Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/23 in all areas

  1. Bimmer, gandirea ta e incorecta, atat in ceea ce priveste calculatoarele, cat si masinile. La calculatoare apar periodic actualizari de securitate, atat pentru sistemul de operare, cat si pentru bios-ul de la componente. Chiar si procesoarele au vulnerabilitati (multe!) in microcod, care trebuie peticite cumva din soft. Plus optimizari, cateodata majore, care se fac la drivere. La masini e cam acelasi lucru. Ai idee cate calculatoare are o masina? Se intampla acelasi lucru - reparat bug-uri, modificat parametri de functionare ai masinii, etc. Plus ca, in timp, vad si ei ce se mai poate optimiza pe baza datelor pe care le culeg de la masinile de pe strada.
    3 points
  2. Adevarat, dar ai sanse mai mici sa ia foc motorul.
    2 points
  3. Salutare A venit timpul sa vand masina Masina are in momentul de fata 157.xxx KM BMW Seria 5F10 Luxury Line xDrive Berlina Motorizare 3.0 Diesel 258cp Tip de transmisie Automatic Prima data de înregistrare 01/06/2014 Vopsea Maro Masina a fost cumparata de pe siteul cars on the web - licitatie in 2017 Primul propietar pe acte Fara accidente - masina cu revizii facute la Autocobalcescu pana la 120.000KM Revizii dupa la 10.000KM cu filtre originale Toate piesele inlocuite de-a lungul utilizarii sunt originale NU aftermarket 2 seturi de jante pe 18 inchi Cauciucuri Michelin Dotari: Camera marsarier Soft Close usi si portbagaj Scaune ventilate si incalzite Bancheta spate incalzita Faza lunga automata Faruri adaptive Pachet Connected drive - aplicatie BMW pentru a localiza masina/deschide-inchide/claxon/lumini/ventilatie Video in motion activat Head Up Display Sunet Harman/kardon Innovation Package II Comfort Package VIN:WBA5D310X0D577022 Pret 21.000 Euro Link catre topicul masinii
    1 point
  4. Fara capacul de la culbutori ce draq. Cu te uiti la motor, cu capacul dat jos, undeva in stanga sus e o chestie cilindrica, langa rampa de injectoare, are 4 sau 6 clipsuri, care cel mai probabil se vor rupe la demotare. Acolo vii cu epuratorul nou compus din membrana , arc si capac nou.
    1 point
  5. Nu updatezi posibil sa ai unele situatii pe care PC/telefonul sa nu le recunoasca . Ma rog erau unele cazuri indeosebi la telefoane in care dupa update te puteai trezi ca merge mai prost ca inainte da se poate intoarce la varianta anterioara in cazul acesta. La masini nu stiu daca se aplica - cum au zis colegii se aduna date se mai descopera probleme si prin update se remediaza.
    1 point
  6. Aia sunt vapori de ulei, si asta e rolul filtrului epurator. Daca filtrul epurator nu-si mai face treaba tot mehlemul ajunge in intercooler, d-aia n-ai sa vezi intercooler curat. Si la N47 se schimba filtrul epurator. Are un capac , un arc si o membrana de cauciuc. dac acea membrana se intareste din cauza varstei si a fluctuatiilor de temperatura, filtrul epurator nu-si mai face treaba bine. Eu am schimbat aceasta membrama / filtru la fostul N47. Oricum nu ajunge ata de mult ulei in admisie cum zice colegul care a deschis topicul.
    1 point
  7. Da, este update de iLevel la absolut toate modulele. Vei avea versiunea 11.2022. Toate codarile/modificarile, in caz ca ai asa ceva, vor disparea.
    1 point
  8. Nimic nu poti sa faci. Evo nu suporta android auto ci doar screen mirroring din codare. Vrei android auto? Cumpara-ti un bmw care are unitate MGU. Cat despre ce ai tu: Ai id5 sau id6. Poti sa le schimbi din codare. Important de stiut este ca ai o unitate evo cu 4gb RAM! Off records: Pentru a avea android auto poti sa iti instalezi o cutiuta chinezeasca MMI care costa undeva la 2000 ron
    1 point
  9. Ca te plangi doar de un scartat ala probabil vine de la arcul care tine pedala de ambreiaj sus ca doar tija pomoei de acolo de la pedsla nu poate ridica pedala.. arcul ala trebuie uns cu, ceva WD40, ceva usor sa vezi daca dispare zgomotul. Daca e de acolo fie schimbi arcul.. fie il ungi periodic cu, ceva mai durabil, o vaselina ceva. Vezi ca tot acolo e si un contact/comutator.. care e tot la pedala. Sa nu strici cand ungi arcul ala.
    1 point
  10. Salut, daca se deschide luneta banuiesc ca masina e touring, vezi ca trebuie sa desfaci toate legaturile care duc la haion si sa refaci cablurile deteriorate. Exista manunchi cu cabluri de schimb, se pot comanda dupa cod. Spor la treaba si scoate borna minus de pe masina cand faci lucrarea ca a mai fost cineva care a prajit chestii lucrand cu masina alimentata.
    1 point
  11. @mase probabil OPul a aflat ca daca la bezina se schimba doar un intinzator si la N47 e la fel.. @Cosmin203 cum a zis si mase, schimba toata distributia, pune cailtate si atunci o sa te tina..
    1 point
  12. Normal ca schimbi tot kit-ul. Cum sa schimbi doar un întinzător? Dacă de fapt problemele sunt cauzate de lanțul inferior, ce faci?
    1 point
  13. Cum crezi ca e posibil sa ai DSC dezactivat si DTC activ? DTC nu este un sistem separat de DSC, este CHIAR DSC-ul, doar ca are cateva setari modificate pentru a fi mai permisiv. Chiar e greu sa cititi posturile din topicul asta? Uite, imaginati-va cazul in care sunteti inapoi in scoala de soferi, si aveti in dreapta un instructor care nu va lasa sa faceti nimic, va calca pedalele si va ia de volan la cea mai mica abatere. Pe instructorul asta il cheama DSC. Activ din prima secunda in care porniti masina, proaspat, atent, alert. La un moment dat, ii dati sa bea o cinzeaca, ceva tarie (apasati scurt butonul). Instructorul asta se inveseleste, e mai putin atent, si nu va mai corecteaza la fiecare abatere, va lasa sa o mai smuciti, sa o mai calcati, etc. Este acelasi instructor, acelasi DSC, dar mai de gasca, mai jucaus. Acum nu mai tine neaparat sa ii zici "domnule DSC", iti permite sa il numesti dupa numele mic, DTC. In final, ca esti al dreaq si tot nu iti convine ca mai pune o frana, mai ia de volan... Ce faci? Ii dai una in cap (apesi luuung butonul) de adoarme pe loc. Adica "DSC Gheorghe DTC", sau cum il cheama pe bou, nu mai pune nici o frana, nu mai ia de volan, nu te mai cicale, poti face ce vrei tu. Dumnezeule mare, nici nu stiu ce metafore sau explicatii sa mai dau, ca sa priceapa unii... <_<
    1 point
  14. Salut , acelasi lucru patit la M50d acum 2 ani de mine pe masina mea de la momentul acela , 250k km reali. Ulei pe admisie si in motor. Nu trebuia sa o mai pornesti , poate mai avea o sansa . Dar ai pornit-o si a dat uleiul in motor si de acolo si fumul alb. Parere personala , schimba motorul cu totul , nu te complica cu reparatii , nu ies in 90% din cazuri si dupa reparatii si investitii , la final nu iese ce trebuie si iesi mai scump decat daca schimbi cu totul motorul. Daca s-a strambat ceva inauntru , in bloc , la rece iti iese perfect pe aparat la reparat la cuzineti , biele , etc , tot si la cald se dilata si iti bate motorul. Desii reparatia a fost facuta la milimetru. Nu te complica cu reparatie , nu merita , probabilitatea sa iasa ok e 10% si nu tine neaparat de mecanic , ci de noroc. La cat de costa inclusiv sa demontezi toate turbinele doar (trebuie dat motorul jos) , nu merita sa te apuci de reparatia lui. Motor SH cu garantie , turbine reconditionate (in functie de starea lor , dar aici e problematic sa gasesti pe cineva in ro sa se bage la ele si sa stie si sa faca treaba calumea). M50D nu prea se baga nimeni sa repare turbinele pentru ele (fapt experimentat tot pe pielea mea) sau cine se baga , nu prea stie ce face si mai rau strica. Ai PM , poate te ajuta experienta mea
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.