Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/22 in all areas

  1. Salut, presupun ca ai motorul N57D30B de 313 cai, cel cu probleme la pompa de ulei si cuzineti. Ai cumparat un bloc ambielat? Stii cati km are motorul? Eu as face revizia la 10 000 de km. In principiu dupa ce pui anexele tale pe motorul nou, nu ar trebui sa fie probleme. Insa inainte de pornire i-as face o diagnoza cu ISTA sa vezi daca toate modulele functioneaza corect. Si eu am pati acelasi lucru acum un an si am schimbat blocul motor cu unul SH cu km certificati.
    2 points
  2. De acord, insa din pacate e doar una din consecintele reducerii de costuri si a industriei orientate spre consum, de ce nu, a capitalismului. Anyway, astea-s alte povesti. Long story short: daca motorul nou e montat ok atat pe partea electrica, cat si mecanic, nu prea sunt ce repercursiuni sa apara.
    1 point
  3. G11 cu 320 cai , masina a facut de curand 200 mii km referitor la service nu am ratat nici o revizie iar uleiul a fost cel recomandat de producator. Personal cred ca a fost intretinuta, nu este prima mea masina dar sa imi pice motorul la 200 mii nu mi sa intamplat niciodata. Poate stilul de condus uneori mai agresiv insa la o masina de peste 150 mii euro noua sa pice cutia sau motorul nu e normalitate…
    1 point
  4. Nu-ți face probleme, lasă mașina în pace atât timp cât pleacă ok și nu ai erori. Preincalzirea funcționează în baza mai multor criterii și în plus e posibil sa funcționeze și sa nu vezi martorul în bord.
    1 point
  5. Mulțumesc, am rezolvat! Arsesem prin acel "scurt" al firelor de la debitmetru o siguranță din fata, unde este situat ECU și alte 4 din panou.
    1 point
  6. La ce te referi cand zici 320? Pe seria 7 s-au pus doar motoare de 3000 cc.
    1 point
  7. Bun venit pe forum. Intrebi ce urmari, ce, consecinte poate avea masina dupa schimbarea motorului? Strict la asa intrebare, raspunsul e nici una.. Poate doar daca schimbarea motorului nu a fost trecuta si in certificatul masinii.. Faptul ca la fostul motor s-a gasit span.. poate fi din cauza calitatii uleiului, timpului de exploatare.. defectiune pompa ulei. Pot fi multe, pot fi alte motive. Daca motorul nu e desfacut si analizat, restul e presupunere din partea altora.
    1 point
  8. 90% e din fulia alternatorului ! Cum arată cureaua de accesorii ?
    1 point
  9. Bimmer? Te referi ca este cu ambreiaj? Cuplaj alternator? Daca asa este, poate de la ala sa fie problema, însă se verifica destul de usor daca este blocat.
    1 point
  10. Daca tot dai jos alternatorul scoate si puntea cu diode sau cum o fi, sa poti vedea starea carbunilor si periilor colectoare sa iti spuna meseriasii cat mai cred ei ca mai tin. Trebuie doar dezlipite-relipite firele statorului si 3 piulite de dat jos.. Mai verifica si starea rolei din fata alternatorului. Daca e cu clicket ala se cam duce... s-ar putea ca de acolo sa nu iti vine incarcarea(!) chiar daca alternatorul pare in toate mintile..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.