Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/28/22 in all areas

  1. Va multumesc pentru raspunsuri! In cele din urma o sa continui cu filtrul original.
    3 points
  2. Salut! Exista posibilitatea sa fie infundat caloriferul / radiatorul de incalzire pentru interior. Se poate incerca o curatare in prima faza.. Cel mai bine mergi la un service pentru a se identifica exact problema.
    3 points
  3. Tind sa cred ca este caloriferul din bord(daca are si e61).. am avut la e87 problema asta, si dupa ce l-am schimbat am rezolvat problema.
    3 points
  4. poti incepe cu o aerisire corecta a sistemului de racire.
    2 points
  5. Problema lui @Brokencyde trebuue inteleasa altfel. Bateria masinii trebuie codata inapoi pe 95 de Amperi. Pe undeva e firesc ca ISTA ii spune ca bateria e incarcata 50-60%.. Pentru ca ISTA face calculul Starii De Incarcare al unei bateriei CODATE, aceea de 110Ah (in cazul lui) care probabil are 900CCA cand e incarcata. ...Cand ISTA "vede" de fapt o capacitate a unei baterii de 95 ("stiind" ca e de 110..) ca doar aia e fizic pe masina, care atunci csnd e 80-90 incarcata probabil are 6-700CCA, ca atata are o baterie de 95.. normal ca spune ca bateria de 110 e pe jumatate incarcata, ca nu are de fapt baterie de 110.. Acum bateria fiind incarcata de 6 luni de zile dupa UN ALGORITM de baterie de 110A va dati seama ca bateria lui de 95 a fost incarcata IN EXCES cu, curent... Asta avand un efect prost asupra incarcarii/descarcarii pe care ALGORITMUL (de 110Ah) la aplicat.. fenomenul intern in baterie cel nai probabil e deformare a placilor... Sau exista si varianta de baterie proasta din fabrica.. dar inclin sa cred ca algoritmul a dat-o peste cap. Morala? Puneti bateria dupa care e facuta codarea pe masina, SAU adaptati codarea tipului si marimii bateriei daca vreti sa tina! Aproape acelasi fenomen se intampla cand pui baterie de 100A si masina e codata pentru una de 80amAh. Bateria garantat se incarca insuficient.. Reflectati la ce am scris mai sus si luati in serios cand puneti, ce baterie puneti.. in cazul asta nu se deformeaza placi ci mai degraba sulfatare.. depuneri pe fundul bateriei.
    1 point
  6. este posibil sa fie bucsa de la diferential. dar cum spune si @Edwin, un service te lamureste.
    1 point
  7. Personal, n-as umbla sa fac codari pentru a "pacali" ceva de siguranta. As identifica problema si as schimba piesa. E vorba de siguranta!
    1 point
  8. Asa am patit si eu la drum lung. La o ora dupa ce am lasat masina in parcare, a trebuit sa plec undeva si spre surprinderea mea, si-a revenit. Posibil sa fie vreo masura de siguranta pt motorasul ce pulverizeaza apa...
    1 point
  9. Da..deci m-am hotarat sa fac pasul cel mare..sa trec de la ICE la electrica..facand foarte multi km ma ardea foarte tare la buzunar pretul motorinei..asa ca ..de ce nu o ..electrica. Asa ca m-am apucat sa caut sa vad ce electrica mi-as putea cumpara.. aveam cateva cerinte de la ea: sa fie mare, loc mult in spate, portbagaj si cel mai important autonomia minim 500 km, si aici s-au incadrat decat foarte putine masini..finalistele au ramas BMW iX xdrive 50 si Mercedes EQE 350+. mercedesul a picat pentru ca vanzatorul a fost ididot si nu a stiut sa isi vanda masina, plus..loc mult mai putin in spate si portbagaj 400l fata de 500l la BMW si tractiune doar pe spate. La autonomie erau cam la fel. Doar ca BMW are 523 hp iar EQE 292. Din pacate nu am apucat sa o conduc decat vreo 80 km. doar marti pot sa o inmatriculez. Pana acum imi place aproape tot la ea
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.