Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/19/22 in all areas

  1. Am dat o tura prin tara de 1 decembrie, undeva la 1500 de km cu toate variantele de relief si trafic, un consum mediu pe la 6,3/6.5 - ff ok. Las si cateva poze facute prin natura si numai. PS: e jegoasa ca asa a fost drumul dar dupa fiecare drum lungut e spalata cum trebuie (inclusiv pe dedesubt). (Pe langa Vatra Dornei - mai exact la Tinovul Mare, care merita o vizita daca sunteti in zona) (pe Transrarau) (lacul Colibita) Doi dinozauri doar ca din epoci diferite. Nu se vede in poza insa pe suportul numarului E30-ului era scris "Respect your elders" - se potriveste. Ursuletul fiind, de altfel, un exemplar foarte curat, atat la interior cat si la exterior
    2 points
  2. Salutare. Dupa multe luni de lurking si citit una alta pe forum, in sfarsit pot spune ca ma alatur "cu arme si bagaje" comunitatii. Asa cum spune si titlul, sunt la primul BMW si sunt singur ca am multe de invatat. O sa incerc sa tin un fel de jurnal pe aici si sa facem schimb de pareri cat mai utile. Sunt la primul astfel de topic asa ca...rabdare cu mine. Fiind in cautarea unei masini, stabilisem cateva "finaliste" (Superb, Passat Alltrack, Kodiaq, G31) si am stat cateva luni cu ochii pe siteuri, alternand intre modele si decizia de a cumpara sau de a mai astepta. Chiar in 2020 am fost aproape de a cumpara Kodiaq nou la niste preturi care nu vor mai exista niciodata - chiar la inceput de pandemie - am fost fraier si am ratat ocazia. Pe la mijlocul lui 2021 am inceput din nou sa ma uit. Mai am si o Octavia deci graba nu era mare, cautam ceva "frumos". Am vrut neaparat ceva cu tractiune integrala si alte cateva dotari la care nu renuntam: faruri cat mai noi dpdv tehnologic (matrix led sau echivalent), scaune cu memorie si cat mai multe setari, fara culoarea neagra (nu imi plac masinile negre), etc. Pe la mijlocul lui octombrie a aparut aceasta masina si repede am ajuns la concluzia ca o vreau. Mai ales cand am vazut culoarea...tot ce gaseam acceptabil pana atunci erau fie gri fie albe... Masina in cauza este august 2018 si avea aprox 92.500 la momentul achizitiei. Scriu mai jos cateva din dotarile importante cu cateva comentarii: 223 Dynamic Damper Control 24W 18"lt/aly Wheels D-spoke 634 - cu aceste roti a venit masina, incaltata cu Continental Eco Contact nou-noute, DOT2021, 245/45/R18, runflat; 320 Model Designation, Deletion (asta e o chestie misto, imi place mult aspectul clean look la o masina); 3DS Bmw Display Key - misto de jucat cu ea, total inutila in lumea reala; in mod dubios, primul proprietar nu a ales si comfort access - chiar l-a evitat, avand in vedere ca a ales toate celelalte optionale din pachetul in care s-ar fi aflat si Comfort Access (m-am uitat in brosura Germania 2018); 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable - f importante, cum am zis mai sus; 4HA Seat Heating Front And Rear - iar, in mod dubios, a ales incalzire in scaune spate dar nu si climatizare pe 4 zone...ce-o fi in capul unora nu o sa inteleg... 536 Auxiliary Heating - o dotare pe care o cautam...nu era musai dar ma bucur ca e in aceasta combinatie 552 Adaptive Led Headlight + 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AT Driving Assistant Plus 5DN Parking Assistant Plus 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 9BD Businesspackage + alte cateva mai neimportante. Cateva chestii pe care am apucat sa le fac de cand am luat-o: - activat Apple Car Play - f important, in Octavia am varianta cu fir, aici e wirless - merge brici; - cumparat roti de iarna model 618 pe 17 inch cu cauciucuri SH Dunlop 225/55/R17 non run-flat; - folie faruri si proiectoare, folie geamuri spate si luneta, inscriptionat oglinzi; TO DO: folie pe display(uri) - pe cel central neaparat, trebuie sa vad daca se poate si pe "ceasuri"; - am reusit sa gasesc un kit de rezerva compus din roata slim (f greu de gasit pe 18 la un pret acceptabil), cric si cheie; din pacate, masina nu are un locas special - cum sunt majoritatea. Asa ca acum sunt in cautarea unei huse de transport sau, mai greu, varianta in care gasesc la dezmembrari una cu locas de roata rezerva in portbagaj si o convertesc pe a mea. Ca planuri de viitor: - pentru intregirea aspectului Shadow Line, ori schimbarea grilei cu cea de pe MSport (NU de pe M5) ori colantarea celei din prezent; - POATE un stage 1 la un moment dat. Ca prime impresii, masina este tot ce ma asteptam si mai mult de atat. Am apucat sa ma joc si un pic cu ea in zapada, intentia fiind sa ma obisnuiesc cu dimensiunile si inertia (are aproape 2 tone) cat si cu modul de actiune al XDrive. Cam atat momentan, las cateva poze si sper sa reusesc sa updatez topicul cat mai des.
    1 point
  3. Salut, Azi au facut cei de la Bavaria cererea de comanda pentru piesele necesare rechemarii STOP011056. Ca si nota, am fost contactat de Bavaria dupa aprox 2 sapt. dupa ce am primit mailul automat :)).
    1 point
  4. Maneta probabil de la timoneria cutiei, e problema stiuta.. nu tremura si in mers maneta? Daca e si motorul.. ar putea fi suportii sai daca altceva nu gasesti..
    1 point
  5. Salutare tuturor, Acesta este masina mea - varianta pe scurt - Alpina B3 Biturbo. Varianta mai lunga ar fi o Alpina B3 Biturbo Switchtronic AWD din 2014 F31. Motor 3.0 biturbo benzina -410 HP - 600 Nm - ZF automata 8 trepte - tractiune integrala si suspensie adaptiva EDC. Lista de echipamente cuprinde urmatoarele: - head up display - faruri bixenon adaptiv si asistent faza lunga - tapiterie piele Montana neagra with red stiching and piping. - scaune fata electrice si incalzite si cu memorie la sofer. - Jante Alpina 20 inch vara si 19 inch de iarna. - trapa electrica panoramica. - insertii bord aluminiu (in locul celor de lemn care mi se pareau "batranesti" ptr o asemena masina). - Switchtronic pe spatele volanului. - sistem audio Harman Kardon surround cu 16 incinte. - sistem de evacuare Akrapovic cu clapete active doar pe modul "Sport" si "Sport +". Masina merge ca un vis - mai ales pe drumurile de aici - da, are numere de Danemarca eu fiind rezident aici. Consumul este unul rezonabil atat timp cat o tin pe modul "Comfort". In momentul in care o schimb pe Sport sau Sport + se schimba treaba. La drum intins si viteza relativ constanta (130 - 140) consumul este unul surprinzator de rezonabil (avand in vedere performantele motorului) : 8.5 - 9.0 litri/100 km. Consumul testat la multiple drumuri DK - RO cu mers agresiv pe autostrada mi-a iesit undeva la 8,7.
    1 point
  6. S-a tras de teava aia fara sa fie desfacuta din suruburi.. mare grija unde mai lasi masina sa umble la ea.. Eu am dat teava aia jos de vreo 5 ori (si nu-s mecanic decat pe masinile mele..) si nu am stricat nimic. Fa o poza la zona fisurii.
    1 point
  7. Antigel albastru BMW.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.