Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/22 in all areas
-
pune originale,altfel risti ovalizarea discurilor cu cele aftermarket. bimmeru tot oem pune din reprezentanta,citeam posturi vechi ale lui2 points
-
Pentru senzorii de parcare, probabil unul dintre ei nu a fost conectat cum trebuie.. si din ce imi amintesc la X1 (si-au ca batut joc... pentru ca nu au mai pus scut de noroi pe spate si tot praful si toata apa e colectata si de cablurile de la PDC.. ) asa ca pentru a verifica daca au prizele complet atasate senzorilor este suficient sa te bagi sub masina (incerca sa o urci cu doua roti pe o bordura sa ai mai mult spatiu; cauta si tu un loc linistit sa nuloveasca careva masina...) si foarte probabil o sa poti vedea mufele si senzorii. Verifica fiecare senzor si poate scapi cu atat, mufa neconectata. Verifica si starea cablurilor atat cat vezi.. daca au fost lovite prinse, jumulite.. In ce priveste martorul de lichid de stergatoare indicand gol cand de fapt e plin, probabil s-a stricat senzorul din rezervorul de lichid de parbriz. La BMW este bagat (rezervorul) sub una din aripi din fata; probabil pe partea OPUSA directiei in care sta orientat motorul cu fulia sa (probabil masina are motor transversal..). Trebuie data jos protectia aripii. Nu e o treaba prea simpla petru ca probabil masina are acele pacatoase nituri din plastic care o data scoase trebuie inlocuite cu altele noi.2 points
-
Nu stiu daca e chiar asa, se plange lumea ca masina devine mai puturoasa,consuma mai mult combustibil. Nu mai are acelasi demaraj. Recomand sa se ramana la softul original cu care a venit masina de fabrica.2 points
-
2 points
-
1 point
-
bimmer90f30 era contra aftermarket de orice fel,omu isi pune discuri,placute,lichid frana oe in reprezentanta service Bmw.Are o gramada de posturi i le-am citit1 point
-
Sunt persoane care au cumparat ecu cu tot cu imobilizator,cu softul original de fabrica,din dezmembrari. Tunerii le facuse varza .1 point
-
Nu nu, e motorul de 3l.Totusi, dacă va uitați, avea 194cp pe dyno... Adevărul ca îmi părea cam lesinata, mersesem cu 530de 258cp și era alta mașină, plus ca m am gândit ca dacă tot plătesc impozit de 3l sa beneficiez și de o putere care sa ma mulțumească. Acum sunt chiar mulțumit cum merge mașina.1 point
-
1 point
-
Multi km fara incidente, arata ciudatel dar bine totodata.. :)) // Edit: Nu ma refeream la roti neaparat, ci la masina. nu am stat pana acum sa ma uit la ix. . doar ce am vazut la tine acum1 point
-
In ce sens nu merita? A devenit indeajuns de masina de saraci. Insa o sa mai coboare pretul, cand in general toate or sa se gaseasca in jurul a un sfert de mil de km si dupa ce urmatoarea generatie de seria 5 va aparea pe strazi. G30 sh care au pana in 100.000km sunr scumpe si acum si vor fi indeajuns scumpe si atunci. Tot nu vor deveni masini astfel incat sa fie multimiti toti bombardierii. @branevl Eu am avut 18 inch cu anvelope si suspensie standard. Masina ziceai ca leviteaza. Dpmdv g30 cu 17 inch e masina amuzanta1 point
-
G30 cu jante pe 18 runflat suspensie adaptiva pe modul confort e foarte confortabila, in anvelope presiunea 2.3 la rece. Cine zice de g30 sau f10 ca nu e confortabil bate campii sau vrea o barca plutitoare gen s class sau seria 7 pe perne. Anvopele sunt foarte galagioase si runflat si normale daca sunt proaste sau foarte vechi si uzate neuniform. Jantele pe 17 nu incap daca ai frane M sport.1 point
-
nu incape jante pe 17 din cauza etrierilor mari si a discurilor mari de pe G30.1 point
-
Am achizitionat si eu o masina cu roti pe 19 - Runflat- dar am fost foarte dezamagit de roti - foarte galagioase, suspensia foarte tare- in total complet neplacuta la condus Am pus acuma roti pe 17 non-flat - si este o bijuteri- nu se aude nimic s masina se comporta admirabil Deci nu recomand roti mai mari de 17 pt drumurlie din RO.... (ca sa nu mai zic ca cele de 19 se vor indoi probbail in 3-6 luni)1 point
-
Ai vazut ca sunt priceput, nu? Dar tu la ce te pricepi Beam We, in afara de a purta vorba altora care gresesc involuntar!? (Beam We, vreau sa citesc ceva adevarat din experinta ta.. la franele bmw..) Nu e frumos sa faci misto de altii mai slab pregatiti.. Imi poti testa cunostintele direct aici daca vrei si poti.0 points
-
0 points
-
nu se face combinatii placute+discuri,e gresit. ptr mai multe info gasiti postarile userului bimmer, uzezi discuri cu alte placute sau nu ai frane eficace sau poti avea zgomote la franare (specific ATE, cand intra trenul in gara si scartaie)0 points
-
Am schimbat și pompa odată cu distributia. M am uitat pe factura de la FRK, pompa a costat 2413ron.0 points
-
Alta turbina,alte injectoare,poate si alta pompa de injectie. E diferenta intre N47 si N570 points
-
Da, e alta mașina. Nu trag de ea, dar e bine sa fie o rezerva de putere... Consumul a rămas la fel, mers liniștit, pana în 150km/h. 525, 204cp, n57.0 points
-
0 points
-
De incaput, incap daca nu exista optiunea sistem de franare M sport, dar arata ca naiba pe masina.0 points
-
Oricum eu am schimbat o, ca să stau liniștit, cu piese originale și inclusiv pompa de ulei, dar ma gândeam ca daca mai citește cineva, e bine de știut,,,0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
ii trebuie si scule sa desfac surubul de pe diferential. Mi se pare ca e un INBUS de 14mm. nu o sa gaseasca asa usor. Trebuie sa masoare surubul cu un subler ceva.. DAR MERITA, nu as da inca o data banii pe fiecare din uleiuri cand as putea sa gasesc o rampa si sa schimb eu. Eu am folosit o seringa cu un furtunas atasat si o sarma prinsa de capat sa il ghidez spre fundul diferentialului, cea mai mare posibil sa scot uleiul din diferential, dar sa il pun si pe cel nou.. La cutia manuala o sa ii trebuieasca o palnie atasata unui furtun si sa gaseasca cea mai scurta ruta din compartimentul motor spre gaura de umplere. Pentru service-uri, astia sunt bani foarte foarte FOARTE usor de facut. Aici iti total dau dreptate0 points
-
Mari cuvinte ai spus mai sus! Foarte adevarat. Intrebarea ar fi, cat de multi vor intelege cu adevarat importanta calitatii carburantului!? Foarte putini. Eu conduc un ciuruc de masina veche de 15 ani si ii fac plinul alternativ, o data carburant de calitate, o data mai normal... asta pana la sfert de rezervor. ..dar de cate ori nu m-am uitat din curiozitate si interes ce carburant baga altii in MASINILE LOR NOI..!? De fiecare data, jur, doar carburant ieftin, cel mai ieftin, asa ca.. ce perfomante sa dea motorul ala nou? (Bleah...) ...Nu mai zic ca a fost suficient sa prind o data o idee simpla de la altii mai destepti care recomandau ca motorului pe benzina... daca vrei sa te bucuri de TOATE CALITATILE BENZINEI TREBUIE SA CIRCULI cu rezervorul cat mai plin pentru, nu aproape gol! Adica, sa faci plinul de fiecare data cand se apropie de sfert.. pentru ca benzina fata de motorina se evapora in rezervor, adica acolo se formeaza gaze in permanenta.. si asa isi pierde din calitate. Cel mai bun exemplu il am de la sotie (care pana si ea a observat asta..) care ea insasi a remarcat ca motorul masinii ei (mic) nu mai trage ca atunci cand rezervorul masinii e plin sau aproape plin.. Pot sa bat pariu ca trei sferturi din cei care au "benzina" nu practica asa ceva! Ca benzina e scumpa, nuu? ) Well, tot la fel de scump se duce (mai repede) pe esapament din rezervorul aproape gol! Pentru ca benzina mai multa este introdusa in camera de ardere pentru a atinge necesitatile cerute de sofer.. Si zau daca inteleg de ce. ...Pentru ca pana la urma tot atata benzina arzi - numai ca asa "o arzi pe o mai buna calitate" sau pe o calitate pastrata, nu denaturata. Incercati si o sa va mirati. Trebuie doar sa fiti mai organizati. In cazul benzinei se merge cu rezervorul PLIN nu cu rezervorul aproape gol, da pentru economie! Se merge mai decent pana se incalzeste motorul... Astea sunt chestii simplu de inteles.. dar sanatoase. ..Despre ce vorbim aici? Despre bun simt si logica!... http://www.chasesidemotors.com/blog/2015/07/why-you-should-keep-your-petrol-topped/ https://www.mirror.co.uk/money/expert-explains-you-should-always-21336184 https://www.quora.com/Are-there-any-benefits-to-keeping-your-vehicle-s-gas-tank-full https://mechanics.stackexchange.com/questions/1876/does-the-amount-of-fuel-in-the-tank-matter https://bonfesauto.com/the-importance-of-keeping-the-gas-tank-full/0 points
-
... daca si in rodaj motorul consuma... Voi, care scrieti aici bazaconii, de unde va luati informatiile sunt curios..? Eu nu am nimic cu nimeni dar motorul nou nu are nici un motiv, absolut nici un motiv sa consume mai mult. A, decat daca iti propui sa iti bati joc de motor; dar asta e alta discutie.. Tolerantele intr-un motor nou, desigur din ala fara probleme, sunt atat de mici... incat metal iese din el in primul ulei.. nu altceva! Nu mai zic ca "motoarele moderne" peste tot unde cauti afli ca vin deja rodate.. asa ca si umbra de presupunere de consum dupa cateva sute de km .."pana se aseaza motorul" e anulata din fabrica! (Dumnezeule, asa se duce vorba idioata (si logica.. dracului), ...ca de aia nu ne mai intelegem..) e frustrare in paranteza, nu altceva.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00