:))) aici e mitul de fapt ca o hibrida consuma putin , iti spun ca e ireal , nu stiu cazul tau dar eu sub 17 nu scot , atat lua si seria 6 diesel , puterile sunt similare . Alt mit e ca intretinerea vs costuri e similara cu ce stiam noi de la motoarele termice , alternatoarele care incarca sistemele hibrid sunt alta tehnologie , mai costisitoare etc si multe alte piese la care cam toata industria chitaie . Deci mitul e pe la consum momentan , electricele la fel a fost bun mitul pana s-a scumpit curentul si toata lumea a fugit la hidroelectrica cat mai tine si schema asta . In mom asta e fix o alegere , ca e motivata de consum sau alte criterii , prima stat , panouri si parcare , impozit etc nu are importanta . Userul final isi da cu parerea si trage linie la final . Eu vad ca in mom asta inca se produc masini care nu au nici hibrid nici electric desi au anuntat o interzicere a lor . DIn cativa mari influenceri care fac reviewuri pompoase si capteaza audienta pe fb, Yt am avut sansa sa discut cu cativa . Reactia backdoors e ca masina e no fun to drive si aici vin , autonomia , sunetul ,feedbackul volan , sentimentul de motor termic dpmdv nu prea poti sa il inlocuiesti dar e practic in final si cam atat . Repet e o simpla parere ,la masini care sar de 350 hp deja e alta joaca ,eu nu am luat o hibrida pt alt motiv decat ca mi-a placut masina si ma bucur ca are motor termic, in final mai maraie ceva real la ea :)))
Imi povestea unul de tesla asta noua , wow boom acceleratie etc , free ride ok si ? Dupa cam 2 luni s-a dus entuziasmul si a devenit boring , un stres sa o incarce etc . La fel si eu vad solutia hibridele , n-ai de ce sa arzi gaz in oras de pomana cu tonele . Stai cuminte pe electric si dai forja cand e cazul . Nu-mi spune absolut nimic faptul ca vor exista modele exclusiv electrice , la fel si noul Porsche Macan e doar electric , vor fi oameni care il cumpara si altii care nu .