Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/22 in all areas

  1. Am dat o tura prin tara de 1 decembrie, undeva la 1500 de km cu toate variantele de relief si trafic, un consum mediu pe la 6,3/6.5 - ff ok. Las si cateva poze facute prin natura si numai. PS: e jegoasa ca asa a fost drumul dar dupa fiecare drum lungut e spalata cum trebuie (inclusiv pe dedesubt). (Pe langa Vatra Dornei - mai exact la Tinovul Mare, care merita o vizita daca sunteti in zona) (pe Transrarau) (lacul Colibita) Doi dinozauri doar ca din epoci diferite. Nu se vede in poza insa pe suportul numarului E30-ului era scris "Respect your elders" - se potriveste. Ursuletul fiind, de altfel, un exemplar foarte curat, atat la interior cat si la exterior
    4 points
  2. Salutare! Ieri după ce am iesit de la muncă am activat din meniu temperatura antigelului, motorul fiind rece deoarece masina a stat 9 ore in frig la -1 grad si ce să vezi, arata 79 grade :)) si a pornit imediat si ventilatorul radiatorului. Deci am zis că 100% e senzorul, m-am dus la un magazin de piese, am cumpărat senzor, l-am schimbat si acum totul bine, am ținut temperatura sub observație, creste normal si se opreste undeva 90- 95, interval unde variază. Mulțumesc de răspunsuri, drumuri bune!
    4 points
  3. Salutari, este tot mai clar ca nu mai trebuie aprobate postarile care sunt lipsite de elementele necesare unei concluzii, si cu atat mai mult generatoare de confuzii.
    2 points
  4. Daca vreti sa fiti ajutati incepeti prin precizarea datelor masinii : tip, motorizare (inclusiv cod motor), Kw, an fabricatie. Dati cat mai multe detalii ! Prima postare a lui Iulian nu stiu cum a trecut de ce ce cei ce supravegheaza activitatea/postarile in forum. Eu la inceput pe forum asteptam si 24 h pana eram vizibil cu o postare. .
    2 points
  5. La DPF off ISTA nu stie ce sa mai citeasca.. Eu ii sugerez sa inspecteze tot ce tine de partea turbo a mororului. Sa fie sigur ca turbo intra, sa isi dea seama camd intra, daca intra in ajutorul motorului si cam atat. La DPF OFF esti cam pierdut si cu ISTA. Bine, nu esti pierdut daca aia care au facut DPF OFF au stiut ce sa modifice..
    2 points
  6. Salut, intreb si eu pentru un prieten, daca spui ca ai DPF off la ce te referi, e anulat din soft si lasat in carcasa, este gaurit si prezent sau este scos din carcasa?
    1 point
  7. Salut, daca bateria e buna si nu invarte inseamna ca a crapat electromotorul.
    1 point
  8. Din pacate asta e practica pe forum, fiecare isi vede interesul si nu mai revin sa share-uiasca si rezolvarea. Din ce spui tu, eu as verifica pistonasele de la frana, care nu culiseaza corect, avand in vedere ca mergi 30-40 km fara probleme.
    1 point
  9. Salut, daca tot umbli acolo sigur nu-i faci rau ca-i schimbi uleiul in diferential. Ai nevoie de 1 L ulei diferential spate 75W90 SAF - XO cod: 83222365987
    1 point
  10. Eu sunt in continuare foarte multumit de i3-ul meu. 56k km in 2.5 ani fara nici o problema. BMW face masini premium, indiferent de tipul de motorizare.
    1 point
  11. Diagnoza cu ISTA si vezi ce zice. Apoi vezi ce ai de schimbat. Poate sa fie DPF infundat, galeria de admisie, etc Poate sa fie un senzor, nu putem stii de la distanta. Neaparat diagnoza cu ISTA, daca pui Delphi sau alte aberatii nu vei stii exact ce are! Anunta-ne ce ai gasit!
    1 point
  12. Vezi ce temperatura iti arata senzorul dimineata inainte de a porni motorul (daca masina a stat peste noapte). Daca nu e temperatura de afara, cel mai probabil e stricat.
    1 point
  13. Pai pui o diagnoza prima data, in principiu exact in ordinea in care le ai scris, mai puțin pompa de apa.
    1 point
  14. Ia totusi sigurantele la masurat, una cate una. Poate ai avut noroc si acel scurt-circuit sa fi ars vreuna, cu toate ca masinile nu prea au sigurante ultra-rapide la ardere.. Sa ne spui ce ai gasit cand se rezolva. O sa mai vina si altii cu sugestii. Fa si o diagnoza. Pune ISTA. Vezi ce poate functiona prin ISTA (adica se pot porni lumini, incuietori, lumini interior, stergatoare..) si asa poate iti dai seama daca modulul FEM sau altceva ce tine de un anume modul nu raspunde.. Oricum, o data inceputa verificarea erorilor in ISTA, modulele cu probleme vor fi aratate.. Zi orasul de unde esti si poate intra vreun coleg cu ISTA si te ajuta.
    1 point
  15. Buna seara, am un 118d din 2016. In urma cu 2 zile cand sa am vrut se plec dimineata, nu a pornit masina. Am primit eroarea starter/ignition fault. Engine cannot be started. Apoi a disparut, masina tot nu porneste, nu arata erori. Luminile merg, idrive merge. Nu se aude nimic cand incerc sa pornesc. Imi aparuse si Ignition on, dar motorul nu se auzea. Nu am avut probleme, a mers perfect pana acum 2 zile. A mai patit cineva asa ceva?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.