Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/22/23 in all areas

  1. Pai exact asta este, un moft. Daca ai bani sa întreții acest moft e ok, daca cumva te restricționează la ceva financiar, e recomandat sa o vinzi.
    2 points
  2. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    1 point
  3. Salut,sa rezolvat,sonda oxigen a fost am schimbat-o am adaptat-o și asta a fost
    1 point
  4. 5.000 euro pe an este o suma la care altii doar visează sa poată sa de a un avans sa si ia o garsoniera sau apartament cu o camera, din pacate. Daca as plăti “doar” pe taxe atâția bani pe o mașina, cu siguranța as vinde o, decât daca nu cumva as avea un venit de vreo 5.000 euro pe luna si nu 1.000 euro. Daca știi ca nu te incurca suma respectiva si totuși mașina asta te face sa Zâmbești când te urci in ea, nu are rost sa o vinzi. Dar daca sub orice forma te incurca suma aia de intretinere, bine ar fi sa o vinzi. Daca vorbim de rentabilitate, nici o mașina care costa peste 5.000 euro nu merita, asa ca rentabilitatea la mașina asta este cu mare minus, dar in viața nu facem calcule si nu trăim doar la virgula si după cifre.
    1 point
  5. E doar o atentionare, nu este eroare. Calculatorul DME DDE nu lasa compresorul de clima sa porneasca din cauza unei anumite situatii gen load prea mare sau o temperatura crescuta a mediului sau motorului la un anumit moment dat. Tipul de pe forum zicea ca a citit in TIS ca dupa codarea sau programarea computerului IHkA pe care el a facut-o trebuia sa ruleze procedura Steering Wheel Normalization ABL si dupa ce a facut asta eroarea a disparut. Spor la treaba!
    1 point
  6. Salut, asta cam asa este, sa ne spuna proprietarul daca intretinerea a fost facuta la BMW conform practicilor lor cu revizii mari si alte cele. Intretinerea corecta nu se rezuma la ulei schimbat la timp si lipsa forja, componentele de baza trebuie verificate periodic de joc, zgomote si parametri de functionare. Zicea cineva de Dacia ca tine mai mult, ma indoiesc ca putem compara o Dacia cu acest BMW care a mers pe drumuri lungi cu 200 plus km/ora, la acest regim Dacia crapa dupa 10km. Deasemenea nu cred ca turbina aceea nu a dat semne de oboseala, doar ca proprietarul nu a dat atentie semnelor. Am schimbat turbina la un E90 al unui coleg care credea ca suieratul acela de avion care decoleaza este ceva normal, nu toti sunt constienti de felul in care se modifica in timp zgomotul unui motor. Deasemenea, mai cred ca cei care se asteapta in ziua de azi la o masina construita ca acum 20 ani sunt niste visatori incurabili, indiferent de firma producatoare al acelui autoturism. Zile bune!
    1 point
  7. New Update - FlashXCode Toolkit v6.1 - BugFixes - Verify online for new version every time flashxtool is starting - LICENSED or UNLICENSED Status
    1 point
  8. Nu are treaba cu codarea, aia o am si eu.
    1 point
  9. Intra cat scrie pe eticheta daca este gol complet, altfel vei vedea cand pui robotul.
    1 point
  10. 801222 - Air conditioning compressor: switch off due to missing DDE/DME release No other symptoms, and that's not even a fault - it's an info event. But I'm anal about these things, so it was quite annoying. Normally, this fault indicates that DDE/DME did not allow the AC compressor to run because of engine load - temperature conditions, etc. In my case, I was getting this error even with a cold engine start, so the description didn't make any sense. I did a lot of googling but no solution - many people say it's normal, many cars have it, etc. I think I fixed it, at least in my case I was having nothing better to do, so I was browsing through TIS and noticed that after IHKA programming/encoding the Steering Wheel Normalization ABL has to be executed. What does IHKA have to do with the steering wheel you may ask? No idea. Did I program/encode IHKA via e-Sys, thus not running the post operations ISTA would? Yes I did. So, i ran the service function and no error for more than a week now! Thus, I am 99% sure it's fixed, as I was getting the fault instantly before. Salut, poate ajuta asta....
    1 point
  11. Salutare și felicitări ptr noua achiziție! De departe cel mai frumos SUV de la BMW, am vazut un X4M expus la Bavaria cu aceeași motorizare de pe M-urile noi, ce sa mai zic, era nebunie mașina!!Au reușit nemții sa facă în sfârșit un SUV care sa iasă din tipare, din orice unghi ai privi-o are ceva special mașina asta.
    1 point
  12. Dacă acum ceva timp mă gândeam la o evacuare custom și un wrap acum mă gândesc sa vând mașina. Mereu misterios haha :)) Mi-am dat seama ca e mai mult un moft, fiind folosita doar în weekenduri la drumuri gen: părinți, munte, mare etc. Cu alte cuvinte plătesc aiurea Casco, impozit, revizii, pt 6-7k km pe an maxim. Nu m-am hotărât, dar mă gândesc destul de serios sa o vând și sa trădez brand-ul BMW :), sa trec la Tesla.
    1 point
  13. Sa fim seriosi e bătaie de joc, lasă M47 asta e o mașină care noua a costat o căruță de bani, pică turbo, pică pompe de ulei, pică distribuții, crapă galerii de admisie , iei foc de la EGR și așa mai departe.Am zis și repet nu aș mai lua BMW mai nou de 2004 ever, oricum de aia am și renunțat la X1 sa nu mai îmi bat capul cu el . Nu îmi e clar ce e în mintea celor de la BMW,probabil doar bani restul nu mai contează.
    1 point
  14. Te sfatuiesc sa schimbi conductele de tur retur ulei de la turbine, impreuna cu toate garniturile aferente pt montaj. Deasemenea, ce am facut eu la fostul F10 cand am schimbat motorul, e sa cumperi 13L de ulei 5w30, cel mai ieftin de pe piata, 2 filtre de ulei, si cu acestea sa “speli” motorul, facand 2 schimburi de ulei dupa montajul turbinei. Pui 6.5L ulei ieftin si filtru ulei nou, pornesti masina si o lasi sa mearga 15 minute cu uleiul ieftin. Apoi golesti uleiul, schimbi filtrul si repeti inca o data procedura. Dupa cea de-a doua spalare, poti pune uleiul de calitate, cel final, cu filtru nou de ulei si te bucuri de masina. Ce rezolvi cu aceste 2 spalari? Practic te asiguri ca nu ai span ori alte mizerii ce puteau ajunge in motor cand a cazut turbina. Spor la treburi!
    1 point
  15. Da, se poate dezactiva X-drive-ul și sa tragă doar spatele. Atașez un video care arata cum se poate seta intervenția sistemului de M-traction control de la 1-10.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.