Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/23 in all areas

  1. Conform seriei de sasiu din primul post, masina are exact aceasi navigatie din fabrica, EVO ID6, cu toate activarile de fabrica, doar ca licenta de Carplay este "fake". Nu s-a inlocuit unitatea de navigatie, doar a fost patchuita, certificatele originale BMW au fost sterse si inlocuite cu unele "made in rusia" ca sa ai Carplay gratis sau ma rog aprope gratis. Costul licentei de Carplay in reprezentanta fiind de 340 euro + tva, multi vor sa faca economie si cumpara acest crack nenorocit de pe olx la aprox. 100 euro. Cand mergi la reprezentanta si masina se resofteaza, se restaureaza certificatele originale BMW si automat licentele "rusesti" nu mai sunt valabile deci nu vei mai avea functionale navigatia, harta, comenzi vocale, TTS si Carplay. Reprezentantele nu repara unitati in aceasta situatie, practic e ca si cum ai pune un windows crackuit pe un laptop apoi ai cere de la Microsoft suport tehnic si update-uri. Unitatea ta se poate restaura la softul/certificatele/licentele de fabrica, apoi poti cumpara carplay oficial din reprezentanta si nu ai nici o bataie de cap. Si pe forum aici sunt cativa care vand solutia asta care nu este OK, o mai vand si la clienti care au masini in garantie fara sa le zica ce se intampla cu garantia. Nu este OK si din cauza ca acest patch la unitati unii il fac pentru un simplu update de harta, care costa la BMW 300 RON, inteleg ca pentru Carplay faci economie de vreo 200-250 euro, dar la harti iesi clar in pierdere. Chiar saptmana trecuta am avut in service un X5M F15 cu o nenorocire din asta de patch, pusa doar ca sa faca upgrade de harti. Proprietarul gasise un "baiat" care i-a patchuit unitate, i-a facut update de harti ceva codari gen MSA Memory si gong de centuri OFF. Clientul a platit pentru asta acestui individ 700 (sapte sute) EURO........ no comment. Nu esti singurul in situatia asta, zilnic sunt cel putin 10 cereri de suport tehnic (TSARA) de la reprezentantele doar din Romania pentru masini in situatia ta. O sa pun mai tarziu un printscreen sa vedeti cata bataie de cap e cu rahatul asta de patch, ca ajung masinile in reprezentante si sunt necesare eforturile catorva persoane de la dealer + suport tehnic ca sa repare o unitate de genul asta si bineinteles nu este gratis. LE1: Astea sunt cazurile de suport create de o singura reprezentanta din Bucuresti pentru aceasta problema doar saptamana asta. Am acoperit informatii sensibile dar se vede clar atat descrierea defectului cat si data cererii de suport. Acum poate inteleg unii de vand rahatul asta de crack de ce uneori sunt foarte suparat pe ei, in Romania in fiecare luna sute de masini ajung prin reprezentante cu problema asta si in loc sa reparam defecte serioase aparute la masini, tot suportul tehnic din RO repara unitati de navigatie. Altii care chair au o problema trebuie sa astepte zile bune un raspuns. LE2: Daca poti desface panoul de clima din fata, vezi unitatea de navigatie si eticheta BMW pe care este serial no. Masina ta a avut din fabrica montata o unitate cu seria HB2241J8944786.
    6 points
  2. Daca vrei recall-uri si update-uri, schimba head unitul. Daca vrei carplay pastreaza-o pe aceasta dar, daca iti ia foc masina, e din vina ta. Poate sa faca ce modificari vrea el dar pierde garantie/recall sau ce e cazul. Si mi se pare normal! Nu faci modificari la televizor spre exemplu iar dupa te duci la Samsung si le zici sa ti-l repare chiar daca a fost modificat de tine. Nu merge asa in nici un domeniu.
    2 points
  3. 2019 a luat vecina mea si vine cu 12 kw . Este aug 2019 si vine cu ID 7 . Merge fain . O incarca noaptea. Are incarcatot de 220 acasa . Pina in 40 de km in oras nu ii poenste termicul decat f putin.
    2 points
  4. Salutare A trecut ceva vreme de când nu am mai updatat acest topic și asta din cauza ca 335-ul care m-a plimbat si mi-a pus zambetul pe buze timp de 8 ani, a trebuit sa ma despart de el ca sa fac loc noii achiziții. Sa fiu sincer, mereu am visat la un M, iar urma cu doua luni am reușit sa il îndeplinesc, devenind posesorul unui M3 Competition. Mai multe detalii le voi face cunoscute în noul topic legat de acest model.
    1 point
  5. Multumesc pentru raspunsuri. O intrebare: Pe mine exact asta ma intereseaza sa fac. Planuiesc sa tin masina pe termen destul de lung, deci un one time payment pentru Carplay oficial nu ma deranjeaza asa de tare. Problema e ca cei de la reprezentanta au venit cu propunerea de a inlocui intregul headunit, ceea ce presupune achizitia hardware-ului nou (foarte costisitor raportat la doar un software restoration), lucru care mi se pare complet unfair, avand in vedere ca headunit-ul curent este in regula, doar ca este 'crack-uit'. Cum as putea sa procedez in cazul asta? Daca ajuta cu ceva, pot merge pana la masina sa dau jos panoul de clima si sa verific seria de pe HU-ul actual.
    1 point
  6. @wolf20, tu ai si vreo logica in ceea ce spui, sau doar trolezi? De ce ai avea consum de 15? Si de ce ai lua trenul cand pleci afara?
    1 point
  7. Mie nu imi este clar cu functioneaza aceste plug in. Sa presupunem ca plec la un drum de 300km. Merg forta in modul hybrid. Bateria ar trebui sa se descarc, nu? Mai recupereaza ea ceva curent la franare etc, insa insignifiant, ma gandesc. Dupa ce se descarca bateria, practic raman doar cu motorul termic in actiune si cu 300kg de balast inutile de la tot hardware-ul electric. Intuiesc bine?
    1 point
  8. N-o sa regreti, e un sistem foarte bine implementat. Eu am F30, deci prima versiune, si tot sunt incantat de masina. La G au mai rafinat sistemul si are si bateria dubla fata de a mea, deci merge si mai bine :)
    1 point
  9. inca nu am intrat in posesia ei. sper sa nu regret alegerea facuta. ps: ms pt ajutorul cu accesarea forumului de ieri
    1 point
  10. Prima parere e ca ar fi fain daca ai pune niste poze/un link de vanzare si eventual mai multe detalii despre istoricul masinii(influenteaza mult ce investitii vei face sau nu in urmatorii 50k km de exemplu). Daca ai tu un pitic pt camera, intereseaza-te cum si daca se poate face retrofit. Daca masina e ok din toate punctele de vedere, nu merita ratata pt ca n-are camera, a doua parere. Edit: acum vad ca ai deschis un topic pe tema retrofitului.
    1 point
  11. In ce sens nu merita? A devenit indeajuns de masina de saraci. Insa o sa mai coboare pretul, cand in general toate or sa se gaseasca in jurul a un sfert de mil de km si dupa ce urmatoarea generatie de seria 5 va aparea pe strazi. G30 sh care au pana in 100.000km sunr scumpe si acum si vor fi indeajuns scumpe si atunci. Tot nu vor deveni masini astfel incat sa fie multimiti toti bombardierii. @branevl Eu am avut 18 inch cu anvelope si suspensie standard. Masina ziceai ca leviteaza. Dpmdv g30 cu 17 inch e masina amuzanta
    1 point
  12. Daca si G30 are suspensia tare....atunci nu stiu poate tu ai experienta cu S class sau Bentley sau poate folosesti masina pe drumuri neasfaltate. Mie G30 mi se pare o masina bine echilibrata, iar cu roti pe 19 si cauciucuri RFT destul de comfortabila. Jantele de 17 sunt potrivite pentru seria 3 sau seria 1.
    1 point
  13. .. aa aveti gura aurita, ca inclinatia mea spre hibrid e .. asa si asa.
    0 points
  14. Acum o saptamana a fost cineva cu g11 2017 la reprezentanta, pentru update-uri, i-a resetat si navi. avea carplay activat, etc. . si a pierdut ce avea activat(de la id6 s-a dus la id5) . Din ce am inteles face la toate modulele , si cred ca ultimul soft e 11-2022. (dar parerea lui a fost ca se misca mai bine masina) , poate e doar efectul asta, ca a avut-o acolo .
    0 points
  15. 0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.