Problema lui @Brokencyde trebuue inteleasa altfel.
Bateria masinii trebuie codata inapoi pe 95 de Amperi. Pe undeva e firesc ca ISTA ii spune ca bateria e incarcata 50-60%.. Pentru ca ISTA face calculul Starii De Incarcare al unei bateriei CODATE, aceea de 110Ah (in cazul lui) care probabil are 900CCA cand e incarcata. ...Cand ISTA "vede" de fapt o capacitate a unei baterii de 95 ("stiind" ca e de 110..) ca doar aia e fizic pe masina, care atunci csnd e 80-90 incarcata probabil are 6-700CCA, ca atata are o baterie de 95.. normal ca spune ca bateria de 110 e pe jumatate incarcata, ca nu are de fapt baterie de 110..
Acum bateria fiind incarcata de 6 luni de zile dupa UN ALGORITM de baterie de 110A va dati seama ca bateria lui de 95 a fost incarcata IN EXCES cu, curent... Asta avand un efect prost asupra incarcarii/descarcarii pe care ALGORITMUL (de 110Ah) la aplicat.. fenomenul intern in baterie cel nai probabil e deformare a placilor...
Sau exista si varianta de baterie proasta din fabrica.. dar inclin sa cred ca algoritmul a dat-o peste cap.
Morala?
Puneti bateria dupa care e facuta codarea pe masina, SAU adaptati codarea tipului si marimii bateriei daca vreti sa tina!
Aproape acelasi fenomen se intampla cand pui baterie de 100A si masina e codata pentru una de 80amAh. Bateria garantat se incarca insuficient..
Reflectati la ce am scris mai sus si luati in serios cand puneti, ce baterie puneti.. in cazul asta nu se deformeaza placi ci mai degraba sulfatare.. depuneri pe fundul bateriei.