia altceva :)
    1 point
  5. Ar trebui sa ai acces la meniul original al masinii chiar si cu navigatia android. Parca era ceva de genul ca trebuie tinut apasat butonul de menu vreme de 3 secunde sau ceva de genul si intrai in meniul original. Nu sunt sigur cum dar sigur ai acces la softul original al masinii, asta daca ai avut navi inainte (adica sa ai un head-unit in bord).
    1 point
  6. Salut, Cred ca este ceva simplu, doar din setare. Incearca asa, daca nu ai facut cumva pasii astia:
    1 point
  7. Ce a zis @Bala, plus faptul ca muta poluarea concentrata din orase. Ceea ce as zice ca e important.
    1 point
  8. :offtopic: Eu n-am nimic cu ecologistii dar i-as trimite pe toti care iubesc natura, cand se mai iau de aia de produc energie de orice fel INTAI SA INTELEAGA CUM se produce, ce se poate stoca, sa invete despre eficienta vs pierderi si dupa aia sa vedem la ce mai ridica vocea! Impotriva a ce. Si asta nu la scara mica gen vehicole care sunt conduse dimineata si seara spre lucru, unde lucram fiecare.. adica nimic nu ma convinge ca faptul ca eu conduc 30-50 minute pe zi de doua ori, in afara orasului poluez de ar trebui sa imi pun cenusa in cap.. si sa imi golesc buzunarele ca zic unii.. Dar va rog sa nu ma contraziceti aici ca sigur o sa se supere mgi si nu vreau. Eu am sperat sa se inteleage ideea de inceput..
    1 point
  9. Man o sa le scoata pe toate stai linistit deja electricele incepsa fie din ce in ce mai "dese" banii trebuie sa ai ia de undeva, as zice ca in 2-3 ani platesti parcare si impozit ca la orice cotetz din asta clasic. Hibridul e scos deoarece acum sunt destul de multe .. o sa scota si scutirea de impozit cat de curand, sa vezi show cand o sa puna impozit si pe electrice sunt curios de ce o sa tina cont , as zice ca de capacitatea bateriei
    1 point
  10. Uite eu atitudinea asta nu o inteleg la cei care se doresc a fi progresisti si verzi (no offence). Daca un posesor de masina plug-in hibrid, merge electric zi de zi in oras. Si de cateva ori pe luna sau chiar an, merge cu ardere interna, nu e mai aproape de ecologie? Nu e mai bine sa sustineti o solutie de compromis decat una extrema? P.S. Nu sunt posesor de hibrid, sunt chiar porc de porc (SUV diesel) dar sunt curios strict de dragul discutiei. Toti fanii Gretei par sa deteste hibridele si hidrogenul, mai mult decat Dieselul. Nu ma deranjeaza cu nimic dar nu are nici un sens pentru mine.
    1 point
  11. :))) aici e mitul de fapt ca o hibrida consuma putin , iti spun ca e ireal , nu stiu cazul tau dar eu sub 17 nu scot , atat lua si seria 6 diesel , puterile sunt similare . Alt mit e ca intretinerea vs costuri e similara cu ce stiam noi de la motoarele termice , alternatoarele care incarca sistemele hibrid sunt alta tehnologie , mai costisitoare etc si multe alte piese la care cam toata industria chitaie . Deci mitul e pe la consum momentan , electricele la fel a fost bun mitul pana s-a scumpit curentul si toata lumea a fugit la hidroelectrica cat mai tine si schema asta . In mom asta e fix o alegere , ca e motivata de consum sau alte criterii , prima stat , panouri si parcare , impozit etc nu are importanta . Userul final isi da cu parerea si trage linie la final . Eu vad ca in mom asta inca se produc masini care nu au nici hibrid nici electric desi au anuntat o interzicere a lor . DIn cativa mari influenceri care fac reviewuri pompoase si capteaza audienta pe fb, Yt am avut sansa sa discut cu cativa . Reactia backdoors e ca masina e no fun to drive si aici vin , autonomia , sunetul ,feedbackul volan , sentimentul de motor termic dpmdv nu prea poti sa il inlocuiesti dar e practic in final si cam atat . Repet e o simpla parere ,la masini care sar de 350 hp deja e alta joaca ,eu nu am luat o hibrida pt alt motiv decat ca mi-a placut masina si ma bucur ca are motor termic, in final mai maraie ceva real la ea :))) Imi povestea unul de tesla asta noua , wow boom acceleratie etc , free ride ok si ? Dupa cam 2 luni s-a dus entuziasmul si a devenit boring , un stres sa o incarce etc . La fel si eu vad solutia hibridele , n-ai de ce sa arzi gaz in oras de pomana cu tonele . Stai cuminte pe electric si dai forja cand e cazul . Nu-mi spune absolut nimic faptul ca vor exista modele exclusiv electrice , la fel si noul Porsche Macan e doar electric , vor fi oameni care il cumpara si altii care nu .
    1 point
  12. Adevarul e ca un plug-in hibrid e mai complicat de folosit (in mod optim) decat o masina normala - chiar si decat un mild hibrid. Dar e un pas bun spre electrice, care sunt si ele ceva mai complicat de folosit decat o masina pe combustie.
    1 point
  13. Nu suna, este cea mai complicata. Fata de una care este doar electrica sau doar ICE. Motorul ICE al unei hibride foarte probabil poate fllosi modul cel mai eficient care probabil e un mix intre electric si motor cu aprindere interna, DDE-ul decizand care motor si cand. Cam asa ceva, pana ajungem sa ne dam cu baterii facute din nisip si doar din siliciu. daca vreodata.. Submarinele pot fi si nucleare..
    1 point
  14. Firele pentru oglinda sunt cele 3 de mai sus, cu pinii aferenti. Restul firelor sunt pentru alte functii. PIN1 - PIN65 (LM) - modul lumini PIN3 - [PIN28/Connector X11012] / FUSE F89 - in portbagaj (siguranta de 5A) PIN10 - GND - oriunde gasesti masa. Daca nu ai avut optiunea, trebuie sa tragi toate firele.
    1 point
  15. Salut. Masa este aceeasi si in portbagaj si in bord si in compartimentul motor. Deci nu ai ce masa sa cauti in portbagaj. Cel mai apropiat loc este panoul de sigurante -adica in torpedou. Ce ai citit la un moment dat probabil se refera la un fir care se leaga de lampa de mers cu sptele. In momentul in care pui masina in "R" oglinda isi modifica luminozitatea chiar daca ai lumina puternica in spate.
    1 point
  16. PIN1 - PIN65 (LM), PIN3 - [PIN28/11012] / FUSE F89, PIN10 - GND
    1 point
  17. Eu cand am schimbat din greseala, din pacate diferentialul la mine, m-am luat (babeste; de fapt am citit pe alte forumuri ce e de facut sa nu gresesc..) dupa numarul de suruburi de pe placa din spate a diferentialului si am luat raportul de transfer si PN din realoem si cu alea am cautat diferential. S-a potrivit perfect si l-am pus pe ala ca avea km mai putini... am unul de rezerva in garaj. Uleiul ce se pune este 75W90, daca nu este diferential limited slip..
    0 points
  18. @lospa alin , germanco isi exprima dubiile strict in privinta pompei fara legatura cu distributia. Cand pica lantul cu roata pompei nu e vina pompei ci e vina felului cum a fost montata roata dintata. @germanco nu m-as ingrijora. Foarte probabil schimburile frecvente de ulei probabil prelungesc si viata pompei. Timpul de viata e greu de estimat pentru ca viata ei depinde de lantul si numarul de turatii.. deci totul fiind inca mecanic doar calitatea materialelor folosite ii prelungesc viata. Nu stiu ce ar putea bloca pompa de ulei daca nu calitatea uleiului.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.