Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/09/23 in all areas
-
Sunt in domeniul muzical de peste 20 de ani, am studio de inregistrari si productie muzicala cu aparatura de multe zeci de mii de euro…daca nu si mai mult. Cred ca stiu cand si ce vorbesc atunci cand vine vorba de muzica, de la creatie pana la mixaj si mastering, la cele mai inalte niveluri audio. Preamplificarea face diferenta in ce spuneam mai sus; etajele finale este defapt unul singur (aplificatorul stereo), care reda muzica de pe cd-ul, bluetooth sau radio.2 points
-
O diagnoza cu ISTA cred ca te-ar ajuta. Pana nu pui toate piesele noi, originale sa functioneze cum a iesit ea din fabrica, nu cred ca va porni. EWS-ul stiu ca e un imobilizator al masinii. Cand am rasturnat E46-e s-a activate EWS-ul si nu a mai vrut sa porneasca. Abia dupa ce l-am dezactivat cu ISTA a vrut.2 points
-
Dupa multe, multe cautari pe zeci de website-uri mai noi sau mai vechi sau fel de fel de tutoriale de tot soiul din care incercam sa gasesc solutia... care mai de care mai complicate, am gasit un program de conversie care a facut cu succes de cateva ori conversie in CD audio. Adica am vrut sa reusesc sa ard un CD audio, format sa fie recunoscut de playerul (HU) din bord (un NBTevo ID6) care intamplator sau nu la mine nu citeste decat CD-uri "normale" cum se spune popular.. ... Mai jos pun o alta discutie in care s-a scris despre crearea de format similar, mp3 44100kHz dar fara succes in crearea de CD uri audio. Si apoi, am descoperit ca programul respectiv nu numai ca face conversia pe care o vroiam ci poate face si o compilatie din piese la alegere din format .mp3 in formatul .cda adica CD audio. Totul organizat pana in 74 de minute de muzica. Sa nu confundati, formatul .wav nu este formatul .cda. Marea majoritate a programelor de conversie care fac conversie (in .wav) nu recunosc piesele in HU masinii, care trase tot in 44.1kHz 16bit.. nu pot fi reproduse. Sa nu ma mai lungesc mai jos este linkul spre site-ul care are programul: https://www.nch.com.au/switch/index.html Cred ca programul este gratuit pentru o luna de zile dupa care se blocheaza. Eu am platit licenta de indata ce am aflat usurinta cu, care face conversia dupa atatea dureri de cap.. ...As putea explica de ce este atat de complicat de creat un CD audio dar mai bine astept intrebari de la voi si raspund in masura in care stiu. A, dupa ce sunt adaugate piesele audio in format .mp3 in program si dupa ce se incearca convertirea, programul din pacate... alege un program care este tot al lor, acela de ardere a CD-ului: https://www.nch.com.au/burn/index.html Fara 40 de dolari nu am scapat.. Sa nu se inteleaga gresit, nu le fac reclama sub nici o forma. Doar am gasit o solutie in creearea de CD-uri audio din .mp3. Pentru cai mai putin "licentiosi/pretentiosi" ma puteti contacta pe privat. Ca nu s-a putut, a trebui sa scutur internetul si altfel.. A, daca aveti alte sugestii sau solutii la problema oarecum rezolvata sunt extrem de bine venite aici pe topic. Bafta.1 point
-
Ce am vrut sa explic e faptul ca, daca iti convertesti mp3-urile in orice alt format audio si le arzi pe CD, nu vei avea la redare o calitate audio mai buna, in masina, decat daca le pui pe un stick direct mp3-uri, asa cum le ai. Bine, putem dezvolta mult subiectul si putem intra in discutiile legate de ce generatie de iDrive e pe masina, pentru ca difera codecurile se conversie de la generatie la generatie (cele noi au ultimele codecuri pt decompresie), care automat sunt mai performante. Raspunsul meu a fost punctual legat de calitatea audio in masina, pt ca este un forum auto si despre asta discutam in cauza.1 point
-
Salut, intra 1.3 litri in cutie si 0.8 litri in diferential, cel mai bine e sa mergi pe original dar daca vrei poti sa pui si Ravenol. Spor.1 point
-
Pune ISTA si fa apoi si testul cu eprubete pe retur.. si iti faci o idee mai buna.1 point
-
Nu aveau acolo, insa am gasit la Bavaria un 5er cu 166e pe zi, https://www.bavariamobility.ro/alege-masina/?filter_locatie=otopeniab&endlocation=otopeniab&startperiod=2023-01-11&hstartperiod=16%3A00&endperiod=2023-01-12&hendperiod=16%3A00&filtering=1 sau la Tiriac un 3er cu 94e pe zi https://www.tiriacautorent.ro/rezervare?start=10 %2F 01 %2F 2023&end=11 %2F 01 %2F 2023&start_time=10-00&end_time=10-00&takeover=1&delivery=1&class=premium&traction=integrala as lua 3er ca e mult mai ieftin, dar are alta dinamica fata de 5er. Dupa 700 km pot fi obiectiv daca se merita ca siguranta, dinamica si fun.... nu insa ca si cheltuiala suplimentara.1 point
-
Alcantara si Car Play nu urca iarna in statiunile montane :)))) Eu merg des la munte (ski), in RO dar si afara si sincer, xDrive e ce trebuie. Acum mna, depinde cand, cum si unde utilizezi masina. E un MUST daca mergi des la munte si la drumuri lungi pe unde nu sti de ce vei da... iar daca stai cu ea doar prin oras si cateva drumuri usoare pe europene si nationale, poate nu e.1 point
-
Daca imi dadeai mesaj , te ajutam cu programul, sa scapi fara 40 dolari..1 point
-
Firme de inchiriat: Hertz, Autonom, Sixt, sigur gasesti la unul din ei masina dorita.1 point
-
neatza, colegi ! am mesterit la masina ieri (vreme frumoasa)... concluzia finala: maner usa sofer senzor defect - necesita schimbare tot manerul exterior. pana aici totul a fost relativ simplu si ok, partea dureroasa urmeaza = cost maner nou 1200 lei scandalos de scump pentru un maner... cel putin in opinia mea ! drept urmare, masina ramane asa cum este acum cu modul CAS dezactivat, pot trai bine-mersi si fara confort acces !!! oricum la celelalte masini nu am aceasta optiune. voi deschide/inchide masina din buton si voi porni motorul cu cheia bagata in slot... ASA CUM FAC DE O VIATA !!! asa ca bafta si sper ca acest topic sa foloseasca si altora care... sper sa nu pateasca la fel !!!1 point
-
Se pot reconditiona fara probleme, eu am incercat multe ateliere insa cel mai bun de departe mi s-a parut Cristi din Otopeni. Puteti vedea aici ce aparatura are si contactul lui, nu am nici-o afiliere cu el insa nu vreau sa sufere si altii cum am suferit eu cu tot felul de patiseri1 point
-
Senzorul de ax cu came este chiar langa un injectora caruia trebuie sa ii scoti conectorul ca sa ajungi la el, asta desgur dupa ce in prealabil ai dat la o parte capacul motorului. Senzorul este prins doar cu un surub care se va strange ulterior cu 3,6 Nm, adica nu foarte strans deloc. Capul surubului este modelul T, acolo undeva un T25-T35, manualul nu spune, dar se vede. Iar senzorul de la arborele cotit, daca masina are cutie automata trebuie dat jos racitorul de ulei al cutiei de viteze automate. Asta e ce se face in plus fata de manuala. Totusi ca sa ajungi la el trebuie dat scutul motorului si o placa (patratoasa, care e chiar pe centru masinii dedesupt) de rezistenta zic ei, care e prinsa in 4 suruburi. in spatele ei (la manuala dar si la automata) este senzorul cu pricina. Senzorul de arbore se va strange cu 4,6Nm. Mecanicul acela ti-a zis ca trebuie sa dea jos racitor cutiei automate? Desigur daca masina are cutie automata. Nu e deloc mare filosofie, doar ca trebuie urmata procedura specifica in ISTA cand se face completarea/refacerea circuitului de ulei al cutiei. In privinta antigelului, ca se pare ca exista si un circuit de antigel acolo care probabil trebuie intrerupt.. se completeaza ce s-a pierdut fara vreo procedura anume. ..Ei bine un mecanic priceput daca are clesti de gatuit furtune, uleiul ca si antigelul nu se va pierde foarte mult, sau nu o sa se piarda prea mult daca ai clesti, ca sa ai ce pune/munci sa pui la loc.. Pentru treaba ca asta nu pot fi convins ca cineva sa compare schimbul unei distributii (nici prin gand nu imi trece, ca si scule necesare intr-un caz si in altul, cate si mai cate..) cu schimbatul a doi senzori. A, nu uita sa ii spui sa iti dea senzorii sa ii tii de rezerva.. sau de experiment, numai nu-i lasa la el. Eu asa as face.1 point
-
Abia am achizitionat si eu un bmw 318i e 90 Sunt multumit de masina dar preventiv vreau sa schimb garnitura la capac culbutori si semeringurile.la fel si sonda lambda asta sa fiu eu sigur.Am schimbat distributia , ulei, filtre si bujii. Acum sa vedem cum se comporta.Nu stiu daca va fi necesar sa scimb uleiul de la cutie, diferential etc.Sfaturi? Va multumesc. Distributua este pe lant la bmw 318i e 90.1 point
-
ce sa ĂŽnțeleg eu? topicul era cu schimbul de distribuție la b47... nu daca are sau nu adblue... are vreo importanta adblue pentru distribuție?? intreb și eu așa, sper sa nu deranjez pe cineva1 point
-
Primul sofer se vede ca era pierdut. Nu este masina de vina. Cand cautam masina toti prietenii spuneau hotarat sa iau cu Xdrive ca sa nu regret si ca stabilitate si ca siguranta. Am refuzat sa vad cateva masini faine ca nu aveau Xdrive. Eram asa de spalat pe creier de isteria asta de nu iti imaginezi. Intr-o zi am zis na.. sa vad cum este si RWD ca doar nu o cumpar. Si... chiar pe aceea am cumparat-o . Mi-a placut foarte tare senzatia pe care o aveam comparativ cu stabilitatea de la Xdrive. Probabil ca cine are Xdrive sunt mai tematori. Nu joaca pe bursa. Un singur job dar stabil. Acelasi fel de mancare. Si cel mai probabil Xdrive ca a citit nevasta undeva ca este bun si gata. Asta este. Game over.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00