Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/22 in all areas

  1. Dupa cum mi s-a comunicat un VIN de 330e iPerformance sedan, o sa postez ocazional pe acest topic tot ce gasesc interesant si util din documentatie, documentat pentru cei interesati de aceste hibride. "Battery recharging intervals for booth vehicles, battery charging calendars and battery tags 12V battery and high-voltage battery unit, all models: Due to the self-discharging of the vehicle battery (12 V battery, high-voltage battery unit) and vehicle standby current (if the vehicle battery was not disconnected from the vehicle electrical system), the vehicle battery is discharged slowly, but continuously. If the vehicle battery is not recharged for an extended period of time, it will be damaged. This will result in a premature battery failure. To maintain the quality of the vehicle battery in standing vehicles, it is necessary to recharge this vehicle battery regularly. - 12V battery connected to the vehicle electrical system: 6 weeks (1 month and a half) All vehicles without BMW i and Plug-in Hybrid PHEV: Continuous disconnection of the 12-V battery from the vehicle electrical system by removal of the ground cable to the 12 V battery or by switching off of the fitted battery master switch, if installed: 12 weeks (3 months) High-voltage battery units: every 6 weeks or when Message "Charge status: Low" will be displayed in the instrument cluster, High-voltage battery charging via Charging cable.
    2 points
  2. Pret 599 EURO Set jante aliaj originale BMW style 642 pe 18” Distanta intre prezoane: 5 x 112 8J x 18 - ET 30 DOT 4416 Jantele sunt CA NOI. Sunt echipate cu cauciucuri de vara Bridgestone, dimensiuni 245/50/18, dintre care 2 cauciucuri au profil aproximativ 5 mm, iar celelalte 2 cauciucuri au profil aproximativ 4 mm. DOT 09.2019 si 35.2018 Jantele sunt echipate si echilibrate de fabrica. (inca sunt la prima echipare) Senzorii de presiune si capacele centrale sunt incluse in pret. Nu sunt strambe, sudate sau revopsite. Tara de provenienta: Germania. Nu au fost rulate pe teritoriul Romaniei. Predare personala in Alexandria (fara costuri de transport) si livrare prin curier in restul oraselor. Nu sunt interesat de schimburi. Nu vand jantele sau cauciucurile separat. Multumesc! Pt poze suplimentare PM si va trimit pe whatsaap.
    1 point
  3. auxiliary heater vs independent park heating auxiliary heater functioneaza independent de dorintele conducatorului auto si doar cand motorul este pornit + temperatura exterioara este de maxim 5*C. Nu vei obtine incalzire rapida in habitaclu, deoarece sistemul este ocupat sa ajute circuitul de racire al motorului sa ajunga la temperatura optima de functionare (aprox. 78-84*C). independent park heating functioneaza doar programat si doar cand motorul este oprit. Daca in timpul programarii/functionarii pornesti motorul, functia se dezactiveaza automat... si se reia incalzirea lichidului din intreg sistemul de racire pana la temp optima de functionare a motorului.
    1 point
  4. Fac o mica corectie, Verstappen a castigat la Monaco in 2021. Am scris ca nu ar fi urcat pe podium pana anul asta si clar nu e adevarat. Altfel, intr-adevar pare ca i s-a urcat la cap, o fi el campion, dar e campion fiindca o intreaga echipa de oameni i-a oferit tot ce trebuie, inclusiv o strategie buna. Asa ca atunci cand aceeasi echipa iti cere ceva, poate e bine sa mai si asculti. Totusi la fel de adevarat e ca nu am de unde sa stiu cum e sa fii pilot de F1
    1 point
  5. Incalzirea independenta/stationara: Consum : 0.67 l/h ... 0.30 l/h, depinde de model(B/C/D etc) si ce temp ai setat pentru incalzire. Ventilatia in habitaclu nu porneste pana ce temp. lichidului nu a ajuns la minim 30*C. Ventilatia va functiona pe recirculare. Nu incalzeste tot lichidul de racier din motor, ci doar circuitul radiatorului din habitaclu. Nu poate fi pornit daca tensiunea este mai mica de 9.8V/mai mare de 15.5V, nivelul de combustibil in rezervor este sub o anumita limita. Limita de functionare este de 15 minute, la unele modele se poate programa pana la 30 minute. Se opreste automat cand se atinge in habitaclu temperature setata. La temperaturi sub 16 °C, sistemul poate fi setat să se pornească automat la un moment(la o anumita temperature exterioara) dar poate fi pornit manual la orice temperatura(max.30°C).
    1 point
  6. Am un bmw 525d e39 si la acceleratii puternice se aprinde uneori martorul dde si intra in limp mode(abia trage,motorul se aude ca un tractor).In majoritatea cazurilor se intampla la viteze intre 80-120km/h si cand turatie trece de 3000ture.Daca de exemplu am 110km/h si o tin pe la 3000ture si incep sa accelerez puternic nu se mai aprinde dde urca perfect.Am facut diagnoza cu dis si injectoarele sunt in regula(acolo spune ca pot fi intre -5 si +4, iar la mine cel mai prost injector are -1 restul sunt aproape de 0).La diagnoza apare ca eroare rail pressure control.In momentul in care se inregistreaza eroarea pe tester pompa de sub masina are 3,3-3,5bari.Masina cand merge la relanti tremura usor si uneori porneste un pic mai greu(am observat ca se intampla asta cand e rezerva aprinsa).Precizez ca are cutie automata. Astept sugestii nu stiu ce sa ii mai fac.Am schimbat filtre, ulei.
    1 point
  7. Update: mi-am mai luat doua la fel, 225 55 17 . O zi buna tuturor!
    1 point
  8. Salut, webasto nu "baga" aer ci incalzeste apa din circuitul de racire al motorului, aerul este bagat de sistemul de ventilatie al masinii in functie de cum este setat acesta la momentul cand activezi webasto. Pornirea automata se face de la 5 grade in jos ajutand la incalzirea motorului si a habitaclului. La 75 grade el intra in standby nemaifiind necesara functionarea lui. In caz ca ai probleme cu termostatele si nu atingi acea temperatura in regim de functionare, webasto va ramane activat si va consuma inutil combustibil. Pe timpul verii este indicat sa fie pornit manual la anumite intervale de timp ca sa previi blocarea pompei de apa si a ventilatorului camerei de combustie. Zile bune.
    1 point
  9. Pe mine m-ar ajuta si un buton apasat, ca altii ma invidiaza suficient, cel putin in trecut. Is la - 3000 cu reputatia iar eu le pun schema pe masa.. misto nu!?
    1 point
  10. oricum o dai tot o alternativa de costuri e din moment ce discuti despre parcarea gratis , probabil impozitul auto si in final costul combustibilului . Intr-un final se ajunge acolo si pe autostrada vezi masini capabile mergand cu maxim limita legala sau chiar sub ,nu ca ar fi ceva rau , strict pt oras o hibrida in care ai si ceva mers full electric imi pare ok . La drum cel putin eu , fac ceva pe ea de economie si imi place sa mai ard pedala si sa ma bucur de masina , nu sa stau cu ochii pe baterie sau alte chestii . Probabil in viitor vor ajunge la autonomii f mari si un cost asemanator cu alimentarea clasica de acum ,moment la care nu o sa mai conteze ce ai sub capota , vor fi cam toate electrice , hibride si ce vor mai inventa . Atat cat mai exista placerea clasica zic sa o folosim la maxim :))
    1 point
  11. In conectorul acele este alimentarea, adica firul de +. Se conecteaza la pinul 3 din oglinda. Vezi daca acelasi fir din portbagaj (combinatie de culori de pe el) ai si la oglinda, unde o montezi. Apoi verifica ca ai tensiune pe el. Masa e la 31 in oglinda conform TIS. Impulsul iese pe pinul 65 din modulul de lumini si intra in pinul 1 din cel al oglinzii..
    1 point
  12. Nu vreau sa starnesc un razboi de pareri pro si contra... dar e92 este "ultimul mohican" din ce a fost BMW odata !!! clasic si frumos... servo adevarat, tinuta de drum, comenzi barbatesti, etc ! simti ca mergi cu o masina adevarata... calci soseaua, auzi motorul si suieratul aerului, selectezi vitezele, comenzile sunt ferme si putin greoaie... nu ca modelele actuale unde cel putin eu am senzatia ca merg cu un simulator nu simt si nu aud nimic. dar, ce stiu eu... sunt poate batran si invechit !!! succes si drumuri bune cu noua masina !
    1 point
  13. si povestea achizitiei Am facut un shortlist de pe mobile, cu gandul sa merg sa vad si sa cumpar atunci cand am 4-5 in lista, in raza de max 150 km. Am rezervat bilete la avion - am zburat la Dortmund (160 lei) intr-o dimineata de miercuri, si hai cu vizionarile - am discutat marti cu vanzatorii, si am planificat primele 4 vizionari, in zona Dortmund. Nici n-am aterizat bine si am inceput cu stangul - a doua de pe lista s-a vandut (interior M3, sub 100k km, intretinuta ca la carte - inclusiv preventiv; era de 2 zile la vanzare); cu o seara inainte sa daduse si un 330d care imi placea (a 4 din lista). Pt un alt 330d foarte dotat nu imi raspundea neamtul la mesaje / telefoane (probabil datorita nr de romania) - avea 110k km, ACC, sonorizare Individual, rear drive cu caseta directie hidraulica, m paket complet, etc); era vreo 20k euro, dar as fi dat. Am vazut prima masina de pe lista, la Bielefeld, ce dezamagire; in poze si filmulete arata f bine, teoretic avea 145k km, dar in realitate cred ca avea peste 250k km; volanul jupuit, un huruit dinspre motor, jale. Bineinteles vanduta de un turc. Am zis pas gratios, si am plecat inapoi spre Dortmund. Am vazut apoi un 330xd din Essen, nu prea m-a incantat; cam putine dotari, si parca nici nu mergea ok. Cam dezamagit dupa prima zi, am pornit spre sud cu trenul, si am ramas peste noapte in Frankurt. Din tren am vorbit cu urmatoarele 3-4 de pe lista (1 zona Frankfurt, una Stuttgart si inca 2 pe langa Munchen - departe rau de Dortmund, 600km); cea din Frankfurt era rezervata, cea din Stuttgart nu avea deloc navi, nu prea ma incantau; cele din Munchen se puteau vedea abia sambata...seara pe la 8 a aparut un anunt cu un 320 xdrive in Mainz, dar fara poze; nu prea doream xdrive (desi toate xdrive au caseta hidraulica, si doar 10% din rear drive au. Asa ca joi dimineata m-am trezit destul de nehotarat; am zis hai totusi sa o vad pe cea din Mainz, era la 45 min de mers cu trenul. In tren am facut si 4 programari, sa vad 2 GLC si 2 G20, dar nu prea as fi dorit sa dau 30k pt o masina, si eram inca cu gandul la E92. Am ajuns la dealerul din Mainz (are 4.8 rating pe mobile); mi-au zis ca inca nu au ajuns actele, si ca nu are numere, deci nu se poate face drive test; arata foarte bine la interior, impecabil chiar; mult mai bine decat orice E92 vazusem in ultimul an; cam ca o masina de maxim 2-3 ani bine intretinuta. Probabil masina de weekend, tinuta in garaj. Motorul se auzea bine, cat am mers prin curtea lor nu am auzit zgomote suspecte de pe la motor sau suspensie. Mi-au aratat istoricul de service in reteaua BMW, toate interventiile facute in retea, inclusiv schimb de roti si refill lichid parbriz; are distributia deja schimbata. Am scos un istoric de daune de pe carvertical - doar bara spate revopsita prin 2012. Nu stiau cand vor avea actele, abia o luasera cu o zi inainte la buy back, asa ca am plecat desumflat, nu puteam sa stau prea multe zile in zona sa astept. M-am urcat in tramvai, cu gandul sa ma duc sa vad GLC si G20, si sa iau una. Dar norocul mi se schimbase, si dupa 3 statii de tramvai ma suna de la dealer sa imi zica ca tocmai au venit actele - m-am intors, am negociat 500e la pret, am platit, inclusiv pt numere zoll; apoi a doua zi (vineri) am luat masina si am plecat spre Ro. Primii vreo 50 km am mers destul de incordat, nu am trecut de 110kmh, ascultand atent la orice zgomot; am trecut de aglomeratia din jurul Frankfurt, am trecut de 120kmh, si BLING "4x4 error" cu galben in bord ; am inceput sa injur xdrive...din fericire nu era nimic serios, nu dadea niciun semn de mers anormal; am rezolvat usor in bucuresti - geometrie + recalibrare senzor unghi roti. Dupa inca vreo 100km cu avertizarea de 4x4 in bord (la benzinarie la oprire motor a disparut, apoi a aparut imediat ce am trecut iar de 120kmh), iar ma relaxasem; si BLING inca o avertizare in bord: please change rear brake pad, 1000km aveam 1800km de mers pana la bucuresti, dar am ajuns acasa cu inca 300km, si in total am facut 2200 km pana le-am schimbat (mai aveau cam 1 mm, uzate serios). Am oprit peste noapte la Regensburg, apoi a doua zi am facut 1200 km, pana la Sibiu; o placere sa o conduci, directia hidraulica imi place mult mai mult decat cea electrica; suspensia e cum trebuie, cu cursa mai degraba scurta dar bine amortizata, fara sa fie incomoda; motorul 20d e suficient pt ea, pana in 170-180kmh nu gafaie; consumul foarte bun, 5.5 l medie pt tot drumul, desi Nadlac - Sibiu am mers repede (pana la Nadlac media era 5). In concluzie sunt multumit de achizitie, imi place mai mult decat F31 (nu discutam de motor, si nici de farurile led adaptiv, mult peste cele xenon de pe E92). De 15 ani imi doresc un E92, e masina pe care mereu am admirat-o; am zis ca e cam ultima ocazie sa iau una cat de cat ok, cu care sa merg 3-4 ani; F31 mi-a placut mai putin decat F11 care la randul lui mi-a placut mai putin decat E91. G20 era o idee mai ok la condus vs F31, dar nu merita cei 15-20k euro de dat in plus vs E92, mai ales ca se conduce mai putin pe gustul meu decat E92 - mie imi place directia sa fie cat mai rigida, si sa simti prin ea orice pietricica de pe drum; la fel, suspensia sa fie scurta si rapida, sa transmita mai bine drumul, fara sa fie inconfortabila; da, motorul + cutia sunt mai galagioase si mai putin rafinate, dar pot sa traiesc cu asta - prefer o masina mai putin rafinata, dar cat mai orientata spre sofer.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.