Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/23 in all areas

  1. Merci colegu, o sa fie masina de week end si de concedii. Nici acum nu imi dau seama de ce am blocat o suma asa mare de bani pe o masina care mai mult sta. N-am mai suportat gandul ca n-am BMW in curte cred, Din alt punct de vedere viata-i scurta si dupa bezna, da-i draq de bani. Can ma uit pe geam vad un bibelou scump. :))))))))))))))
    3 points
  2. Momentan singurele modalitati prin care poti dezactiva Start/Stop-ul sunt: 1. Pui masina in modul Sport si mergi asa cu ea. 2. Pui masina in modul Sport, apoi intri in configurari si schimbi rand pe rand setarile pe Motor, Cutie, Suspensie etc, din modul Sport pe modul Comfort. Se salveaza ca setare Individuala atunci si start/stop-ul ramane dezactivat.
    2 points
  3. ISTA 4.32 + ISTA-P 3.70 = no license needed https://mega.nz/folder/sz5zyDxb#-GqBC-jtGP-h9S2ZfYIgQg
    1 point
  4. Pana la urma sunt banii tai, dar sa nu crezi ca motorul echivalent alimentat cu benzina (cred ca se numeste 23i in configurator si are 218 cp) este mai putin potent versus varianta diesel; la consum e discutabil, dar e sigur ca la revanzare , in urmatorii ani, diesel va avea valoare mai mica de revanzare, in timp va necesita mai multe cheltuieli cu revizii, iar daca tii masina peste perioada garantiei, cine stie ce surprize mai apar la diesel, motorina e ceva mai scumpa ca benzina, la final ajungi sa cheltui 15% in plus la combustibil....dar senzatia este alta, si sa consumi 15 cred ca e exagerat. Din 2019 eu am renuntat la un diesel in favoarea benzinei, fac 200 km zilnic naveta pana la munca , 80% autostrada (mai rar, ca e si wfh), si nu regret deloc faptul ca nu mai consum 5.5 %, cu vreo 7.7%, momentan pe aici benzina este 1.75/1.8 versus 1.9/1.95 diesel....la achizitie am platit cateva sute de euro mai putin la masina pe benzina. Vezi ce povesteste tipul asta legat de suspensii, in mod clar masina e mai rigida versus un Q2, cu suspensia M va scutura mai tare, deci probabil suspensia adaptiva este recomandabila:
    1 point
  5. Asta a fost problema, prima bobina, cu toate ca îmi dădea erori la sonda lambda, le am schimbat , și a am testat bobinele și prima era defecta. Acum masina merge brici! Mulțumesc de sfat.
    1 point
  6. @128.000 km- momentan a intrat la hibernat ca nu i-am luat anvelope de iarna. :)) Parca as incerca ceva all season pe viitor, mi s-a luat sa tot schimb rotile. Ma gandeam sa-i codez Carplay, asa sa nu mai stau cu telefonu atarnat. De volanul m packet inca sunt incantat. Suspensia adaptiva imi place foarte mult, mult peste cea stock de pe f30.
    1 point
  7. In traficul din Bucuresti, oricat de intuitiv ar fi, e pointless :))
    1 point
  8. Daca benzina e de 95 asta inseamna ca, cifra octanica este de 95 si etanol are in proportie de 10%. Documentat. Cifra octanica 97 la "benzina de 97" are maxim 5% etanol si e E5.
    1 point
  9. E10 inseamna ca are 10% etanol. N-are legatura cu cat de ieftina e, la noi e stabilit prin lege procentul.
    1 point
  10. Ai dreptate, insa, motorizatea de 2L nu ti-o iei pt vreo dinamica fabuloasa. In 99% din cazuri nu cred ca simti vreun inconvenient.
    1 point
  11. E acelasi motor ca si la celelalte, doar ca e mult mai greu de lucrat la el… de aici si vorbele negative pe care le auzi prin service-uri legate de pozitionarea transversala.
    1 point
  12. BMW cu motor transveral nu e BMW. sau vrei sa iei d-ala sdrive cu tractiune fata? Bleah.
    1 point
  13. Masina o configurezi cum iti place tie.....in functie de bugetul tau, nu e treaba noastra ce preferi tu, care iti sunt standardele, insa nu il vad pe x1 un cruiser pentru distante lungi (unde, desi lumea prefera masinile tip suv, e teritoriul sedanurilor).....atat din motive de spatiu, dar mai ales de confortul suspensiilor. Idem, nu iti inteleg reticenta fata de sistemul start stop, de prin 2013 am inceput sa folosesc masini cu acest sistem, ca sunt diesel, benzina, incat acum cand conduc vechea masina sunt surprins neplacut de faptul ca nu se opreste motorul cand stationez la semafor; sistemele alternator/mild hibrid au evoluat destul de mult, incat oprirea/pornirea nu sunt o experienta neplacuta, si in mod sigur te vei obisnui cu sistemul pana cand iti va parea natural.
    1 point
  14. Motoarele astea sunt destul de pretentioase la benzina. Iar la noi benzina de 95 cine stie ce cifra octanica are de fapt..
    1 point
  15. Din pacate nu am nici un buton. Daca nu te deranjeaza, poti sa-mi dai mesaj cu ce ai adaugat in FA si ce ai codat. . Am inteles ca HBA pot sa activez sa stea mereu activ, dar e deranjant cred. E mai bine cu maneta si cu buton . Aseara citind pe net, am vazut ca HBA + LCW au treaba cu KAFAS1 si de-aia ma interesam. Dar nah, daca e deja prea scump, o las balta :)) Sincer ma gandeam sa cumpar spira, maneta si sa le codez singur.. PS: este un baiat Alex, in bucuresti care are multe baghete + cam tot ce inseamna pentru retrofit, poate gasesti la el bagheta de butoane .
    1 point
  16. Salutare, revin cu rezolvarea problemei suspensiei spate, am inlocuit compresorului ars dar si releul de la roata de rezerva, calibrare si acum totul e functional.
    1 point
  17. Bobinele ? le-ai schimbat ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.