Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/08/23 in all areas

  1. Sunt din timisoara, cred ca asta am sa fac. Ce sa-i faci daca m-a mancat in fund. Am zis ca poate pot retusa putin ca se vedea urat zgarietura neagra pe culoare alba :)))))) o sa o duc sa o revopsesc
    3 points
  2. Eu am xDrive pe F11 FL si nu recomand, am luat masina cu xDrive pentru ca nu gaseam nimic cu tractiune spate si dotarile pe care le voiam. Am avut si cateva mici probleme pe partea de xDrive decand o am: burdufe planetare fata duse(nu recomand AM, totusi daca puneti burduf AM sa va asigurati ca acele colierele sunt bine stranse si nu pierd vaselina) daca nu o verificam saptamanal sigur se ducea planetara cu totul. Inlocuit oringuri cutie transfer, pierdea ulei, Socuri in cutia de transfer pentru ca am pus anvelope cu AO(Michelin) in loc de * , am fost nevoit sa inlocuiesc anvelopele. Uleiul in cutie transfer l-am schimbat pentru ca era negru(recomand inlocuirea lui la aprox 2 revizii, dar nu revizii recomandate de BMW la 30000). Venind dupa e90 cu RWD acum cu xDrive parca simt tractiunea in volan. Pe zapada nu am ce sa ii reprosez, este net superior fata de RWD si FWD, cu E90 nu prea puteam merge pe drumuri in panta cu zapada chiar daca mai mereu aveam anvelope noi. La ce ierni am inceput sa avem, xdrive pentru mine este o optiune inutila. Asa ca cine vrea xdrive sa se gandeasca la ceva costuri in plus(si nu sunt niste costuri de neglijat).
    2 points
  3. Nu sunt deloc costisitoare cele xdrive. Trebuie doar sa pui anvelopele recomandate de Bmw, sa ai presiunea corecta in anvelope si o data la 60.000-80.000km sa schimbi uleiul din cutia de transfer si cel din diferentialul fata.
    2 points
  4. Salut, pe viitor daca mai vrei sa faci asa ceva acasa poti sa mergi cu masina la o firma care sa verifice cu aparatul cromatograf ce culoare are masina si apoi sa-ti prepare vopseaua la culoare in spray. Vopseaua originala din comert nu a stat ani buni la soare, ar fi fost ok doar daca masina era noua. Trebuia sa folosesti banda speciala de pierdere pentru trecerea dintre lucrare si restul barii plus ca dupa ceva vreme e obligatoriu sa dai un polish pe toata suprafata ca sa estompezi diferentele. Acest tip de lucrare se face acasa doar vara, asta daca nu ai garaj incalzit si lampa pentru uscare. Felicitari pentru lucrare, nimeni nu s-a nascut vopsitor, se strica mult material pana ajungi la perfectiune.
    2 points
  5. Arata vopsita cu bidineaua.
    2 points
  6. Multumesc pentru laude, dar sincer nu le merit si multumesc pentru sfaturi, pe viitor daca se mai intampla o "lucrare" de asta o sa iau in considerare ce ai spus Am zis ca pot fenta sa nu ma mai duc sa dau calificari
    1 point
  7. Asa va ramane, se vor cunoaste mereu diferentele. Cel mai bine mergi si vopseste bara la un tinichigiu bun sau un service.. e pacat sa o lasi asa, pentru ca nu arata prea bine.
    1 point
  8. Cu siguranță așa o să rămână ,poate la un polish sa se mai piardă diferența de culoare .
    1 point
  9. Eu zic sa dai bara jos si sa o duci la un vopsitor sa o faca cum trebuie,cu 4 500 ron o vopsesti profi.De unde esti,poate te pot ajuta.
    1 point
  10. Ce te face sa te intrebi ca v-a arata diferit din moment ce nuanta e diferita? Soarele decoloreaza culorile in aceiasi proportie.. cand e vorba de nuante apropiate. Poate daca se vopsea toata bara atunci schimbarea dintre culoarea barii si caroseria nu ar fi fost atat de evidenta.. De aceea sunt acei specialisti vopsitori care au ochi format pentru nuante.. Imi pare rau ca nu am putut sa iti dau un rapuns mai optimist.
    1 point
  11. 1200ron unitatea si 500ron inastalarea. pret nou: 5500 eur
    1 point
  12. si nu ai gasit-o in 5 pagini!? fac un efort si chem cativa, altii, fara gluma, daca eu nu pot raspunde. Intreaba din nou, ce vrei sa stii? (Esti la prima ta postare, bun venit pe forum, dar parca prea te-ai luatcu vehementa de niste opinii spuse in 2020.. nu ca ar conta prea mult.)
    1 point
  13. Cum spune si titlul, fac lista cu ce functii se pot activa/dezactiva prin codare. Cine vrea poate veni cu adaugari.Ar fi chiar util. KOMBI: -bc_digital_v viteza digital -digital_KVA consum instant digital -Tempomat_setz_anz_dauer arata viteza setata pe pilot automat pentru 2 sec pe display FRM/NFRM -spiegel_komfort_einklapp se inchid oglinzile din telecomanda -tuerauf_stop_maut se inchide geamul cu usa deschisa (pentru asta trebuie nicht_aktiv) -PWM_RL_BL_1_FKT_SL wert_o1,02,03 diferite valori pentru intensitate AE -PWM_BLK_V wert_03 intensitate maxima pentru semnalizare -doppelblinkimpuls_warnblk avarie cu dublu impuls cam astea imi vin acum in minte. daca stie cineva cum se anuleaza dongul pentru centura stanga/dreapta?!?!
    1 point
  14. Am avut E90, E60 si F10 RWD pe care le-am condus cuminte pe drum dar m-am jucat cu ele in parcari si E83 E70 xD care au avut probleme cu motoras cutie transfer, cardan si diferential spate. Acum as cumpara un G31 tot Sh dar xD. Oare Xd recent este mai fiabil si mai de ajutor fata de predecesoarele?
    0 points
  15. Cum ai verificat scotand sigurantele? Ai avut un aparat de masurat curent prin cablul de minus? Ai folosit cleste ampermetric sau clampmetru, cum ii mai zice? Ca altfel nu prea iti poti da seama.. Mai jos explic in mare cum se procedeaza: Scoti sigurante pe rand, inchizi masina, astepti 20-30-45min pana intra masina in modul sleep complet. NU intra in sleep? Nu ai nimerit siguranta care tine masina treaza. Cand vei gasi siguranta masina va intra in sleep si bateria nu se va mai descarca. Bine ar fi sa ai si o schita cu pozitia sigurantelor si ce face fiecare... A, trebuie sa simulezi inchiderea incuietorii portbagajului inzavorand cu o surubelnita portbagajul. Ca portbagajul sa ramana deschis si totusi inchis. Masuratoarea, urmarirea aparatului de masura cu clama ampermetrica pe cablu o faci in portbagaj langa baterie. Clamp metru trebuie sa fie intre 50A (ideal), si maxim 100A (nu mai mult!) pentru ca in modul sleep curentul va fi cam 50mA.. ( fara un clamp metru mai precis in curenti mici spre foarte mici nu va sesiza/arata valori asa mici sa iti dai seama ca nu e 1-2A sau 80mA, ele fiind cat se poate de mari ca valori diferenta) Tu cum ai procedat?
    0 points
  16. E corect ce ai zis in mai tot ce ai mentionat DAR vrei sa mai explici o data, la ce se face polish!? La vopsea in zona de tranzit? Si gata, s-a rezolvat? Cat e de groasa vopseau pe masina? Poate fi data polish la vopsea? Nu am aflat nicaieri oricat am cautat. Dar lacul, cand se aplica? Tot dupa un timp? Cat timp? Explica TU sa nu pun eu intrebari aiurea (sa incurc adica) cum pun mai sus.. Dupa aia le pun(em) cap la cap.
    0 points
  17. Ok, deci voi vreti sa spuneti ca astia de la Auto Bavaria sunt idioti ca au inventat Xdrive-ul? Hmmm. Chiar cautam o opinie adevarata. Dar din ce vad, cei care nu au xdrive, o dau pe vrajeala ca nu se merita, iar cei care au.....nu spun mai nimic, probabil ca nu au avut fara.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.