Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/25/22 in all areas

  1. bimmer ce parere ai de aditivii oil stop leak? (ingroasa uleiul) Sau mai bine de pus simering nou/garnitura Pe la distributie am scapari banui simering distributie de la vibrochen,sau poate fi de sus simering axa cu came ceva.
    1 point
  2. Nu cred ca s-a inteles, Romulus nu vrea sa cumpere un E23, e interesat daca cineva are unul in stare buna, pentru a participa cu el la lansarea G70
    1 point
  3. Asa e @WIN scula e prevazut sa se insurubeze in corpul motorului dupa ce desusrubezi surubul-dop .. pui scula respectiva care are in ea un alt surub care impinge axul pompei de inalte in locul ei intrand surubul din cealalta parte. si asa nu cade roata dintata care sta pe axul pompei iar pompa se poate scoate.. La fel se procedeaza la E90, N47 si B47.. de vreo 15 ani... toate dupa pompele alea vechi VP44..
    1 point
  4. Eu de cand "ma stiu" am pus Mobil 1 de la 250k km si de vreo 4-5 ani Shell ultra Pure Plus 5W40. Dar nu merg sportiv cu martoaga mea decat cand trebuie. La un B47 pun inca Shell 0W30 cu strangere de inima.. dar are "doar" 100k km.. Filtre pun si am pus doar Mann sau Bosch. Pun la trei masini aceiasi marca. Nici o problema.
    1 point
  5. ..genii.. nu altceva.. dar daca trebuie, trebuie.. desigur pompele la anumite motoare, nu ma intreba daca asta are ca nu stiu, dar benzinarele au sigur, debitul lor e in functie de cerere..
    1 point
  6. Asa e, pompa trebuie sa impinga uleiul prin toate canalele de ungere, ca si idee simpla. Numai ca, circuitul este mai complicat pentru ca pe ele mai sunt cel putin doua lucruri importante. Acelea sunt filtrul de ulei si termoflot-ul sau racitorul de ulei, si acesta ultim face exact ce am spus, raceste uleiul pentru ca si uleiul racit ajuta la racirea motorului in ansamblu. Nu stiu ce as putea spune mai mult despre el.. Acesta este amplasat unde e mai rau dupa ce pompa impinge uleiul spre filtru unde urmeaza a fi filtrat si dupa cum toti stim acolo este si o valva care se deschide de la o presiune anume in sus.. Acum, daca noi punem ulei pana la maxim pe joja asta insemana ca uleiul va fi la presiunea maxim acceptata in total in tot motorul! Cum pompa de presiune trebuie sa faca presiune in partea de jos suficient de mare si constanta pentru cererea de sus de ulei, asta inseamna ca o crestere si de 10% in presiune se transmite mai intai in termoflot care asa cum ai inteles este pe undeva destul de stresat in general, daca nu are toate garniturile stranse si pozitionate cum trebuie; nu mai zic de deformari (sa nu uitam ca el raceste uleiul deci exista si un stress termic acolo) cum se mai intampla, fisuri.. Practic presiunea este masurata de senzorul de presiune in partea de sus a motorului unde cererea trebuie satisfacuta(!), adica DUPA FILTRU, ... filtru care actioneza ca un regulator (sau mai degraba robinet "reglat" pe un anume volum de ulei, sa treaca prin el) de presiune micsorand presiunea. Revenind la ideea adaugarii unei cantitati de ulei, cat reprezinta 1 litru in 5 litri de ulei care trebuie in total unui N47? Aproape un sfert din volum. Crezi ca volumul acesta de ulei (lipsa sau surplus) are sau nu vreo influienta pe garniturile din sistem? Sau imagineaza-ti ca uleiul (ca si apa) NU este compresibil cum este aerul intr-un motor ca si in orice alta masina care foloseste presiune ca forma de transfer de volumetric... Daca elimini aerul inlocuidu-l cu ulei(lichid), presiunea interna se va modifica CATEGORIC, raportul de presiuni.. Am incheiat cu o idee simpla in caz ca ideea detaliata ma sus e mai greu de urmarit.
    1 point
  7. Carly teoretic e un instrument care te poate ajuta mai rapid si nu îți trebuie cunoștințele necesare pentru a face diagnoza, dar Ista este cel mai recomandat, daca ista zice ca e ok, teoretic e ok.
    1 point
  8. Cand se reconditioneaza un injector se genereaza un cod nou de service-ul care iti repara. Daca nu scrii noul cod in ECU masinii, o sa mearga ca o cizma motorul,nu in parametrii. Cel mai ok injector nou, scris codul in calculator,sters erori cu ISTA si monitorizat pe urma.
    1 point
  9. E bun atunci daca se poate! Astea nu prea au probleme, pompele respective si de aia nu am auzit de cazuri de genul.
    0 points
  10. Se poate pune poza cu add files, vezi ca ai semnul cu agrafa. Stiu ca unii la liniute,racing modifica pompa de ulei ptr debit mai mare, nu doar ca trag de arcul de la supapa de suprapresiune ca sa il lungeasca.
    0 points
  11. pompa de ulei impinge uleiul absorbit din sorb ,in instalatie in circuit in toate canalele de ungere. Sa ne explici ce treaba are termoflotul de racire Si cum mai mult ulei adaugat in baie(nivel marit) creste debitul pompei si presiunea. Multumesc,dar daca nu stiu intreb,ca sa invat Sa nu te superi pe mine
    0 points
  12. Mase, am citit si eu pe forumurile din afara si toți de acolo ziceau ca daca pierzi ulei in continuare, varianta este ori termoflot complet nou, ori un strat foarte fin unde se îmbina capacul cel mare peste bloc, nu acolo in interior la termoflot, ci efectiv carcasa care se bagă peste, priza pe bloc sa fie etanșă. Am schimbat si eu, din 1L de ulei pe luna pierdere, mai am un 500 grame la 10.000 km., adică la 6 luni aprox. Mi s a zis ca trebuie schimbat fiind deformat din cauza materialului pe care îl are. Pompa se poate da jos fără sa umblii la distribuție? Din ce știu este pusă la punct pe distribuție, iar unul din punctele de punere la punct este si la pinionul Pompei de injectie din interior.
    0 points
  13. Nu are rost sa comentam asupra a ce a făcut cu checo, nu știi ce se intampla in echipa si asa mai departe, discuții, divergente, etc. Chiar daca l ar fi lăsat pe checo, tot ar fi pierdut fiind in spatele lui Leclerc la ultima cursa. Lui Max i place sa câștige, se vede ca vrea sa doboare cat mai multe recorduri..eu nu vad sa aibă un caracter urat, dar face urat când ceva nu merge bine, tot din dorința de a câștiga.
    0 points
  14. Pai cum sa rezolve.. daca turbina nu mananca, simeringuri supape.. cam asa sta treaba.
    0 points
  15. Te cred, însă asa se face.. trebuia schimbate si tuburile alea. Ca sa elimini varianta capacului deformat al termoflotului îți recomand un strat subtire de mastic pe marginea acestuia ca sa se prindă bine pe bloc. Asta ca sa nu ajungi sa cumperi altul nou..
    0 points
  16. bimmer ce ulei mai folosesti acum LL04? Da si mie mura in gura te rog in rest pun filtre oe nu ma zgarcesc
    0 points
  17. Salutare! Este vorba de E60 personal 11/2008 LCI. Mi am făcut retrofit la webasto si totusi nu înțeleg pe deplin acest sistem. Colegul de pe forum care mi l a montat știe principiile de baza, dar eu am niste intrebari cu privire la modurile de funcționare. Am făcut o încercare, am pornit webasto manual din idrive si a început sa bage cald pe la parbriz si picioare exact pe modul pe care îl aveam eu selectat la clima pe partea șoferului si a pasagerului si a început sa bage cald încet deoarece aveam intensitate căldurii undeva spre rece, iar ventilația pe puterea 1. Daca comutam sa bage in fata, asa bagă, daca comutam pe intensitate cald maxim, baga cald maxim, daca comutam pe puterea de ventilație sa bage la jumătate sau maxim, exact asa mergea. Nu ar trebui sa bage singur, pe unde vrea el si cat de cald vrea el precum si cat de tare sau încet vrea el?? Sau asta se intampla doar daca îl activezi automat din telecomanda? Sau are legătura cu funcția auto a climei, adică ar trebuia ținuta clima pe auto ca webasto sa bage automat cum vrea si cat vrea el?? Care sunt principiile de funcționare exacte? Din ce am inteles, el nu pornește daca temperatura exterioara este de 15 grade sau e vorba de temperatura interioară de 15 grade? Am inteles ca daca temperatura apei este peste 80 grade, iarăși nu pornește. Are cineva un E60 Lci cu webasto care știe raspunsul la aceste intrebari?? De ieri este pus pe mașina si nu am reușit sa fac testele pentru a mi da seama, precum nici temperaturile nu m au ajutat, fiind mari.
    0 points
  18. Hmm.. sunt multe la care sa fii atent, prima data pune o diagnoza. O fulie OE cu suporti cutie OE ( sunt unul sau doi) + suporti motor OR ar trebui sa ti reducă total vibratiile prezente de acum. Bujii+ releu. Ulei + f ulei cuțite viteze. Si neaparat distribuția. Cam atât deocamdata!
    0 points
  19. Nu am icom si nu vreau sa folosesc winkfp si nu vreau sa folosesc nici istaP prin obd. O sa ma duc oricum la cineva sa verifice partea de coding doar sa ma asigur ca funcționează perfect sistemul. In 2-3 ore primesc si telecomanda, sunt nerăbdător sa vad ce si cum.
    0 points
  20. Scuze de dublu post, știe cineva daca se poate si care ar fi codul prin care se poate dezactiva independent ventilation? Asta pana fac rost de telecomanda, daca reușesc sa scot independent ventilation din meniul CIC ului rămânând doar indepdedent heating, atunci zic eu cu siguranța ca ar porni încălzirea auxiliară pe Setare Timer 1 sau Timer 2. Am Atașat si fișierele din NCS. FSW_PSW.MAN (CIC FSW_PSW.MAN (CAS FSW_PSW.MAN (IHKA
    0 points
  21. Update: Modulul respectiv nu merge pe E60-uri. Baiatul care are modul GSM montat, are altfel, ceva mai complicat, însă el singur si a făcut chestia aia. O sa vreau sa îl dau inapoi. Acum am gasit telecomanda originala in vederea funcționarii conforme.
    0 points
  22. Asa îl pornește si băiatul care mi a făcut retrofit ul, cu același modul Gsm. Nu a avut si nu are nici el telecomanda, are însă E60 Lci din 2008 cu CCC. Ti am scris in privat care e chestia cu voltajul la mine. Totuși la cum se manifesta “ problema “, imi miroase a ceva codare. Daca sistemul merge perfect cu independent heating, adică am plecat 20 minute de lângă mașina, ea fiind blocata si a băgat caldura continuu fără oprire, webasto mergând. Problema este ca doar asa merge, remote pornește 3 minute fără sa bage ventilație deloc. Si inca insist pe asta, ledul roșu pâlpâie intermitent când pornesc webasto normal din meniu, iar când pornește remote, chiar si in acele 3 minute, nu pâlpâie deloc, efectiv panoul de clima nu primește semnal sa deschidă de la webasto. Tu zici ca trebuie împerecheata telecomanda o singura data si după va merge si cu modulul Gsm sau ca va merge doar cu telecomanda? Modulul GSM a fost 700 lei, e făcut pentru asa ceva :)) special, adică pentru webasto.. Revin mâine cu mesaj după ce codez ceea ce mi ai spus. Mersi frumos!
    0 points
  23. Update: Singura modalitate prin care webasto funcționează conform, este cand se activeaza manual cu bifa pe “ independence heating “ când motorul este oprit. In rest la activarea remote, acesta pornește, totul lucrează, însă doar 3 minute si fără aer la grilele din interior, probabil sistemul nu deschide ventilația din interior. Am încercat inclusiv sa setez Timer si l am programat sa porneasca, însă problema este ca in momentul in care pornește, se bifează independence ventilation si bagă aer de afara. Astept sa ma ajute colegul @neo_andersson , i am scris si lui, suspectez ca problema este din codari si el cred ca ar putea sa ma ajute, însă daca mai știe cineva ceva, îl rog sa scrie si aici. Sunt foarte putine informații tehnice/retrofit despre webasto pe forumurile interne cat si externe..
    0 points
  24. Am o problema de fapt. La pornirea din modul GSM, webasto funcționează conform, însă doar 3 minute in cap. Furtunurile se încălzesc, treaba si o face, problema este ca ventilatorul din mașina nu pornește, adică nu bagă aer pe niciunde, nici măcar ledul roșu de la panoul climei nu luminează intermitent cum ar trebui. La pornirea manuala “independence heating” webasto funcționează conform, nu se opreste, merge continuu, in funcție de cum e setată ventilația, in cazul meu pus pe auto, bagă aer peste tot, fierbinte. Problema pare sa fie una de natura de coding. Codarea a fost făcută cu adăugarea funcției $536 cu FA write in CAS si IHKA. Mai trebuia ceva codat/făcut?? Multumesc!
    0 points
  25. Sigur nu a băgat cald? Ventilația pe ce putere era? Sau era pe auto? Pune mana pe furtunurile care intra in calorifer in bord, ar trebui sa fie fierbinți.
    0 points
  26. Am un modul GSM care ia locul telecomenzii, este conectat la webasto. Nu, nu poți seta temperatura sau putere ventilație din nimic, nici daca ai telecomanda originala. Telecomanda sau modulul in cazul meu, poate doar sa porneasca sau sa oprească webasto. Temperatura se setează manual din clima, asa cum setezi, asa îți va băga webasto când pornește.
    0 points
  27. Ai dreptate, însă independent park heating se poate activa cu telecomanda, nu doar programa din meniu. Cum am zis si mai sus, funcționează pe setarile rămase ultima data, adică daca tu ai dat pe treapta 1 de ventilație si ai dat la picioare înainte sa opresti motorul, asa îți pornește si independence heating. Dar acum vreau sa las pe auto sa vad ce se intampla, pentru ca teoretic ar trebui sa înceapă sa încălzească habitaclul automat si sa si schimbe poziția, puterea ventilație si asa mai departe de unul singur. Revin cu impresii mâine dimineata. Pentru ca in dimineata asta, ventilația a fost data pe treapta 1 si efectiv in 15 minute nu a încălzit nimic webasto.
    0 points
  28. Multumesc frumos! insa sistemul acesta merge 30 minute, Setare de fabrica si din ce știu cu siguranța, încălzește apa motorului pana la 80 grade, nu doar caloriferul, timp in care bagă si ventilație in interior. Nu știam ca nu bagă ventilație pana nu ajunge la 30 grade apa.
    0 points
  29. Am inteles, ca si idee din ce am citit si m am gandit, asa am tras si eu concluzia. In 7 ani de când am mașina nu am folosit sistemul auto al climei însă cel mai probabil va funcționa cum trebuie in acest fel. L am dat pe auto treapta 3, astept mâine dimineata sa vad ce si cum.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.