Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/26/22 in all areas
-
Ai pus si izolatie pe firele lipite? Poate nu ai pus totul cum era..2 points
-
Daca mergi la un service sau altul si cauti unde face treaba bine si ieftin si stii exact ce trebuie schimbat, iesi mai ieftin. Nu trebuie sa mergi la reprezentanta pentru asa ceva. Prea putini nu merg la reprezentanta decat daca masina are garantie sau se dispune de prea multi bani.2 points
-
Dupa cum au spus unii mecanici este inutil sa schimbi injectoarele daca nu crapa dar… dupa o saptamana de la schimb masina se simte mult mai agila si se aude motorul mai linistit plus ca a scazut consumul sesizabil. Codarea… dupa cate am citit codul IMA este important de scris in calculator pentru ca masina “stie” cum sa controleze mai bine injectia si stie cum sa compeseze pe fiecare in parte, cat si per total la toate 6 injectoarele. Este o intreaga filozofie in spatele comon rail si injectorul piezo. Se gaseste material de citit peste tot pentru cine este interesat. Ca si operatiune este destul de facila doar ca trebuie atentie. O mica observatie de facut este ca in procedura BMW zice sa sufli cu aer locasul injectorului dar eu am folosit aspirator sa scot 2-3 particule de mizerie si nu sa o imping in cilindru. In rest cine citeste procedura si are scule o poate face lejer. Ca si scule :carpe, cheie #19, aspirator, cheie dinamometrica, tubulara torx( nu mai stiu ce marime exact), Ista. (Optional eu am cumparat un kit pentru curatat scaunele injectoarelor dar nu e musai)1 point
-
1 point
-
Nu mai vira pe loc ca o sa te coste. Nu ai motive prea mult sa virezi pe loc, daca te crezi bun sofer.. Ia sfatul in serios, orice masina o sa conduci.1 point
-
1 point
-
Off topic. Eu as sugera moderatorilor sa faca topicul asta sticky, pentru ca s-au aflat lucruri utile cand e vorba de injectoare aducandu-si binisor contributia cativa din noi care vorbim din certitudini.1 point
-
Senzorul de ax cu came este chiar langa un injectora caruia trebuie sa ii scoti conectorul ca sa ajungi la el, asta desgur dupa ce in prealabil ai dat la o parte capacul motorului. Senzorul este prins doar cu un surub care se va strange ulterior cu 3,6 Nm, adica nu foarte strans deloc. Capul surubului este modelul T, acolo undeva un T25-T35, manualul nu spune, dar se vede. Iar senzorul de la arborele cotit, daca masina are cutie automata trebuie dat jos racitorul de ulei al cutiei de viteze automate. Asta e ce se face in plus fata de manuala. Totusi ca sa ajungi la el trebuie dat scutul motorului si o placa (patratoasa, care e chiar pe centru masinii dedesupt) de rezistenta zic ei, care e prinsa in 4 suruburi. in spatele ei (la manuala dar si la automata) este senzorul cu pricina. Senzorul de arbore se va strange cu 4,6Nm. Mecanicul acela ti-a zis ca trebuie sa dea jos racitor cutiei automate? Desigur daca masina are cutie automata. Nu e deloc mare filosofie, doar ca trebuie urmata procedura specifica in ISTA cand se face completarea/refacerea circuitului de ulei al cutiei. In privinta antigelului, ca se pare ca exista si un circuit de antigel acolo care probabil trebuie intrerupt.. se completeaza ce s-a pierdut fara vreo procedura anume. ..Ei bine un mecanic priceput daca are clesti de gatuit furtune, uleiul ca si antigelul nu se va pierde foarte mult, sau nu o sa se piarda prea mult daca ai clesti, ca sa ai ce pune/munci sa pui la loc.. Pentru treaba ca asta nu pot fi convins ca cineva sa compare schimbul unei distributii (nici prin gand nu imi trece, ca si scule necesare intr-un caz si in altul, cate si mai cate..) cu schimbatul a doi senzori. A, nu uita sa ii spui sa iti dea senzorii sa ii tii de rezerva.. sau de experiment, numai nu-i lasa la el. Eu asa as face.1 point
-
Diagnoza mai intai. Ar putea avea legatura cu debitul de motorina dat de valva de debit mic.. de pe pompa (daca pompa are asa ceva cum are la modelul anterior) de inalte.. Diagnoza, diagnoza cu ISTA.1 point
-
Sincer nu e tiganie. Panarama e ce au facut ei, ca au facut traseul pe geam. Normal ca zona aia de tranzitie in timp este afectata de mediu (umiditate). Deci ca sa repari totul dupa ei trebuie sa iei geam nou cu traseu, pentru o panatama de sarma pe care ei au ales sa o traga pe geam... De altfel te felicit pentru efortul de a face acest ghid.1 point
-
Masina a ajuns la un alt pasionat de bmw , care cu siguranta va avea grija de ea la fel cum am avut eu .1 point
-
Vasi, eu inclin sa cred ca ai mai auzit expresia asta: "pune niste aditiv stop oil leak si vinde-o". Desigur asta e un lucru extrem de NERUSINAT din partea unui vanzator, pentru ca PRACTIC minte! Apoi asemanator cu situatia ta nu faci decat sa te amagesti. Sa zicem ca uleiul nu mai curge unde curgea. Dar IN LOCURILE UNDE TREBUIE SA ISI FACA TREABA, uleiul din motor e deja gros si NU mai are ACELEASI PROPRIETATI. Si cate si mai cate lucruri nasoale se intampla motorului daca faci asta... numai pentru ca o garnitura nu e inlocuita.. sau un simering. Trebuie schimbat, il schimbi.0 points
-
As incepe cu lucruri simple gen rotile sunt strânse ok sau dacă atinge undeva reverificarea jante sa nu fie strâmbe. in mers ai probleme?0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
bimmer ce parere ai de aditivii oil stop leak? (ingroasa uleiul) Sau mai bine de pus simering nou/garnitura Pe la distributie am scapari banui simering distributie de la vibrochen,sau poate fi de sus simering axa cu came ceva.0 points
-
Cred ca aia 1000eur erau cu manopera dar da pretul e mare. Cum ziceam asta e pret vehiculat la Patrol unde aparent totul de aur.0 points
-
VP44 asta are o reputație proasta, de fapt problema e ca sub 1000 Eur nu prea ai cum sa dai pe reparație am pe Patrol VP44 și pare ca pompa în sine este ok în schimb "electronica" e mai sensibilă aparent exista și ceva kit de servisare 1000 Eur bineînțeles. Nu știu dacă la E46 e mai ieftină reparația0 points
-
DPF-ul nu a fost dat jos, cum ar fi trebuit normal sa se faca, dar tipul parea sa stie ce face, pentru ca numai asta face, chiar are recenzii bune. A lucrat cu toate masurile de protectie ce se impun cand sudezi direct pe masina. Chiar nu am nici o urma de interventie, arsuri sau alte chestii.0 points
-
0 points
-
Masina are racordul schimbat de fostul proprietar acum cca 3 ani. Din pacate, piesa nu fost ce trebuie: racord mai lung decat cel original si sudat prost. In acest timp, tot sistemul fiind mai rigid, a cedat din nou. Doua ateliere din Colentina au motivat ca nu se mai ocupa de asa ceva la modelul asta de BMW. Reproduc: “Fratemele meu, eu nu mai fac asa ceva fratie. Ie doi senzori acolo care de batranete pocnesc cand desfac. E mult de munca si tre’ sa iti tin masina 2 zile” La al treilea dupa “Bosulicaaaa…. Nu face tata tau asa ceva. Tu stii cat e de desfacut acolo?” - am plecat fara drept de apel. La atelierul din Cotroceni am rezolvat in cca 1 ora toata treaba si la un pret decent. Masina e mult mai silentioasa0 points
-
Gasit undeva in Cotroceni. Feriti-va de atelierele din Colentina! Probabil faceau treaba in urma cu cativa ani buni. Acum merg la ciupeala si diverse motive ca sa-ti goleasca buzunarul.0 points
-
Salut. Imi puteti recomanda si mie un atelier in Bucuresti unde pot schimba racordul flexibil? Mersi0 points
-
Nu inteleg ce vrei sa spui prin codare la modele mai noi? Nu vreau sa invat sa recodez FRM-uri, ma limitez doar la masina mea…0 points
-
Folosesc o interfata precum cea din poza atasata mai jos. Dupa incidentul de anul trecut stiam si mi-am propus sa nu mai accesez FRM-ul, insa am fost nevoit sa fac o scanare full intrucat nu am reusit sa accesez toate functiile (test presiune DPF, actionare pompa motorina la schimbarea filtrului, etc) fara aceasta scanare. Am posibilitatea sa conectez un charger de 30A, atunci cand fac codarea.0 points
-
Salutare din nou! Am reusit iarasi "sa-l sinucid" (diagnoza full cu ISTA, motor pornit). Nu ma asteptam sa ajunga asa repede la acel prag de sinucidere... in fine, prostia se plateste. A fost resuscitat ca si in trecut, doar ca de data aceasta nu si-a pastrat corect configuratia. Am sesizat ca butoanele de la clima, radio, volan, etc sunt la o intesitate mica (nu se poate regla din meniu) si nu imi functioneaza proiectoarele. Sper sa o rezolv prin codarea corecta a modulul FRM. Ma puteti ajuta cu un sfat, astfel incat sa nu il mai "sinucid" o data atunci cand il codez? Multumesc!0 points
-
Vand anvelope de iarna Hankook Winter i*cept evo2 225/15/R17 98V, DOT 3718. Anvelopele care au fost montate pe fata sunt mai uzate, la cerere pot trimite poze amanuntite. Doar predare personala in Bucuresti. Pretul este negociabil, de la .... pana la maxim 200 lei (toate 4). Daca sunt colegi de forum care au nevoie, rog mesaj in privat. Multumesc.0 points
-
Anuntul nu mai este de actualitate. Se poate inchide/sterge. Multumesc.0 points
-
Va salut. Astazi am prins si eu o eroare la modulul PDC (BMW E84). In prima faza nu am avut la indemana interfata de diagnoza si am verificat cei 3 conectori din modulul PDC (am scos mufele si le-am reconectat). A functionat pana am ajuns acasa, vreo 4 ore, dupa care mi-a aparut iar. Anexez eroarea mai jos. As incerca in prima faza sa verific conectorul din senzor, nu stiu daca este contact imperfect, sau senzorul dus. Doresc sa va intreb care este senzorul, front middle right, (mijloc dreapta, cand te uiti de la volan, sau invers)? Multumesc.0 points
-
Am si eu aceeasi problema cu racitorul blocat la un E84. Am verificat seria de sasiu si nu ma incadrez la recall. Nu am nici o eroare in bord, doar pe ISTA am descoperit-o, masina pare sa functioneze normal. M-ar interesa, pana apuc sa il schimb, cum este mai bine sa il tin, pe deschis sau inchis? Clapeta care este actionata de capsula vacuumatica este blocata , insa o pot misca cu un patent intr-o anumita pozitie si ramane blocata acolo. O sa am un drum mai lung de facut si nu cred ca voi apuca sa il inlocuiesc inainte de plecare. Multumesc.0 points
-
Vand caseta de directie electrica (fara motoras) cu codul 7806 974 861, fabricata in 04.07 2012. Am cumparat la sfarsitul anului trecut un BMW X1 2013 care avea probleme cu caseta de directie (joc la bucsa de pe partea dreapta). Am cumparat masina cu aceasta caseta in portbagaj, vanzatorul nu a apucat sa o schimbe. Surpriza mea a fost sa constat ca pe masina am caseta hdraulica, cea din portbagaj fiind electrica, motiv pentru care am ramas cu ea si doresc sa o vand. Din cate am citit, caseta de directie se potriveste la urmatoarele modele F20, F21, F22, F23, F30, F31, F34 GT, F32, F36, etc. O vand asa cum apare in poze, fara motorasul electric. Nu ma pot pronunta asupra starii ei, daca cineva este interesat gasim o solutie sa o verificam inainte de a o plati. Pret: 500-600-700 lei.... nu stiu, va las pe voi sa apreciati. Pentru detalii suplimentare, rog contact prin mesaj privat sau aici. Multumesc. Gelu. . .0 points
-
0 points
-
0 points
-
Salutare! Am avut si eu luna trecuta aceeasi eroare la modulul FRM (BMW X1 - 2014). Eroarea mi-a aparut strict din vina mea pentru ca am facut o interogare full cu ISTA (mai facusem si in trecut...). Am gasit in Bucuresti pe cineva care mi-a rescris EEPROM-ul modulului pentru 200 lei. Cand am ajuns la el m-a intrebat din start daca am facut diagnoza cu ISTA sau daca am probleme / schimbat bateria. Se pare ca acest modul este mai sensibil la diagnoza sau la fluctuatii de tensiune. Ca si recomandare, mi-a zis ca atunci cand schimb bateria este bine sa conectez o alta baterie tampon la bornele din zona motorului astfel incat masina sa ramana mereu alimentata.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00