Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/22 in all areas

  1. il poti cumpara la orice reprezentanta BMW, sunt 3 versiuni de cod, pentru 1 an, 2 ani si respectiv 3 ani. Cel mai ieftin e cel pe un an si e 89 euro + tva. Comanda dureaza 24 ore lucratoare in general, poti sa ma contactezi pe PM daca ai nevoie de ajutor cu comanda la BMW. Codul este de fapt un fisier care trebuie pus pe acelasi stick cu harta, trebuie sa faci un folder /FSC pe stick in radacina si sa copiezi fiserul acolo. Importul se face automat cand bagi stick-ul in masina si incepe copierea hartii. Masina ta avut update-uri gratuite pana in 31 mai 2019, poti incarca harta 2019-3, este ultima inclusa in cei 3 ani gratuiti pentru care ai codul din fabrica. Orice versiune peste 2019-3 necesita un cod nou de activare (licenta).
    4 points
  2. mda, tipic romanesc, seria 7 de 100k euro dar facem economie la licente, eventual consumabile.....
    2 points
  3. Salut ! , vezi ca ai un cablu care vine din spate ( portbagaj ) rosu (+) si intra in spatele panoului de sigurante , conexiunea lui cu panoul de sigurante este facuta cu un papuc care se infige in panou ( genul mos si baba ) sau are prindere cu papuc gaurit prins cu o piulita de 6 parca pe fata panoului in dreapta , in fine ... ideea este ca acolo nu mai face contact cum trebuie , eu la un e90 nfl am rezolvat problema , am schimbat panoul de sigurante , a fost o procedura destul de greoaie din cauza faptului ca este situat in spatele torpedoului , papucul ( mosul ) care se afla pe spatele panoului de sigurante era afumat .. incins topit ... iar mufa ( baba ) care se afla in capatul firului ce vine din portbagaj era putin afumata , am strans putin! cu un patent mufa pentru un contact mai bun , deja sunt 2.5 ani fara probleme de cand am rezolvat problema Cand ramai fara tensiune desfa capacul sigurantelor care se afla in torpedou si misca de panou ... inpinge in el ... lovestel usor , teoretic tensinea ar trebuii sa vina instant ! Recomandare ! , sa nu cumperni nimic inainte pana nu vezi exact ce model de panou ai ! , panoul cumparat ( sh / nou ) de regula vine gol .... deci o poza inainte nu ar strica ! ... sa vezi exact unde vin sigurantele si releele , spor la mesterit
    1 point
  4. Hai sa nu-i mai judecam pe altii, ok? Fiecare e liber sa aleaga si sa faca ce vrea. E foarte usor sa facem misto de altii.
    1 point
  5. Suspensia pe perne de aer o consider a fi din aceeasi categorie cu frana de mana actionata electric si alte gaselnite de acest gen. Anume, un sistem interesant din punct de vedere tehnic si care are anumite avantaje in ceea ce priveste confortul, dar care in schimb prezinta probleme de fiabilitate si implicit costuri de intretinere semnificative fata de solutia clasica. In concluzie, dotari de evitat la o masina second-hand.
    1 point
  6. Eu l-as fi pus sa umble la robineti de caldura/rece. Poate unul dintre ei nu mai deschide/inchide/comuta. Si acum, daca tot e cald afara, poate sa schimbe de vreo doua ori lichidul de racire cu apa, poate isi da drumul radiatorul presupus infundat. In regie proprie cu ajutoare, daca stie de unde sa inceapa... asa vede si ce calitate are apa care o tot scoate.. DAR, eu nu cred ca masina ar avea 2 radiatoare de caldura ci un radiator in bord si un mod de selectie a caldurii mai degraba.. el se plange de lipsa caldurii pe partea pasagerului nu lipsa totala a caldurii.
    1 point
  7. Problema lui @Brokencyde trebuue inteleasa altfel. Bateria masinii trebuie codata inapoi pe 95 de Amperi. Pe undeva e firesc ca ISTA ii spune ca bateria e incarcata 50-60%.. Pentru ca ISTA face calculul Starii De Incarcare al unei bateriei CODATE, aceea de 110Ah (in cazul lui) care probabil are 900CCA cand e incarcata. ...Cand ISTA "vede" de fapt o capacitate a unei baterii de 95 ("stiind" ca e de 110..) ca doar aia e fizic pe masina, care atunci csnd e 80-90 incarcata probabil are 6-700CCA, ca atata are o baterie de 95.. normal ca spune ca bateria de 110 e pe jumatate incarcata, ca nu are de fapt baterie de 110.. Acum bateria fiind incarcata de 6 luni de zile dupa UN ALGORITM de baterie de 110A va dati seama ca bateria lui de 95 a fost incarcata IN EXCES cu, curent... Asta avand un efect prost asupra incarcarii/descarcarii pe care ALGORITMUL (de 110Ah) la aplicat.. fenomenul intern in baterie cel nai probabil e deformare a placilor... Sau exista si varianta de baterie proasta din fabrica.. dar inclin sa cred ca algoritmul a dat-o peste cap. Morala? Puneti bateria dupa care e facuta codarea pe masina, SAU adaptati codarea tipului si marimii bateriei daca vreti sa tina! Aproape acelasi fenomen se intampla cand pui baterie de 100A si masina e codata pentru una de 80amAh. Bateria garantat se incarca insuficient.. Reflectati la ce am scris mai sus si luati in serios cand puneti, ce baterie puneti.. in cazul asta nu se deformeaza placi ci mai degraba sulfatare.. depuneri pe fundul bateriei.
    1 point
  8. Salutare! Ieri după ce am iesit de la muncă am activat din meniu temperatura antigelului, motorul fiind rece deoarece masina a stat 9 ore in frig la -1 grad si ce să vezi, arata 79 grade :)) si a pornit imediat si ventilatorul radiatorului. Deci am zis că 100% e senzorul, m-am dus la un magazin de piese, am cumpărat senzor, l-am schimbat si acum totul bine, am ținut temperatura sub observație, creste normal si se opreste undeva 90- 95, interval unde variază. Mulțumesc de răspunsuri, drumuri bune!
    1 point
  9. Clar ITB-urile schimba curba de cuplu, am tot cautat ceva dyno results si in final aparent pierderile nu sunt asa mari. Dbilas ofera si un chip "optimizat" desi in cazul meu inca mai cunosc 2-3 persoane care ar "risca" sa faca un chip . Un exemplu de dyno http://www.m42club.com/forum/index.php?topic=18772.0 aici o discutie cu un chart dyno extrem de interesant postul 107 de fapt toata discutia e foarte interesanta, din pacate acele ITB-uri sunt fabricate in Australia si in final pretul lor e aproape dublu vs Dbilas altfel ar fi fost alegerea mea nr 1 http://www.m42club.com/forum/index.php?topic=18442.105 edit: daca stau sa ma gandesc pana la ITB-uri ar mai fi de repus LSD-ul cu raport original de 4.10 acela sigur va avea impact vs 3.73 -ul actual
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.