Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/22 in all areas

  1. Nu este normal sa ai sunete la roti.Si aici nu ma refer la sunetele acele de plăcute. Te gândești că este viata ta și alor alți participanți la trafic.Cand iti achiziționezi un automobil de 100k cauți siguranță și comfort. Și nu îmi doresc sa rămân fără frane sau direcție în timpul mersului.
    1 point
  2. Am menționat în topic elementele care au fost schimbate ( evident cu nu toate odată.Prin eliminare.Acel sunet se aude ca și cum freacă ceva ..nu este acel sunet de blocare plăcute sau acel scârțâit. Repet acel sunet se aude doar când trec peste o denivelare ( gen limitator de viteza ) cu piciorul pe frană. Doar atunci face.Si mai apare când parchez gen o parcare cu fata laterală în viraj acționând frana. Te referi la acele tăblițe de blocaj a plăcuțelor?
    1 point
  3. Acum am vazut ca tu il pornesti din modulul GSM, asta e cauza pentru care nu porneste panoul de clima si aeroterma. Ca sa mearga corect trebuie sa imperechezi o telecomanda Telestart T60 sau T90 cu CAS-ul masinii tale. Cand comanda de la telecomanda ajunge la CAS este el responsabil de pornirea webasto, panou clima si aeroterma. E singura modalitate prin care masina "stie" ca webasto e pornit, cad il pornesti din modulul GSM, webasto porneste dar nu stie sa ii spuna si masinii ca e pornit sa activeze clima/aeroterma. In alta ordine de idei, verifica pe configuratia ta ce capacitate de baterie e necesara cand ai webasto. Tin minte ca cu ceva ani in urma la un astfel de retrofit la un E70 a fost necesar sa schimb bateria cu una AGM de capacitate mai mare (desigur codata pe masina). Cu bateria originala de capacitate mai mica mergea 2-3 minute si se oprea. Webasto nu porneste daca: - exista eroare pe bujia de aprindere - rezervorul este la minim, adica ai martor de combustibil putin aprins in bord - bateria masinii este sub 11.8V
    1 point
  4. Cama aceiasi problema ar putea fi. Trebuie verificat vizual circuitul de racire si unde se gaseste o valva actionata electric aceea poate fi suspecta. Daca masina are de la zone duble in sus de incalzire, la fel si numarul de valve de verificat. Ii ieo codul, il scrii pe google si prin google afli daca e valva sau altceva, asta daca nu ai acces la documentatie.
    1 point
  5. Ar mai fi arcurile de etrieri. Bmw recomanda schimbarea la 4 ani. Vreo 15 eur bucata.
    1 point
  6. Pai bateria nu pica de una singura; ea e un fel de buffer intre alternator si instalatia electrica. Tensiunea nu pica decat daca alternatorul nu-si face treaba. Nu stiu ce e interesant ca totul pare normal. O sugestie, schimba bateria cu alta noua, stiuta buna. Alternatorul cand nu mai incarca te asigur ca te va anunta in bord imediat. Singurul semn prematur ca alterantorul se strica este zgonotul de rulmenti uzati. Cand se duc periile colectoare esti anuntat in bord cum am zis. Ar putea fi si DDEul; apa, bug de soft..
    1 point
  7. Update: mi-am mai luat doua la fel, 225 55 17 . O zi buna tuturor!
    1 point
  8. Salut, esti pe langa subiect, este vorba de pompa VP44 care are senzor de citire al turatiei in corpul pompei. Se desface electronica si se schimba senzorul. Treaba atat de mecanic cat si de electronist. Numai bine.
    1 point
  9. Probabil ca e cazan cu pompa rotativa VP44, sigur nu e 2002 :). Sfatul meu e sa te duci la un atelier de pompe de injectie ca nu se schimba asa usor senzorul ala, e in pompa si conectat la partea electronica a pompei.
    1 point
  10. Pentru ca imi place super mult masina asta si m-am hotarat sa o mai tin ceva timp, mi-am luat inima-n dinti si am facut upgrade-ul interior pe care il visam de mult: trim-urile din carbon de X5M. Pentru consola centrala, pentru ca nu exista trim-uri laterale din carbon, am optat pentru knee pad-urile de X5M / X6. Desi cunosc destui oameni priceputi care ar fi putut imbraca in carbon niste trim-uri "normale", am preferat sa raman pe piese OE. Rezultatul, din punctul meu de vedere, este demential. Imi vine sa-mi gasesc de facut drumuri cu masina doar ca sa ma uit la trim-urile alea Am incercat sa comand si piesa din carbon de la schimbator, insa din pacate se pare ca nu mai exista nicaieri, aparent a fost scoasa din productie. Deci daca ma poate ajuta cineva cu una, voi fi etern recunoscator.
    1 point
  11. Ai deschis carcasa DDEului sa te uiti bine daca nu a intrat ulei sau sa se fi acumulat condens.. Electronica si apa, lichidele nu sunt deloc "prietini".
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.