Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/02/22 in all areas

  1. Salut, Am rezolvat. Era un colier slăbit de la intercooler și pierdeam presiune. De acolo toate erorile
    2 points
  2. Am facut putina curatenie + revizie (inclusiv inlocuire lichid frana) + inlocuire curea si rola accesorii tina curatenie
    2 points
  3. Salut! Fac si eu un topic aici prin care voi tine evidenta cu tot ce am facut la masina. In luna mai 2022 am achizitionat din Germania (de la un dealer autorizat) un BMW 420i (B48) Xdrive GC fabricat in mai 2016 cu 137000 km la bord la momentul respectiv. Am venit cu ea in Romania pe roti (s-a comportat impecabil tot drumul) si am bagat-o in service pentru a trece printr-o revizie completa. Am facut urmatoarele lucruri la 139000 km: - schimbat ulei motor + filtre (aer, polen, ulei) - schimbat pompa de apa + antigel original BMW (pompa de apa avea prelins niste antigel uscat si am decis sa nu risc nimic) - revizie cutie automata (ulei, filtru si baie) - schimbat bujii OEM - schimbat bucsele de la bratele superioare - schimbat capac culbutori + garnitura - schimbat ulei in grupuri si in cutia de transfer - schimbat placute de frana pe spate Saptamana viitoate (miercuri) va trece printr-o noua revizie. Are aproape 149000 de km si ii voi schimba uleiul in motor + filtrele (aer, polen si ulei) + bara stabilizatoare pe puntea fata, deoarece s-au uzat bucsele si am o bataie la denivelari mici.
    1 point
  4. ms de raspuns am un prieten care pus tot pe seria 1 discuri si plate ATE, pana acum nu a avut probleme cu ele si foloseste masina zilnic, nu cred ca este o varianta proasta, legat de " praf" nu am treaba cu asa ceva , ca murdaresc jantele etc ,,, o prostie din punctul meu de vedere , se spala si gata, iar legat de zgomot, cred ca conteaza compozitia placutelor nu montajul ( presupun ) , in trecut pe un E46 la schimbul de placute si discuri am folosit zimmerman si pot sa spun ca am fost foarte multumit de ele.
    1 point
  5. Pentru ca atunci cand se incalzeste cutia si elementele de pe langa, fiarele si plasticele ce compun timoneria isi schimba din proprietati. Eu fostul E90 l-am vandut din cauza unui cloncanit la accelerari/decelerari lente, in special in treapta 1, sunet pe care nu am reusit sa il depistez.
    1 point
  6. In primul clip e timoneria cutiei. In al doilea, nu am mai auzit asa zgomot dar pare ceva joc metalic, ceva pare slabil. Cand se face timoneria trebuie vazut si ce ar putea fi slabit acolo, cu toate ca nu prea ar avea ce. Poate ai noroc si e tot din cauza timoneriei. Poate au altii si alte sugestii.
    1 point
  7. Sa o stapanesti sanatos @IonescuDan
    1 point
  8. Da.. e deranjant însă nu are rost sa va mai bateți capul, asta e noua tehnologie. La Mercedes într-adevăr nu am văzut niciodată vreun far cu condens in el:)) însă nu are rost sa deschidem polemici.
    1 point
  9. Se poate nu este exclus dar nu prea are logica. Sa vrei sa mergi cu o masina care nu spune cand i se arde semnalizarea, daca faci accident e din VINA TA ca nu ai avut semnalizare functionand. Tu zici ca ai semnalizat dar prostu care a dat in tine nu a vazut nimic pe masina si a crezut ca vrei sa faci altceva si tu esti vinovat pentru masina cu becuri nefunctionale!.. Singura logica e ca masina are si alte probleme si trebuia sa treaca RAR, DAR la RAR aia vor sa vada becuri clipind, stingandu-se.. nu se bazeza pe ce spune bordul. Oricum l-ai bagat pe OP in alte calcule cu raspunsul tau.
    1 point
  10. Nu am pus niciodata placute de la dealer in schimb am luat o data discuri pe spate, desigur cu stanta bmw si dimensiunea discului frumos stantate.. Dupa aia am pus doar discuri Bosch tratate termic. Cum problema de fond a unora este praful pe jante.. cat praf se depune pe jante daca zici ca ai pus placute de la dealer? Ca mie mi se pare ca sunt la fel de "praf"... adica bune la franare ca.. Ferodo. Alea originale au stanta bmw pe ele. Nu cred ca te mai intereseaza altceva. Le cumperi direct de la ei si ai originale pe masina. Calitatea e mult mai garantata in sensul ca dealerul nu prea risca sa puna calitate necontrolata TEMEINIC. Mai ales la sistemul de franare. Nu trebuie originale. In schimb discurile cel putin sa fie din sursa sigura, cum am zis mai sus sa ai certitudinea ca au fost tratate termic. Asta elimina mult riscul ovalizarii lor daca nu esti atent cu "bedingul".. Placute nu as lua din alta sursa decat daca au cel putin holograma fabricantului, adica sigiliu argintiu; si Pagid si Ferodo pun sigilii pe cutie, sa nu poti sa deschizi cutia fara sa rupi sigiliu. Daca vanzatorul nu garanteaza altfel cauta cum am zis mai sus calitatea garantata. Suficiente informati pentru a te ghida? Scartait nescartait, asta tine de talentul instalatorului/mecanicului. Daca aceste informatii iti vor fi fost de ajutor poti sa apesi si butonul "thanks" sa apreciezi efortul meu de a explica ce stiu din experienta personala. Daca nu, asta e, poate de la altii..
    1 point
  11. Eu tind să cred că e volanta....pe loc la călcarea ambreiajului se aude zgomot? ca un cloncanit....dacă se aude e vorba de volanta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.