Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/22 in all areas

  1. Ala ce l a schimbat redog l am schimbat si eu, este termostat, asa se numește, însă da ar trebui sa se vada, oricum nu are voie sa curgă in halul asta. Cum a zis si Bimmer si ti am zis si eu, nu poți sa circuli asa, pentru ca exista risc sa ia foc mașina, am crezut ca știi la ce ma refer. Trebuie verificat complet la Cineva, totuși este un motor simplu de verificat pe unde pierde antigel, iar faptul ca pierderea este masiva, este dorința fiecărui mecanic, era rău daca pierdeai puțin pentru ca atunci nu se vedea, daca totuși nu se vede nici la tine, nu as sta pe gânduri si as schimba racitorul, însă doar cu certitudinea unui mecanic/service ca nu pierde niciunde in exterior.
    3 points
  2. Sa mor daca inteleg, ce gasesc unii de hlizit.. frate..
    3 points
  3. Sa o stăpânești sănătos si sa te bucuri de ea!
    2 points
  4. Pentru corectitudine, racitorul respectiv e pentru racirea gazelor fierbinti recirculate de EGR. Mare atentie ca daca pierzi antigel (atat de mult!) si NU este vizibil extern si e pierderea e interna.. masina poate sa ia foc.
    2 points
  5. E60 280k km, 4 ani folosit 5w30 original, de 3 ani aproape folosesc motul 5w40, motorul mult mai silențios.
    2 points
  6. Asta scrie in manualul Ford,daca ajuta cu ceva.
    1 point
  7. Se poate nu este exclus dar nu prea are logica. Sa vrei sa mergi cu o masina care nu spune cand i se arde semnalizarea, daca faci accident e din VINA TA ca nu ai avut semnalizare functionand. Tu zici ca ai semnalizat dar prostu care a dat in tine nu a vazut nimic pe masina si a crezut ca vrei sa faci altceva si tu esti vinovat pentru masina cu becuri nefunctionale!.. Singura logica e ca masina are si alte probleme si trebuia sa treaca RAR, DAR la RAR aia vor sa vada becuri clipind, stingandu-se.. nu se bazeza pe ce spune bordul. Oricum l-ai bagat pe OP in alte calcule cu raspunsul tau.
    1 point
  8. Nu pune sigurante daca nu stii ce fac sigurantele alea ce vrei sa le adaugi si indeosebi daca masinii i-au functionat semnalizarile inainte, poti sa crezi ca nu se ardeau sigurante pana la disparitia lor totala. Poate daca ai dus masina la vreun electrician si a uitat sa le pun inapoi.. In masina este un modul numit FRM care gestioneaza tot ce inseamna lumini in masina... daca nu ma insel doar farurile au sigurante la in panou, pentru ca sunt mari consumatoare de curent. O masina vine echipata cu o anume CONFIGURATIE de sigurante in functie de echipare! Sigurante se adauga doar daca echipament nou este instalat si e de fabrica sau un electrician stie exact ce fac si unde duc cablurile care pleaca de la panou spre noul echipament.. Pe problema ta acum, Daca ai probleme in cu luminile problema ar trebuie sau mai exact TREBUIE sa iti arate in bord fie sub forma unui cod (la modele mai vechi) CC-ID xx unde xx este un numar si cu, codul cauti pe internet.. sau iti da mura in gura si iti spune pe ce parte a masinii tre sa cauti. Masina are leduri sau becuri? Daca are becuri, asigura-te ca, contactele sunt curatate de oxizi. daca are led-uri verifici led-urile cumva.. cam ele se strica..
    1 point
  9. Bucata aia de plastic cu 2 tuburi, se numește termostat, știu ca nu are logica :)) dar asa se numește. De obicei se duce garnitura aia se de aia se pierde antigel. Poz.8
    1 point
  10. Si înainte nu curgea deloc? Daca efectiv nu vezi nici o pierdere, racitorul mai poate fi de vina printre altele, dar ocupa te sa l inlocuiesti mai repede ca nu este in regula sa circuli asa.
    1 point
  11. -offtopic- Cu topicul asta voi schimba modul de abordare al acestui forum. Tot ce voi uploada aici in materie de scheme va fi sters la scurt timp indeosebi daca comunicarea cu, cel care are problema discutata LASA DE DORIT. Exista cel putin un motiv suficient de convingator; lipsa de spatiu de stocare, dar si faptul ca in general oamenii subt prea putin dispusi sa isi rezolve problema o data ce trebuie urmarita si analizata.
    1 point
  12. S-a folosit ISTA la Diagnoza/Erori? De video asta ai dat? La minutul 4:50 se face si un test cu voltmetru.
    1 point
  13. ...iata ce au facut pus englezii sub caroseria unui CSL: Si nu a fost ieftina deloc conversia. Vreo 200k..
    1 point
  14. 2,9kg/HP.. spune tot..
    1 point
  15. Pana ajungi la electrician poti sa mai faci tu insuti cateva lucruri/verificari. Ce aparat de masura folosesti? Fa-i o poza si pune-o aici. Arata in poza si varfurile probelor/cablurilor aparatului.sau pune link cu poza aparatului. Dar tot trebuie sa vad cat de subtiri sunt varfurile probelor de masura.. Apoi verifica daca este tensiune pe siguranta 35 cand pui contactul. Ai cardul masinii cu pozitia sigurantelor in panoul de sigurante? Acces la modul de control ai, stii unde e. Pe firul rosu cu negru care este pozitia numarul 1 din schema pusa mai sus, ai verificat daca acolo e tensiune cand pui contactul. Normal, releul trebuie sa fie in panou. (Nu mai scoate releul ca orice masuratoare faci nu are sens daca nu stii exact ce sa iti confirmi cu releul scos.) De acum inainte tu verifici tensiune nu curent. Asa pui in exprimare. Verifici si confirmi (sau infirmi) ca este tensiune unde te intreb.
    1 point
  16. Problema ta trebuie investigata mai amanuntit. Nu e deloc simplu de la distanta. Mai jos sunt scheme din "jurul" releului si al modului EKPS. Mi se pare ca la E46 au pus relul sa nu porneasca motorul fara confirmare din partea CAS. Iar la E90 au pus modul pentru pompa la fel, sa comande pompa doar cand modul primeste confirmare prin circuitul PT-CAN H si PT-CAN L.. Releul il poti vedea in prima schema a panoului de sigurante - e acela marcat K96. Dar dupa cum vezi, tot acolo sigurantele F35 (sunt doua, in functie de model pe schema.. dar doar una instalata) la N46 e pe confirmare armatura atrasa iar la e90 e pe direct.. deci trebuia vazut mai exact ce face releul. Pe borna A6000 trebuie sa vina confirmarea de la DDE ca sa poata fi alimentat releul care dupa aceea alimenteaza siguranta F35 care este protectie fie pentru modul EKPS, fie pentru pompa M2. Vezi ce vine pe PT-CAN (EKPS)... pe acolo intra si iese semnal de nivel mic (impulsuri) sa pornesca pompa.
    1 point
  17. Salutare Zeronoo! Sa ne lași si noua link te rog . Mersi!
    1 point
  18. Probabil e in modul protejat.. ai sters toate erorile? Varianta 2: Daca tot nu ajunge curent la releu trebuie vazut pe ce fir se duce tensiune spre pompa si ce fir intrerupe releul ala tensiunea. Releul poate fi pe firul de minus sau pe firul de plus. Verificat tensiune fata de masa cu contactul pus la bornele pompei si vazut care si ce..
    1 point
  19. N57 sunt pretențioase cu pompa aia de ulei.. in rest sunt ok.
    1 point
  20. 525d 218cp ? F10? 270 nu e prea safe. E stage 1 in toată regula :))
    1 point
  21. Anormala.. din pacate e frustrant si pentru ei, dar si pentru tine, amândoi aveți de pierdut, pana la urma mașina nu este luată de noua deci nu au cum sa dovedească ca tu stiai de retrofit sau nu.
    1 point
  22. nu incape jante pe 17 din cauza etrierilor mari si a discurilor mari de pe G30.
    1 point
  23. Legea este ca doar organele abilitate au lumini si sirene, teoretic după asta trebuie sa ne ghidam, nu ca credem ca poate sunt hoți. Eu clar m as da la o parte la orice mașina care are lumini si sirene de orice fel sau cum arată.. din instinct ca ma gândesc ca e o urgentă.
    1 point
  24. Excelent. La cat mai multe vesti din astea despre teribilisti.. Va zic eu ca sunt femei care conduc mai riscant decat barbatii. Poate chiar ii intrec ca numar. Dansele sunt mai grabite...
    1 point
  25. Speram sa nu fie nevoie sa fac vreodata topicul asta, dar, aparent sunt blestemat, am fost la N mecanici, am urcat-o pe elevator de m-am plictisit si degeaba, azi a fost ultima picatura dupa ce am schimbat volanta cu kitul de ambreiaj, problema se manifesta in felul urmator, masina vibreaza groaznic de tare, trimite vibratii in toata caroseria de bazaie tot bordul, am tinut motorul suspendat in aer, cutia, evacuarea si nimic nu pare sa se miste foarte grav, ba chiar am tinut si de motor cu mainile in timp ce se accelera si nu prea se misca deloc, problema e ca... nu conteaza daca e in viteza sau pe liber, in miscare sau pe loc, vibreaza la fel indiferent de situatie, cutie manuala, singurul lucru care ar mai ramane de schimbat ar fi tampoanele, dar pana si acolo mi-e ca le schimb si tot o sa am problema asta, mai am putin si o sa imi iasa par alb, motorul merge absolut perfect de 30 de mii de km, nu intrerupe, scoate puterea pe dyno, nu merge nici in suturi masina, pe tester nu mai da nici P1396 cu damaged flywheel dupa ce am schimbat-o dar vibratiile sunt tot prezente, are cineva niste idei? Sa fie tampoanele singurele ramase? Si chiar sa pice tampoanele la 150 de mii de km ? Macar daca se manifesta diferit, de exemplu sa dispara in timp ce era in viteza, sau sa vibreze doar cand era in viteza, degeaba, ea vibreaza la fel indiferent de situatie, nu tremura in mers, nu nimic, doar ca ceva genereaza vibratiile alea, singurul hint care m-ar duce spre un tampon rupt ar fi faptul ca, din cate am observat eu, si tata dupa ce a mers o data cu ea a fost ca, pe partea soferului daca trec peste un capac de canalizare cat de mica sau o groapa sau o denivelare se aude un... preferam sa evit termenul asta de samsar adica troncanit dar hai fie, am luat bratele la mana, tot, nimic rupt, nimic nu joaca, nu am probleme la directie sa tremure volanul sau sa tremure in mers, sau sa tremure cand pun frana sau accelerez, pur si simplu vibreaza masina constant, bazaie tot bordul si zici ca am masaj in scaune. Are cineva ceva idei? Am ajuns deja in punctul in care nici nu mai vreau sa merg cu masina de nervi
    1 point
  26. e foarte buna cutia manuala. Si si manivela aia cu care pornesti motoru. Electromotoarele is pt fraieri.
    1 point
  27. Asa as fi făcut dar sunt plecat și doar în weekend sunt pe acasă. Dar poate găsesc unu serios care se ocupa de ea când o duc sau sa zică măcar aduo atunci ca o fac.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.