Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/27/23 in all areas
-
Sa o stapanesti sanatos. 1. ulei motul cu norma bmw, filtre mann; 2. A-M rezolvat asa, nu bem in masina, bem inainte sa ne urcam la volan; 3 pune ISTA pe masina; 4 IDEM PCT 3; 5. orice baterie care indeplineste cerintele masinii tale 6. in 2023 n-au cum sa fie OK hartile din 20082 points
-
Mulțumesc mult! In cele din urma 335-ul a ajuns la altcineva, tot un prieten la care chiar nu ma așteptam să o ia.Omul era plecat din țară, nu stia ca am pus-o la vanzare si intamplarea a facut sa vorbesc cu el chiar in momentul cand un client din Cluj urma sa vină spre Constanța....Ma bucur ca astfel a ramas aici si cand vreau mai pot da o tura cu ea. Deja am făcut 5500km cu M-ul, pur și simplu ma urc în ea și plec la drum, consider ca e un remediu antistres. In urma cu cateva zile i-am aplicat si un tratament ceramic(Gyeon) la interior.Toata treaba legata de tratamentul asta este ca praful sau murdăria nu mai intră în profunzimea pielii, fiind mult mai ușor procesul de curățat pe viitor.2 points
-
Suporti cutie + motor si apoi volanta. Daca e volanta mai las-o pana iti rupe arborele cotit.2 points
-
Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)1 point
-
1 point
-
Salut, La mine s-a rezolvat cu cu piesele 2, 6 si 7 -> https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-07-2005-E90-BMW-320d&diagId=25_0387 Trebuie dat jos cardanul ca sa poti sa le schimbi.1 point
-
Te sfatuiesc sa schimbi conductele de tur retur ulei de la turbine, impreuna cu toate garniturile aferente pt montaj. Deasemenea, ce am facut eu la fostul F10 cand am schimbat motorul, e sa cumperi 13L de ulei 5w30, cel mai ieftin de pe piata, 2 filtre de ulei, si cu acestea sa “speli” motorul, facand 2 schimburi de ulei dupa montajul turbinei. Pui 6.5L ulei ieftin si filtru ulei nou, pornesti masina si o lasi sa mearga 15 minute cu uleiul ieftin. Apoi golesti uleiul, schimbi filtrul si repeti inca o data procedura. Dupa cea de-a doua spalare, poti pune uleiul de calitate, cel final, cu filtru nou de ulei si te bucuri de masina. Ce rezolvi cu aceste 2 spalari? Practic te asiguri ca nu ai span ori alte mizerii ce puteau ajunge in motor cand a cazut turbina. Spor la treburi!1 point
-
Multumesc mult băieți! Sczue ptr ca nu va răspund la fiecare Legat de confortul scaunelor, aici va spun din start ca depinde foarte mult de cât de greu ești:)) adică inaltime/Kg. De ce spun asta : am prieteni care cântăresc peste 80kg, 1.80 înălțime iar urcatul-cobaratul este destul de greoi din cauza lateralelor care sunt foarte înalte. În cazul meu, 1.74 și 72kg( slabanog) scaunele astea sunt mănușă, intratul-iesitul din mașină îl fac fără nicio problema.Repet, dacă ești mai plinuț scaunele astea nu sunt ptr tine, din cauza asta sunt atâtea opinii pro și contra legate de ele.Daca v-as spune ca nu am stat în nicio mașina pana acum care sa îmi ofere senzația de siguranta și comfort veți spune ca exagerez...Am vrut atât de mult aceste scaune încât nu m-a interesat confortul, practic a fost un blind buy.M-am mai urcat în G80-uri dar nu aveau aceasta optiune, iar prima data când le-am testat a fost la Bavaria Băneasa, undeva la începutul lui Noiembrie. Când am aflat ca sunt expuse am dat imediat o fuga acolo și astfel mi-am dat seama ca am facut o alegere foarte bună, în pofida celor care m-au descurajat și îndemnat sa renunț la ele, practic interiorul e altceva datorita lor. Nu mai zic de prețul.lor actual...pe forumuri de US doua scaune carbon se dădeau și cu 23k USD tocmai din cauza ca sunt foarte greu de adăugat la opțiuni. Initial când am configurat-o aceasta opțiune a fost cea mai importantă, dar după 7 luni de așteptare fără ca mașina sa între în producție din cauza indisponibilității lor, la indemnul dealerul-ui am renunțat la ele, sperând sa primesc o data cu întrarea ei în producție, dar fără niciun efect.Intre timp am luat legătura și cu un dealer BMW Germania care mi-au garantat ca in maxim 4 luni am mașina exact cu opțiunile care le vreau și am fost pe punctul sa îmi retrag banii și sa merg pe mana nemților, dar tot raul spre bine pot spune...Băiatu de la Bavaria, cel care s-o ocupat de comanda mea a reușit sa facă o ghidușie, adică exact când mașina a prrimit nr de producție, atunci a modificat opțiunea scaunelor standard cu cele din carbon și fabrica a aprobat modificarea...chiar nu ma așteptăm să meargă schema asta, jos pălăria ptr asta. Acum, când privesc în urma pot spune ca a meritat așteptarea. Legat de ce nu îmi place la ea: Pai, e prea safe...adică nu prea simți viteza, dacă prinzi drum liber și bun, ajungi la 200 fără sa realizezi, iar felul cum o controlezi când vrei sa piarda aderenta sa zicem ca vrei sa plece spatele(RWD) cred ca și nevasta-mea o poate redresa.Comparativ cu seria F, este mult mai controlabilă iar aici e cu du-te-vino, adica ptr unii e un lucru bun, ptr altii nu...Sincer, la 335 aveam undeva la 420cp iar când o calcam simțeam ca face viteza, aici nu iti dai seama, sau cel puțin eu încă nu m-am obișnuit cu ea la capitolul asta.Transmisia e atât de intuitiva, încât ramai masca, schimba instantaneu dar nu e atât de brutala cum era pe F-uri..Acolo simțeai ca vrea sa te omoare la orice secundă, aici e orientata ca să te tina în viața și sa o duci la limite fără ca să mierlesti :))) Poate ca la senzația asta contribuie și insonorizare, sistemul X-drive, frânele. suspensia, .totul e calculat sa te scoată dintr-o situație nasoala când șoferul e pe dinafară....Chiar ieri am ieșit pe un drum cu încă doi prieteni, undeva prin Munții Dobrogei, drumul fiind liber ne-am dat puțin mai tare pe coclaurile alea...ce pot spune e ca nu m-a făcut de ras cu toate ca sunt mașini mai puternice, softuri...adică când o calc, se duce bine de tot.1 point
-
1 point
-
mda, tipic romanesc, seria 7 de 100k euro dar facem economie la licente, eventual consumabile.....1 point
-
Carcasa filtrului de aer e singura care poti sa nu o dai jos. Dar trebuie sa executi toti pasii pana la ea. Plastic de pe motor; carcasa filtru polen; plastic motor de sub carcasa polen. Si ai acces la filtru epurator ulei.1 point
-
Salut. Am rezolvat problema cu mersul sacadat. Pe scurt era actuatorul de la admisie al vanosului. Daca cineva este interesat pot da mai multe detalii cu poze, coduri de eroare s.a.m.d0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00