Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/30/22 in all areas

  1. Buna seara, colegi ! pacient: BMW-ul meu de iarna X1, E84, 2011, 2.3d. ieri a pornit perfect... azi nu ! nu mai recunoaste nici-o cheie si afiseaza pe bord "engine star fault" am facut repede o diagnoza si mi-a dat "2E41 DDE: interface EWS-DDE erori sterse, deconectat baterie 5 min. = DEGEABA !!! am cautat pe net si marea majoritate spun ca este o problema destul de comuna daca ai CONFORT ACCES. eu am pe masina confort acces. Va rog, am nevoie de ajutorul vostru… o parere, un sfat, un indiciu, orice, ceva acolo care ar putea sa ma conduca catre rezolvarea problemei !!! multumesc anticipat !!!
    1 point
  2. Probabil ca da pentru ca daca motorul nu trage doar aer proaspat ci si pe cel recirculat (GAZE .."basite" de motor o data..), cel recirculat nevand calitatile celui prospat consumul este mai mare. Zic si eu..
    1 point
  3. @Laviniu93 nu este cazul sa iti ceri "mii de scuze" (e stiut ca e forma de a introduce un subiect..), suntem pe forum si e mai bine sa descrii cum poti mai bine problema cu, care te confrunti decat sa iti asumi ceva ce foarte probabil nu este adevarat. Adica sa vrei sa stii unde este siguranta joystick-ului masinii.. ehee, daca toate chestiile electrice din masina ar avea doar sigurante.. pe care noi sa le schimbam si treaba sa mearga... ar fi extraordinar nu doar misto, si masina ar fi de doua ori mai grea doar din cauza sigurantelor Asadar, nu exista siguranta pentru joystick. Joystick-ul este doar o prelungire sau daca vrei doar comanda si doar butoanele, rotita, bla-bla unui alt dispozitiv (mai complex) electronic. In cazul de fata a unitatii centrale de info-distractie a masinii.. Rezolvarea problemei ta poate fi complexa sau complicata in functie de cum explici ce se intampla... adica ce ai observat ca nu se mai intampla. Si in ultimul rand si cel mai important, depinde numai de tine daca vrei sa rezolvi problema singur si esti dispus sa strici reparand, dar reparand pana la urma. Sau sa repari de prima oara... ceea ce se intampla destul de rar in general.. incepatorilor...
    1 point
  4. @Godini la ce masina? Pot sa ma uit la mine sa vad daca difera. Nu ma plang de consum exagerat. Probabil e mai mare pentru ca aerul tras e mai mic decat referinta.
    1 point
  5. Aia cu senzorul care arată -40 grade nu are treaba, s a mai discutat, la toată lumea arată senzorul ala asa, nu este defect. Din ce știu pui unul nou original si arată la fel, nu e de fapt o valoare reala care este arătată pe tester. Cand nu își face regenerare de obicei filtrul este colmatat, daca egr, bujii, releu, senzori dpf, totul este in regula si nu e problema de la una din piesele descrise. Presiunea după regenerare nu e relevantă, daca după 50-100 km e mult mai mare sau chiar peste limita e cam clar… La un moment dat nu își va mai face nici cu regenerare fortata, va porni regenerarea si nu va reuși sa treacă de 450 grade, poți sa mergi si 100 km cu regenerarea activa. Am pățit si eu chestia asta la E60 si făceam regenerări fortate in încercarea de a salva sau prelungi viața dpf ului.
    1 point
  6. Dragoș nu e vorba de a judeca, însă la cum a pus problema, a dat de inteles ca nu stie despre ce e vorba, totuși i s a explicat care e treaba si ce trebuie făcut, iar tu de fapt spui ca de fapt știi ca trebuia codul, dar te gandeai ca faci cont pe bmwclub si eventual îl primesti gratis de la băieți. Nu e problema in a l primi gratis, ca doar si eu am primit, problema este ca nu ești transparent de la început si faci pe prostul. Nu mai zic de treaba cu mașina de 100k si cauți sa iei cod gratis, aia e alta poveste. “Baietii, imi cere un cod când vreau sa fac update, nu e vorba ca sunt zgârcit dar se poate lua si gratuit? Sau trebuie sa plătesc la Bmw vreo suma sau la cineva? Nu as vrea sa dau niste bani, daca se poate scoate si gratis sau mai ieftin” Probabil nu ar fi fost “atât” de judecat daca prezenta “problema” asa.
    1 point
  7. Vezi carly , bimmerlink astea ar fi cred.
    1 point
  8. Salutari, frumoasa descriere, acum, eu zic ca sunt dotari de evitat pentru cei care sunt cu buzunarele gaurite si in loc de bicicleta vor seria 5. By the way, vezi ca pe Ali sunt oferte cu perne la pereche incepand de la 200 ron, merita sa dai un search, citesti ce zic omuletii si cumperi in functie de cat te tine cojocul. Succesuri.
    1 point
  9. mda, tipic romanesc, seria 7 de 100k euro dar facem economie la licente, eventual consumabile.....
    1 point
  10. il poti cumpara la orice reprezentanta BMW, sunt 3 versiuni de cod, pentru 1 an, 2 ani si respectiv 3 ani. Cel mai ieftin e cel pe un an si e 89 euro + tva. Comanda dureaza 24 ore lucratoare in general, poti sa ma contactezi pe PM daca ai nevoie de ajutor cu comanda la BMW. Codul este de fapt un fisier care trebuie pus pe acelasi stick cu harta, trebuie sa faci un folder /FSC pe stick in radacina si sa copiezi fiserul acolo. Importul se face automat cand bagi stick-ul in masina si incepe copierea hartii. Masina ta avut update-uri gratuite pana in 31 mai 2019, poti incarca harta 2019-3, este ultima inclusa in cei 3 ani gratuiti pentru care ai codul din fabrica. Orice versiune peste 2019-3 necesita un cod nou de activare (licenta).
    1 point
  11. Hai sa nu-i mai judecam pe altii, ok? Fiecare e liber sa aleaga si sa faca ce vrea. E foarte usor sa facem misto de altii.
    0 points
  12. AUPINBW6AY7YQAHRAD7A Ai aici cod lifetime pentru update de harti Europe EVO
    0 points
  13. Se poate rezolva foarte ușor. Dă-mi PM dacă ai nevoie de ajutor.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.