Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/24/22 in all areas

  1. Salut, schimbul de ulei la 30k e unul dintre factori, dar cel mai important este cost reduction, compara un lant de E39 cu unul de F10 si vei vedea de ce se alungesc si se rup. Acelasi lucru este valabil si la plastice, garnituri, etc.
    2 points
  2. Spune i Bimmer :)), nu accepta sfaturi de la altcineva, eu ma abțin!
    1 point
  3. E firesc, presiune mai mare facuta de pompa de ulei pentru ca motorul are ulei mai mult. Pentru restul ti-au raspuns colegii bine de tot. La treaba din nou.
    1 point
  4. Te cred. Singura explicatie plauzibila gasita de mine a fost faptul ca injectoarele piezo se pare ca au presiune si pe retur si de aceea masuratoarea/aprecierea cu eprubete este probabil imprecisa tocmai din cauza asta.
    1 point
  5. Mai e si partea legislativa... daca esti oprit in trafic de politie si vrea sa-ti verifice si dimensiunile rotilor (eu de 2 ori am patit-o sa fiu oprit strict pentru acest lucru, desi eram cu dimensiunile date de producator si trecute in CIV), atunci iti iei amenda si ramai si fara certificat. Cel mai bine puneti-va pe masini ceea ce recomanda producatorul si ce e trecut in certificatul de conformitate sau CIV.
    1 point
  6. Din ce am auzit si experiențele de pe forum, care sunt putine in comparație cu cele care nu sunt pe forum, recomandarea mea este sa schimbi neaparat si pompa de ulei.
    1 point
  7. La injectoare piezo nu este concludent testul
    1 point
  8. Pot sa intreb de unde ai informatia ca doar 5% ar fi diferenta la un injector nou calibrat dar ne-inregistrat. Cum e cazul tau. Ai incercat in ISTA sa faci inregistrarea injectorului nou? Ai incercat sa contactezi producatorul si sa le spui ca ai incercat sa inregistrezi injectorul lor si nu a mers, si ce trebuie facut ca sa fie acceptat? Cum mintea mea e "setata" undeva pe OSD, toleranta de 5% cand e nou poate creste si da nasol cand inca 5% sau 7-8% procente se adauga celor 5 (din start) datorita uzurii acumulate. Si atunci devine peste 10%.. in timp. Pai nu? Sa nu uitam niciodata ca tot ce se intampla IMPORTANT si esential motorului se intampla in camera de ardere...
    1 point
  9. Nu exista sa se poate afla cantitatea cenusii din DPF prin vreun software. Totul este apreciat (ESTIMAT) prin diferenta de presiune din filtru in combinatie cu "viata" filtrului pe masina/ numarde km, astea doua sunt bagate intr-un algoritm si asa se face o estimare. Si mai mult, as putea spune cu, certitudine ca am urmarit la un B47 cum simpla crestere in ture a motorului pe autostrada CRESTE cantitatea de noxe depozitate. De indata ce se merge "normal" pe la 2000 rpm cantitatea se diminueaza. Totul se intampla prin schimbarea diferentei de presiune din filtru care este permanent monitorizata. Cred ca ai primit raspunsul imediat sub intrebarea ta. Confirm ca asta am vazut si eu vizavi de presiune atmosferica. E firesc ca totul sa se calculeze si in functie de presiunea atmosferica pentru ca si arderea, sau amestecul mai bine zis este calculat in functie de presiunea atmosferica. aceasta influienteaza calitatea aprinderii, in functie de cat de dens sau rarefiat e oxigenul in atmosfera.. desigur rapoartele se schimba cand o anume presiune trebuie urmarita cand motorul scoate gaze arse, nearse.. o alta diferenta de presiune (din filtru) trebuie urmarita..
    1 point
  10. Corect. Buna observatia. Mai umblu si la un B47. De aceea pun atatea intrebari. Pentru ca imi pun intrebari si nu ma las pana nu aflu tot ce se poate sti; si pentru altii.
    1 point
  11. M47 are Bimmer, din ce știu eu, daca nu cumva si a luat alta mașina. In rest, ai dreptate, știe foarte bine detaliile tehnice si te poți baza pe ce îți spune.
    1 point
  12. Senzorul de ax cu came este chiar langa un injectora caruia trebuie sa ii scoti conectorul ca sa ajungi la el, asta desgur dupa ce in prealabil ai dat la o parte capacul motorului. Senzorul este prins doar cu un surub care se va strange ulterior cu 3,6 Nm, adica nu foarte strans deloc. Capul surubului este modelul T, acolo undeva un T25-T35, manualul nu spune, dar se vede. Iar senzorul de la arborele cotit, daca masina are cutie automata trebuie dat jos racitorul de ulei al cutiei de viteze automate. Asta e ce se face in plus fata de manuala. Totusi ca sa ajungi la el trebuie dat scutul motorului si o placa (patratoasa, care e chiar pe centru masinii dedesupt) de rezistenta zic ei, care e prinsa in 4 suruburi. in spatele ei (la manuala dar si la automata) este senzorul cu pricina. Senzorul de arbore se va strange cu 4,6Nm. Mecanicul acela ti-a zis ca trebuie sa dea jos racitor cutiei automate? Desigur daca masina are cutie automata. Nu e deloc mare filosofie, doar ca trebuie urmata procedura specifica in ISTA cand se face completarea/refacerea circuitului de ulei al cutiei. In privinta antigelului, ca se pare ca exista si un circuit de antigel acolo care probabil trebuie intrerupt.. se completeaza ce s-a pierdut fara vreo procedura anume. ..Ei bine un mecanic priceput daca are clesti de gatuit furtune, uleiul ca si antigelul nu se va pierde foarte mult, sau nu o sa se piarda prea mult daca ai clesti, ca sa ai ce pune/munci sa pui la loc.. Pentru treaba ca asta nu pot fi convins ca cineva sa compare schimbul unei distributii (nici prin gand nu imi trece, ca si scule necesare intr-un caz si in altul, cate si mai cate..) cu schimbatul a doi senzori. A, nu uita sa ii spui sa iti dea senzorii sa ii tii de rezerva.. sau de experiment, numai nu-i lasa la el. Eu asa as face.
    1 point
  13. Greu pe BMW prin Iasi, la Trado ai incercat? Daca esti dispus sa mergi pana la Suceava, vezi aici: https://locator.ad-europe.com/fr/ad-garage-tibex-serv-srl . Didi Rosca ii spune, poti sa-l cauti pe net, e vechi in bransa si recomandat. E specializat pe marca asta.
    1 point
  14. Sti sa citesti nu? Citeste mai sus
    1 point
  15. Posibil sa fie nevoie de o resetare/calibrare a sistemului sa i “ trezească”
    0 points
  16. bimmere tata, cum sa faca presiune ulei mare daca ai ulei mai mult in baia de ulei. Poti detalia putin,ptr mine? mersi
    0 points
  17. Off topic. Eu as sugera moderatorilor sa faca topicul asta sticky, pentru ca s-au aflat lucruri utile cand e vorba de injectoare aducandu-si binisor contributia cativa din noi care vorbim din certitudini.
    0 points
  18. In principiu tot pe acolo îți curge: -ori capac deformat si va trebui alt corp cu totul al filtrului de ulei -ori cine l a pus, a mișcat garnitura, e o poziție destul de rahat si exista riscul sa greșești. Altceva poate fi capacul culbutori sau galeria de admisie. N47 nu prea are ulei din alta parte. Eu zic ca 99% tot la termoflot (corp filtru ulei) M ar ajuta niste poza, fă-i 5-6 poze cat mai clare.
    0 points
  19. Salut, poate nu m-am facut eu bine inteles, prin exprimare. Nu detin masina, dar era o intrebare teoretica pusa de un coleg. Masina masina vine cu jante pe 19 in 2 dimensiuni, 245/40/19 fata si 275/35/19 spate, cu anvelope de vara, pentru alte jante de iarna, indiferent de model ( originale BMW sau AM - AEZ, BBS, whatever ) se pot pune 4 jante+anvelope identice, in dimensiunea 245/40/19? ( adica si spatele sa fie inlocuit tot cu aceeasi dimensiune pe care o are fata ).
    0 points
  20. bimmare tata, ai vazut sa se blocheze injectoru pe deschis la E90 b47 2.0 td 163cp sa gaureasca pistonul?
    0 points
  21. Iti dai seama ca nici eu nu sunt vreun expert. Doar am postat ce am gasit ca fiind conform pentru modelul tau de masina. Ce-o fi si cum o fi de-a lungul timpului, aflam de la tine pe aici Sper sa nu vii cu vesti proaste la un moment dat :))) Am inteles, ai etrierii de M, probabil kit-ul acela oficial de retrofit. In cazul asta, conform datelor de mai sus, nu ai decat o singura varianta pentru rotile de iarna: -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 EBA 2411430, EBA 2411432, EBA 2450650, TÜV 2461248, TÜV 2462557 Runflat tires with emergency running properties only for rear axle For the indicated vehicles the winter tire dimension 275/35R19 100V XL up to 11/17 is not included in the approval overviews! The winter tires and winter wheels with tires (up to 240 km/h) may still be used because the 19 inch tire dimension has been homologated for summer for the indicated vehicles. 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 275/35R19 100V 2 11/2017 36122450952 Runflat tires with emergency running properties only for front axle For the indicated vehicles the winter tire dimension 245/40R19 98V XL up to 11/17 is not included in the approval overviews! The winter tires and winter wheels with tires (up to 240 km/h) may still be used because the 19 inch tire dimension has been homologated for summer for the indicated vehicles. 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 245/40R19 98V 2 11/2017 36122410129
    0 points
  22. Din pacate nu am ajuns la cineva cu ISTA sa verific treaba asta.
    0 points
  23. bimmere90f30 taticule in bmw-uri , de ce nu e concludent testu pe retur la injectoare piezo? Mersi
    0 points
  24. Dar asta nu inseamna ca e bine sau corect. Conform datelor producatorului, pentru modelul tau de masina, pentru rotile de iarna, nici macar nu sunt prevazute cele de 20", cu atat mai putin in combinatia mentionata de tine. Faci cum crezi, e masina ta dar nu cred ca ii face bine cutiei de transfer. Setup-ul tau de vara este asta: 5' G30 540iX Summer tires Standard tires without emergency running properties 01 Maxxis M9502 135/80R18 104M 1 36122408784 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 Runflat tires with emergency running properties 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 245/45R18 100Y 4 36122413454 not suitable for 01 Hankook Ventus S1 evo2 K117B HRS 245/45R18 100Y 4 36122444849 not suitable for 01 Bridgestone Turanza T 005 RFT 245/45R18 100Y 4 36122459462 not suitable for 01 Michelin Primacy 3 ZP 245/45R18 100Y 4 36122413054 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 Standard tires without emergency running properties only for front axle 01 Michelin Pilot Super Sport 245/35R20 95Y 2 36122451496 Runflat tires with emergency running properties only for rear axle 01 Michelin Primacy 3 ZP 275/35R19 100Y 2 36122433193 01 Pirelli Cinturato P7 r-f 275/35R19 100Y 2 36122447245 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 275/30R20 97Y 2 36122445916 ENDED 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 275/30R20 97Y 2 36122457219 01 Michelin Pilot Sport 3 ZP 275/30R20 97Y 2 36122456020 01 Bridgestone Turanza T 005 RFT 275/35R19 100Y 2 36122459464 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 275/35R19 100Y 2 36122411338 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 275/40R18 99Y 2 36122413456 not suitable for 01 Michelin Primacy 3 ZP 275/40R18 99Y 2 36122413457 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 Runflat tires with emergency running properties only for front axle 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 245/40R19 98Y 2 36122411337 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 245/35R20 95Y 2 36122445915 ENDED 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 245/35R20 95Y 2 36122457218 01 Pirelli P-Zero r-f 245/35R20 95Y 2 36122412792 01 Michelin Pilot Sport 3 ZP 245/35R20 95Y 2 36122456019 ENDED 01 Bridgestone Turanza T 005 RFT 245/40R19 98Y 2 36122459463 01 Michelin Primacy 3 ZP 245/40R19 98Y 2 36122433192 01 Pirelli Cinturato P7 r-f 245/40R19 98Y 2 36122447244 01 Michelin Primacy 3 ZP 245/45R18 100Y 2 36122413054 not suitable for 01 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF 245/45R18 100Y 2 36122413454 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 EBA 2411430, EBA 2411432, EBA 2450650, TÜV 2461248, TÜV 2462557 Standard tires without emergency running properties only for rear axle 01 Michelin Pilot Super Sport 275/30R20 97Y 2 36122451497 Runflat tires with emergency running properties only for front axle Tires with foam technology 01 Michelin Pilot Sport 3 ZP 245/35R20 95Y 2 36122459417 Runflat tires with emergency running properties only for rear axle Tire specification 25-235-003 with DOT number CE82W969**** ! A mixed installation with tire specification 25-235-002 with DOT numb er CE82U963**** (part number 2593768) should be avoided if possible! 01 Pirelli P-Zero r-f 275/30R20 97Y 2 36122412793 Iar cel de iarna asta: 5' G30 540iX Winter tires Runflat tires with emergency running properties 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 245/40R19 98V 4 36122410129 01 Continental WinterContact TS 850 P SSR 245/45R18 100V 4 36122461730 not suitable for 01 Goodyear Ultra Grip 8 Performance ROF 245/45R18 100V 4 36122413000 not suitable for 01 Michelin Pilot Alpin PA4 ZP 245/45R18 100V 4 36122447417 not suitable for 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 245/45R18 100V 4 36122410127 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 Runflat tires with emergency running properties Not for vehicles with M sport brake (S2NHA)! 01 Continental WinterContact TS 850 P SSR 225/55R17 97H 4 36122447421 not suitable for 01 Michelin Alpin 5 ZP 225/55R17 97H 4 36122447767 not suitable for 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 225/55R17 97H 4 36122454413 not suitable for 01 Dunlop SP Winter Sport 4D ROF 225/55R17 97H 4 36122410289 not suitable for -- Retrofit kit for Sport brakes, red 19" M PERF. X 34112289348 EBA 2411430, EBA 2411432, EBA 2450650, TÜV 2461248, TÜV 2462557 Runflat tires with emergency running properties only for rear axle For the indicated vehicles the winter tire dimension 275/35R19 100V XL up to 11/17 is not included in the approval overviews! The winter tires and winter wheels with tires (up to 240 km/h) may still be used because the 19 inch tire dimension has been homologated for summer for the indicated vehicles. 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 275/35R19 100V 2 11/2017 36122450952 Runflat tires with emergency running properties only for front axle For the indicated vehicles the winter tire dimension 245/40R19 98V XL up to 11/17 is not included in the approval overviews! The winter tires and winter wheels with tires (up to 240 km/h) may still be used because the 19 inch tire dimension has been homologated for summer for the indicated vehicles. 01 Pirelli Winter Sottozero 3 r-f 245/40R19 98V 2 11/2017 36122410129
    0 points
  25. Carly teoretic e un instrument care te poate ajuta mai rapid si nu îți trebuie cunoștințele necesare pentru a face diagnoza, dar Ista este cel mai recomandat, daca ista zice ca e ok, teoretic e ok.
    0 points
  26. Ca sa nu mai deschid un topic nou, arunc si eu o intrebare despre subiect. Mie Carly imi arata presiunea diferentiala mare, adica peste 1000 mbar. Masina nu da erori, am gasit chestia asta doar la o scanare de rutina. Dar am verificat cu motorul oprit si imi arata presiunea atmosferica, adica 1050 (cca) mbar. Dupa ce pornesc motorul, variaza presiunea in functie de turatie. Deci pare ca si cum ceva functioneaza, dar nu se scade presiunea atmosferica din ecuatie. E o eroare de senzor, sau o eroare de citire in Carly? Estimez ca filtrul nu e atat de infundat, ca n-ar mai merge masina deloc :)
    0 points
  27. zic si eu ce zice si @WIN60, ar fi bine sa schimbi pompa la N47 cand schimbi distributia; e acolo in fata ta, pe lantz... cand desfaci "ceasul" motorului.. merita. Daca nu o schimbi si lanturile tin de innebunesti si pompa se duce, nu o sa iti para rau ca nu te-ai dat la ea cand te uitai la ea? cred ca zic ceva intelept mai sus.
    0 points
  28. O diagnoza ai făcut cu ista? S ar putea sa crape modulul..vorbește cu @DragosVl
    0 points
  29. Pune ulei bun,ai intinzator hidraulic, schimbi des 8-9000km uleiul Ca o paranteza,atentie cu teparii de pe site-ul auto100.ro, jegosu de vanzator mi-a vandut un wynns engine flush la cutie de tabla in locul wynns super friction proofing. Cand sa il torn in ulei observasem ca e mult prea apos asa ca am dat la o parte ce scrisese el in romaneste cu pixul si am citit originalul in engleza si alte limbi. Stricam naibii motoru cu engine flush in el atatea mii de km. Deci atentie la vanzatorii tepari !
    0 points
  30. nu te primeste cu piesele tale, vor ei sa comande piese. Imi repar acolo masina in ultimii 3 ani. Dureaza mult programarea,raspund greu la mail. Io sun direct sefu mare Zdrafcovici Bogdan si ma ajuta el cu programarea. De cerut ma duc la un singur mecanic de acolo Miron Vali, am si farcebook-ul la amandoi si telefoanele lor Cand e de sudat tobe,ma duc pe Prelungirea Ghencea sau pe Moinesti
    0 points
  31. bimmer, se mai face la motoarele acestea N47,B47 testul de retur injectoare cu furtune si borcanase? Sau nu e concludent testul.
    0 points
  32. motorul e tanc comparativ cu urmatorul firav N47. Asculta de sfaturile lui bimmer90f30,are el acel motor.Stie ce spune.Pacat ca il cearta lumea si ii dadea - la reputatie , omul are experienta pe mecanica cititi posturile dumnealui din spate Trebuie mecanic ok la bmw-uri sau service ok gen Ciupanezu sau Coasta de Est din Colentina. Filaret(spataru preda 7a) cam rupe la bani,experienta mea personala.
    0 points
  33. Ehh cand e de luat bani intotdeauna e "greu" , dar de curiozitate o sa caut si eu sa vad unde naiba au mai pus senzorii astia :)) , de fapt a zis colegul mai sus, poate cel de langa volant jos sa fie mai grei de accesat.
    0 points
  34. Cand se reconditioneaza un injector se genereaza un cod nou de service-ul care iti repara. Daca nu scrii noul cod in ECU masinii, o sa mearga ca o cizma motorul,nu in parametrii. Cel mai ok injector nou, scris codul in calculator,sters erori cu ISTA si monitorizat pe urma.
    0 points
  35. Update! Problema rezolvată! Am cumpărat o telecomanda webasto, am sincronizat-o si funcționează cum trebuie. Din ce am aflat cu un extra modul putem face cumva sa acționăm webasto din modulul gsm prin telecomanda webasto. O sa revin cu detalii aici! Deocamdata Multumesc frumos pentru ajutor tuturor!
    0 points
  36. Ti am dat mesaj in privat. Sper ca te am ajutat.
    0 points
  37. Daca ar pierde atât ulei s ar vedea.. ma gândesc ca ai dat Scutul jos si te ai uitat atent peste tot sa nu fie vreo pierdere de ulei ĂŽnainte sa zici ca ĂŽl mananca. DupĂŁ un schimb de distribuție exista riscul sa pierzi ulei prin multe locuri, sunt pĂŁțit..
    0 points
  38. Nu are treaba softul cu consumul de ulei.
    0 points
  39. Consum cam prea mult ulei, pai prima soluție ar fi ĂŽnlocuirea simeringurilor de la chiulasa si dupĂŁ segmentare. Nu ti recomand partea cu segmentarea.. exista șanse mari sa nu ĂŽți facĂŁ ce trebuie. In cel mai rĂŁu caz alt motor mai tânĂŁr si aia e. Pui distribuția ta daca e inca buna
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.